Unikes Unikum & hverdagstrollene

Kopi av sms: "Nå sover han, så søtt så han ble litt sutrete når du dro, men det gikk over, etter noen minutter.
Spiste opp all grøten, og drakk opp ca.100ml melk.
Gråt litt, når jeg la ham i senga, men det ga seg etter 5 min, så lå han bare å smilte, og glippet med øya, før han sovna.
Er inne og sjekker ofte, i tilegg til baby-callen.
Håper at du er litt beroliget, og at du får slappet av, senket skuldrene og koset deg skål(jeg skålte i solo)" Kunne ikke gått bedre:-D
Ååh. Så deilig for deg <3
 
Jo, takk. Du kan tro jeg leste den mld om igjen og om igjen utover kvelden he he
Ser den. Hihi. Du er tøff som var borte då lenge. Har du merket noe på melkeproduksjonen din ennå? Ift nattavenning og sånn? Begynner å lure på om jeg skal drøye det i 6 mnd :p
 
Takktakk :) jeg slet med vonde pupper hele halvåret og tok et valg: sluttet m bh. Etter det har jeg ikke merket noe om jeg har melk el ikke, men det ser ut som det er regulert etter behovet. Han koser seg 2 g om dagen : ca kl 04 og ca kl 15. Om jeg kun ammer kl 04, så har det ingen konsekvenser. Men nå hoppet jeg også over kl 04- ammingen pga hytteturen og da ble de fyldige, og det var også rart å ligge på magen. Måtte derfor melke meg. Jeg koste meg på hyttetur og hadde fokus på å spille gitar og klare å være sosial igjen. Følte meg helt amatør på begge arenaer, men var ikke den som gadd å snakke om baby el graviditet el fødsel. Der følte jeg meg helt mann og stakk stadig av for heller å ha det kult he he. Jeg hadde vært mer ivrig i samtalen om temaet hadde vært oppussing ho ho.
 
Takktakk :) jeg slet med vonde pupper hele halvåret og tok et valg: sluttet m bh. Etter det har jeg ikke merket noe om jeg har melk el ikke, men det ser ut som det er regulert etter behovet. Han koser seg 2 g om dagen : ca kl 04 og ca kl 15. Om jeg kun ammer kl 04, så har det ingen konsekvenser. Men nå hoppet jeg også over kl 04- ammingen pga hytteturen og da ble de fyldige, og det var også rart å ligge på magen. Måtte derfor melke meg. Jeg koste meg på hyttetur og hadde fokus på å spille gitar og klare å være sosial igjen. Følte meg helt amatør på begge arenaer, men var ikke den som gadd å snakke om baby el graviditet el fødsel. Der følte jeg meg helt mann og stakk stadig av for heller å ha det kult he he. Jeg hadde vært mer ivrig i samtalen om temaet hadde vært oppussing ho ho.
Åja:D her puppes det ca 8 ganger om ikke mer i døgnet ennå. Tror jeg hadde merket det. Men var ikke vondt eller noe ift avenningen. Er vel som du sier. Bare tilpasser seg etterspørsel. Er planen å kutte ut helt eller? Når jeg var ute å spiste med venninna mi følte jeg på samme måte. Følte meg også litt klein. Haha. Jeg måtte dog passe på meg selv ift å ikke snakke for mye om E :p holdt du deg unna røyken da?
 
Jobber igjen snart. Måtte trappe ned amming.
 
Motgang: 1.liten felles hagetomt viste seg å ha 4 eiere, istedenfor 2 som jeg trodde. Jeg tegnet opp og drev research på utbedringer. Graver var på befaring. Fikk god pris: 2-3000kr.Prosjekt: henlagt. 2. Veranda som deles med gammel dame ønsker jeg å tette. Hun ga uttrykk for det hun også. Snekker på befaring. Fikk god pris:3500kr. Gammel dame vil ikke tette helt likevel. Kun kjøpe billig levegg. Prosjekt: henlagt. 3. Stueveggen min skal rives, da jeg kun har 10kvm stue nå. Ofrer det ene soverommet. Snekker på befaring: fikk beskjed om at det nok var lettvegg. Fikk god pris på tlf: 2-4000kr. På befaring: 5000kr. På tlf : kan være bærevegg. Ny pris:17000kr. Bror som er elektriker skulle ta det elektriske. Får beskjed på tlf at han ikke vil forholde seg til meg lenger om jeg ikke forholder meg til hans noe ustabile kone. Elektriker: pris på tlf: 6000kr. Prosjekt: uavklart . 4. Beise veranda. Alle 4 boenheter skal beise i år. Hun som skulle starte med å vaske verandaen sin velger å utsette dette da hun plutselig drar på 3 ukers ferie. Vi andre må bare sette igang og håpe at hennes husvask ikke vil ødelegge vår da nybeisede veranda. Prosjekt: uavklart.
 
Og da skal jeg synge og spille gitar til lørdag. En sang jeg glemte meg litt bort og laget. Min egen feil. Jeg kunne latt være å være så forbanna kreativ. 70 gjester. Scene. Og jeg som har hatt sosial angst og panikkangst i mange år. Selv om jeg har blitt kvitt det meste så husker kroppen det desverre. Jaja. Jeg holdt tale i 15 min og sang to sanger i kirken i min pappas begravelse. Det var flere der. Og jeg sto ved kista. Jeg skal gå tilbake til den styrken jeg hadde den gangen. For jeg var like sliten psykisk og fysisk da som nå. Pappa: trår du til igjen, værsåsnill..?
 
