Da har jeg startet, dato i dag er: 20 mai: prosjektet slutte m natt amming og samsoving og lillegutt i egen seng. Prosjekt over 10 netter og dager. Fordelt slik: 3+3+4. Første 3 netter: prosjektet er mellom kl 23-06: sovner inntil meg m puppen i senga mi, hvis våken før kl 23: inn med puppen i senga mi, kl 23: legges i barneseng, hvis våken mellom 23-06: ta opp og amme sittende, passe på at han ikke sovner v puppen, koble av å legge i barneseng, kl 6: evt ta han over i min seng hvis våken og kan amme som normalt igjen, nå kan vi gjerne ta oss en lur. Men: jeg har ikke lyst til kl 6- greia. Jeg tror ikke det er helt sunt her jeg sitter nå, men det kan jo endre seg. Sitter på ank som om jeg har min første nattevakt he he. Forarbeid: formiddagslur våknet kl 13, bad kl 17:30, god nattgrøt, nan, pupping og samsoving i senga mi (ny seng) , dyrevisa, so-ro, hvem er denne karen, kjære Gud jeg har det godt, sovnet kl 18:45, smokk har han fått lekt med i senga, lyst til å stå opp flere ganger og ble lagt ned igjen uten tilsnakk, fortsatte å synge da han lå igjen, ny og større og bedre kantbeskytter satt på barneseng , ny og større pute, koseklut har fått 3 dråper lavendel og lagt i døråpning.