Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille her biter også når han er ferdig å spise eller om han ikke får godt tak, virker det som. Og drar til litt... Uten tenner, kjenner jeg er glad for det, for deg gjør vondt!Klyper, biter uten tenner , klorer. Biting av brystvorter er en utfordring. Hva gjør dere da, damer?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi kjøpte for 5 år siden og ga 120 tusen over prisantydning, pga budrunde. Men vi var likevel godt innafor lånegrensen vår, og fornøyd med kjøpet. Kjøpte også mer pga beliggenhet og tomt enn selve huset, det holder vi på å pusse opp.Takkdet gikk 100 over prisantydning . Jeg kunne kanskje fått det for det forrige uke. Og ihvertfall 50 tusen billigere. Så i natt har jeg ikke sovet mye. Øya var kulerunde frem til kl 4 i natt, og da våkna poden. Og hvor lenge det var til vi sovnet vet jeg ikke, men det tok nok en time. Og nå våkner jeg av den samme panikktanken straks jeg slår opp øya. Jeg savner en kjæreste som jeg kan rådføre meg med. Huskjøp er stort. Men lille poden er av større verdi. Og vi kunne trengt en pappa. Nå kjøpte jeg en kåk for alenemortilværelsen. Mini. Og jeg får bare satse på at det er en stødig kar der ute til oss. Med hus der det er plass for oss alle sammen. Enn så lenge er jeg superfornøyd at jeg fikk salget i havn ihvertfall. Det kunne jo fint ha glippet. Beliggenhet er alt og bare hør hva som befinner seg i umiddelbar nærhet: gressplen rundt huset, 10 meter til gang og sykkelsti for poden å lære seg å sykle, 20 meter til fotballbane, ca 150-200 meter til bhg/barneskole/ungdomsskole/svømmebasseng/skøytebane/flere lekeplasser m stativ , 5 min å gå til dagligvarebutikk/skikkelig ferskvaredisk med varme retter og et legekontor, 10-15 min å gå til stranda. Ja, også er det golfbane. Men det er nok 5 min å kjøre. Og ikke spiller jeg det heller. Flere strender er det rundt, og jeg har båt ca 15 min å kjøre. Så 100 tusen tapte kroner og ei stue på ca 10 kvm får jeg bare svelge hardt. Uff he he
Takk for trøst . Godt å høre at jeg ikke er den eneste . Stedet er nær familie og det ble til at det veide tyngst . Så vil det bli en del bilkjøring på meg da til og fra jobb ,men har fått 20 prosent permisjon. Første tida blir det gradering av foreldrepengene.Vi kjøpte for 5 år siden og ga 120 tusen over prisantydning, pga budrunde. Men vi var likevel godt innafor lånegrensen vår, og fornøyd med kjøpet. Kjøpte også mer pga beliggenhet og tomt enn selve huset, det holder vi på å pusse opp.
Beliggenheten høres jo fantastisk ut! Ligger det i det området du ønsket ift jobb/ barnehage?
Jeg har tenkt på drømmen din i hele dag. Merkelige greier du he he. Høres ut som en aldri så liten trip;-) men Usj, ja, det er ikke noe særlig å drømme sånt om de små.. Det angriper alle organer i mammakroppen, det er sikkertDrømmer betyr ikke noe, det er hjernen som er douchebag innimellom.
Jeg drømte i natt at vi var på tivoli, og en gigantisk oppblåsbar kantarell, typ 50 meter høy, veivet i vinden. Jeg løftet opp Storm for at han skulle få se oppå den da den lente seg ned mot oss, Storm tok tak i den og ble røsket ifra meg da soppen blåste tilbake. Jeg holdt på å få hjerteinfarkt.
Det er nok bare morsinstinktene våre som gir utslag, og frykten for at det skal skje noe med barna.
Så jeg har 3 uker og 3 dgr igjen m 14 bæsjebleier i døgnet? Ooo shit!Storm var slik fra han var 4 mnd minus en uke gammel, og i 3,5 uke. Legen på helsestasjonen tok en titt på ham da jeg var der for å veie ham etter 2 uker, hun antok at det var et utviklingssprang i magen/tarmene. Så lenge han la på seg, ikke ble dehydrert eller slapp/misfornøyd var det bare å vente til det gikk over.
Jeg som var vant til 1-2 bæsjebleier i uka ble ganske desperat på slutten, men det gikk over.
Innføring av fast føde en uke uti dette gjorde ingen forskjell, i hverken ene eller andre retningen.
Bokstavelig talt. Hihi. Har vært sånn her før Også. Men gir ikke du litt fast føde?Så jeg har 3 uker og 3 dgr igjen m 14 bæsjebleier i døgnet? Ooo shit!
Jepp. Litt grøt hver morgen . Hvordan d?Bokstavelig talt. Hihi. Har vært sånn her før Også. Men gir ikke du litt fast føde?
Bare tenkte iforhold til antall b bleierJepp. Litt grøt hver morgen . Hvordan d?