Kaos: neglelakken skaler av, finner ikke øyenbrynsfarge. Skulle ha pakka til lillegutt og meg nå. Møkkasliten. Vi må ut av huset i morgen kl 9. Jeg ferdig bryllupsstyla. Festlig! Og så ser jeg lillegutt igjen søndag kveld. Mammahjertet sier jeg bør være hjemme igjen til kl 14-15, som sist. Men brudeparet har bedt inn til dagen derpå grilling. Jeg tror jeg dåner. Det hadde jo vært så koselig. Men jeg savner allerede lillegutt og han har sovet nå snart 2 t. Jeg vil nok snarest hjem. Dette blir første natten lillegutt sover borte. Vær tapper, lillegutt :-*
 
1 døgn uten lillegutt. Sov borte for første gang. Gikk bra. Jeg spilte gitar og sang for 90 gjester på en scene i et bryllup. Det var deilig. Var tydeligvis i mitt rette element der ja. Jeg som kan være nervøs i møte med folk ( særlig når jeg er veldig sliten for da har jeg ingenting å gi) , jeg slappet fullstendig av. Det er nesten så jeg bør gjøre mer av det assa. Det var trygt, godt, ga energi og jeg fikk rømt litt i hodet og fikk hvile. Noe å tenke på til neste gang. :)
 
Snekra trapp i går, beisa stooor veranda i dag. Husarbeidet hoper seg opp. 1 uke til bursdag nå i morgen. Invitasjoner sendes ut i morgen. Vet det er sent, bør sende sms til dem og. Just in case.
 
1år. Feiret lørdag11 m familie: mamma, pappa, halvsøster, bestemor, onkel, tante, kusine, fetter, farmor, farfar, oldemor og mammas tante. Din fars søster og hennes sønn har aldri sett deg, så det føltes ikke rett å be de. Kanskje de kommer på banen etterhvert. Hvem vet. Vi hadde åpent hus mellom 12-16. Vi serverte pølser, påsmurte hjemmelagde boller , minimuffins med vaniljefyll og dekor, twist, velkomstdrink, brus, kaffe, 3 ulike iskremer med 2 toppinger, marsipankake som var som en sol ( da alle sier du er blid som ei sol hele tiden, kakebakers forslag) og stor sjokoladekake med bamsemotiv. Begge m lys. Du hadde antrekk: hvit bomullstrøye med hvit kortermet skjorte, svart sløyfe, blå og svart sixpence, mørkegrå ullshorts, hvite knestrømper og grå innetøfler. Kongekrone da kakene ble servert. Vi hadde dekorert både ute og inne med vimpler, flagg, pompoms. Også hadde vi bar med meny på veggen. Dagen etter hadde vi bedt venner. De som kunne komme var: Vigdis, tone, Monika, Eli, Vibeke, Rita. Vi ba også: Elias, Mona, Laila, Elena. De kunne ikke. Du sov ca kl 14:30-15:30 begge dagene. Du var lykkelig med så mange kjente folk. Gaver brydde du deg lite om. Mamma ønsket bidrag til Boligsparing og du har fått 8100kr frem til nå. Det har ikke kommet inn fra alle ennå. Mamma kjenner at det var lurt, og vil fortsette med det til du er 18. Gleder meg til å fortelle deg det på 18årsdagen din :-D
 
Pappan din har begynt å date. Jeg må vinke et endelig farvel. Innerst inne hadde jeg en drøm om oss. Du, han, jeg og enda flere barn. Et hjem. Jeg hadde en drøm om at han skulle våkne, ha litt ben i nesa og vise sine følelser for meg. Hvis han har noen. Det har virket sånn nemlig. Men nå virker det jo ikke sånn, siden han har truffet ei. Mamma vil ikke date. Jeg har verken overskudd el tid til å ta vare på meg selv. Jeg har nok med å gjøre dine dager gode. Og ingenting gleder meg mer. Jeg elsker deg, gutten min. Du er fantastisk <3
 
3 netter har jeg vært uten deg, sønnen min: 12/13 juni, 27/28 juni, 16/17 juli. 12/13 juni var jeg i utdrikningslag , 27/28 juni bryllup, 14 juli var du hos pappa alene for første gang på dagtid og 16/17 juli første overnatting.
 
Helt utslitt. Høy puls . Lite søvn. Lengta etter å sove i går. 2 t hadde jeg på meg til husarbeid, soving, dusj. Barnefar var her. Men neida. Plutselig sto hele familien på døra med unger og bikkje. Jeg ble helt ute av meg da jeg så søvnen og husarbeidet og dusjen forsvinne denne uken også. Jeg sendte sms senere. Spurte om en times trilling av lillegutt denne uka. Men de hadde ikke tid. Hva gir du meg.. Og i dag sku bestemor komme. Venta siden kl 10. Nå er kl 16:30. Fikk sms kl 11:30 at hun kom litt senere og tok en tur til Sverige først. Hun har ikke krefter til oss. Ikke for at jeg skal sove. Men Sverige er det krefter til. Det var det etter fødsel også. Sverige-Sverige-Sverige. Kanskje jeg byrde legge meg inn på psykiatrisk .. Så får jeg i det minste sove. Ingen dum ide.
 
Jeg elsker barnefar. Jeg har blitt overmannet av den dype kjærligheten. Nå venter jeg bare på om jeg må forberede meg på en kjærlighetssorg.
 
Nå: 80,5 kg. Fødsel: 110. Før graviditet: 73. Ideal: 65. Diff: 15,5kg.
 
Sa jeg elsket han. Barnefar. Han hadde visst også følelser for meg. Likevel vil han ikke ta det videre, og jeg er ditsja.
 
Båt, bok, bade/badet, hadet, bætt= aner ikke hva betyr, heller ikke diss. Lurer på om du er reinkarnert engelskmann for du sier mange ord som minner om engelsk: flaske: bottle, this, i did it osv. Ha ha ha
 
Back
Topp