Usikker på om jeg holder på å miste?

Babyklein

Forelsket i forumet
Hei, sikkert dumt spørsmål. Men tok babyplan tester og clearblue pluss testen. De var positive de, men den clearbluen jeg tok for 3 dager siden syns jeg var sterkere.

Er nå usikker på om jeg holder på å miste.. Noen erfaringer ang tester osv?

Bilde 1 med babyplan testene er tatt idag.

Bilde 2 er testen fra 3 dager siden.

Skal sies at jeg slår ikke sterkt ut på babyplan, de var ikke tatt med samme urin som clearblue å tatt på utvannet urin.
 

Vedlegg

  • IMG_20201211_162020.jpg
    IMG_20201211_162020.jpg
    12,1 KB · Visninger: 129
  • Screenshot_20201211_162434_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20201211_162434_com.android.gallery3d.jpg
    6,8 KB · Visninger: 126
Hei, sikkert dumt spørsmål. Men tok babyplan tester og clearblue pluss testen. De var positive de, men den clearbluen jeg tok for 3 dager siden syns jeg var sterkere.

Er nå usikker på om jeg holder på å miste.. Noen erfaringer ang tester osv?

Bilde 1 med babyplan testene er tatt idag.

Bilde 2 er testen fra 3 dager siden.

Skal sies at jeg slår ikke sterkt ut på babyplan, de var ikke tatt med samme urin som clearblue å tatt på utvannet urin.
Jeg vet ikke, men skal hvertfall ikke måle med tester, selv om jeg gjør det selv :joyful::hilarious:
Jeg tok denne 4+6 idag, og da kom teststreken før kontrollstreken..
 

Vedlegg

  • 7812BD6C-05DD-416E-922C-87F09522537B.jpeg
    7812BD6C-05DD-416E-922C-87F09522537B.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 55
Er mye som virker inn da, når på døgnet man tar prøven, om man har drukket mye før test osv.
Jeg tenker selv at så lenge man ikke har smerter og blødning, så er alt vel❤️❤️
 
Testene kan ha ulik farge, selv tester fra samme merke, så det sier ikke så mye om det. Går du fra knall positiv til svak test så selvfølgelig, men nyanseforskjeller er helt normalt. Vent heller på svaret fra legen før du begynner å bekymre deg! Hvor langt er du på vei?
 
Testene kan ha ulik farge, selv tester fra samme merke, så det sier ikke så mye om det. Går du fra knall positiv til svak test så selvfølgelig, men nyanseforskjeller er helt normalt. Vent heller på svaret fra legen før du begynner å bekymre deg! Hvor langt er du på vei?


Jeg er 5+1 :)
Er desverre en overtenker så prøver å snu det om. Men ikke lett :facepalm:
 
Jeg er 5+1 :)
Er desverre en overtenker så prøver å snu det om. Men ikke lett :facepalm:
Forstår deg veldig godt, tror vi er mange i samme bås :wacky: Prøv å bare fortelle deg selv om og om igjen «en test er ingen indikator på hvordan det går med huleboeren»:hilarious: Håper på positive tall fra legen, frem til det får du prøve å holde deg opptatt med noe annet :D
 
Forstår deg veldig godt, tror vi er mange i samme bås :wacky: Prøv å bare fortelle deg selv om og om igjen «en test er ingen indikator på hvordan det går med huleboeren»:hilarious: Håper på positive tall fra legen, frem til det får du prøve å holde deg opptatt med noe annet :D

Ja ska prøve på det :p. Ja må nokk ha noe annet å gjøre fram til da :p. Uff. Trodde at når jeg ble gravid. Ja nei da var alt greit å fint....... Jadaaa :p:hilarious:
 
Ja ska prøve på det :p. Ja må nokk ha noe annet å gjøre fram til da :p. Uff. Trodde at når jeg ble gravid. Ja nei da var alt greit å fint....... Jadaaa :p:hilarious:
Haha ja det er nettop det :hilarious: Tror du må slå deg til ro med at det varer ut graviditeten :nailbiting: blir litt bedre etterhvert, men når man begynner å kjenne spark igjen så begynner det på nytt :hilarious::p
 
Vet hvordan du har det, prøv å ikke test noe mer :) jeg sluttet å teste for 2 uker siden :) prøv å nyt og si til deg selv som jeg gjør: man får ikke gjort noe med det, så nå må jeg slutte å tenke sånn :p
 
Det er veldig forskjell på tester, umulig å sammenligne forskjellige merker på samme urin.
Prøv å slappe av :)
 
Etterhvert når man kommer noen uker kan hcg-nivået stige så høyt at testene ikke klarer å fange opp nivået av hcg. Kun at der er hcg. Det er derfor man må vanne ut urinen, og dermed får sterkere strek. Derfor er det ikke så lurt å stole på testene etter en viss tid. Det vil kun føre til stress, desverre.. Må nok blodprøver og tidlig UL til for å konstantere noe nå. ❤️
 
Da tror jeg nok dette eventyret er ute for min del.. Begynte sånn smått å spotte igår.. Imorges blødde jeg kjempe mye å blør fortsatt. Så tror nokk ikke det er noe håp lengre :/
 
Da tror jeg nok dette eventyret er ute for min del.. Begynte sånn smått å spotte igår.. Imorges blødde jeg kjempe mye å blør fortsatt. Så tror nokk ikke det er noe håp lengre :/

Så leit, Ønskerbarn :Heartred Føler med deg, virkelig! Jeg går igjennom det samme i skrivende øyeblikk. Sender over en varm klem :hug013
 
Sniker det å miste er vondt sikkelig vondt du mister jo et håp og et ønske. Men mange blir gravide og beholder etter de har mistet så håper det ordner seg for deg:)
 
Back
Topp