Unikes Unikum & hverdagstrollene

Ligger her i min nye seng på barnerommet..mitt..med bebi. Sært å si, men er kun for en stund. Til vi har funnet noe annet. Holdt på å bli huseier i går, men ble kastet ut av budrunden. Av selger. Som avslo og avslo budene mine og som til slutt foreslo at jeg skulle by over prisantydning. Da hadde jeg fått den med en gang , sa megler. Det var ingen andre budgivere, også skulle jeg gi høyere pris enn hva den sto til. Det er som å kjøpe en kjole til 400,-kr. Så pruter du til 350,-. Men så sier selger at du kan få den for 500,-. Det er noe galt med selger da vet du . Og megler også. Lykke til, sa jeg. Jeg får heller se hvordan budrunden blir når andre byr på den. Ryggen i dag er ikke god. 3 netter på rad har jeg sovet dårlig. Jeg må snu madrassene til å sove på fast del for å se at det hjelper. I hope so. Jeg håper ikke jeg må bytte seng så kjapt. Helt ny og greier. Fant et hus på finn istad. Det er dyrere enn min prisklasse. Kanskje får jeg tatt et privat lån el forskudd på arv. Eller best av alt : jeg vinner i Lotto i kveld . :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vasket og hadde overtakelse på leiligheten i kveld. Eneste som gjenstår er omadressering. Må ringe posten på mandag. Kan ikke tro at jeg er halvveis og ferdig m det verste. Blir jo bare moro å overta selv. Men så var det det å finne noe da. Det tar jo en evighet.

Om en halvtime er Arons pappa her. Det blir spennende

Oi, og det er første gang han ser sønnen sin?

Hvordan gikk det med hunden, forresten? Fant du noen løsning på det?

Hvordan gikk det med hunden, forresten? Fant du noen løsning på det?
Nei. Nå først selger jeg fuglen . Deretter må hunden vurderes. Så mamma. Neida he he he.

5 minutter igjen. Jeg tviler. Ikke fått svar på sms sendt kl 16. Snart to timer siden. Forrige gang var han syk . Hmm

Nei. Nå først selger jeg fuglen . Deretter må hunden vurderes. Så mamma. Neida he he he.

Haha slemt. :D
Kanskje du kan sette bort henne litt og. Kanskje noen tar både hunden og henne? :p

Håper han kom. For deres del
Han kom. Og han ble så lenge som jeg håpet . Og det var så godt å se de sammen. Det kom alle mulige følelser i meg. Det er mye hormoner. Blir helt karusell. Vi var innom litt om alt , og jeg kjente at nesten hvert tema var utømmelig. Det beste er at vi , tross alt, er glade i hverandre. Og at Aron har foreldre som er det er ikke verst. Men om veien videre går den ene eller andre veien har ikke så mye å si. Det viktigste er at vi har møttes med hvitt flagg begge to. Eller han kom med flotte hvite roser da. Flinke pappan. Det gjorde han alltid da vi var sammen også. Vi savnet den tida vi hadde. Vi var begge enige om det. Og følelsene mine var og er mange, og skikkelig på kollisjonskurs mange av dem også . Det er ikke så rart. Jeg er jo fryktelig sliten. Skal bli godt å få skaffa seg hus og flytte alt på plass nå. Det må jo skje snart.

Han kom. Og han ble så lenge som jeg håpet . Og det var så godt å se de sammen. Det kom alle mulige følelser i meg. Det er mye hormoner. Blir helt karusell. Vi var innom litt om alt , og jeg kjente at nesten hvert tema var utømmelig. Det beste er at vi , tross alt, er glade i hverandre. Og at Aron har foreldre som er det er ikke verst. Men om veien videre går den ene eller andre veien har ikke så mye å si. Det viktigste er at vi har møttes med hvitt flagg begge to. Eller han kom med flotte hvite roser da. Flinke pappan. Det gjorde han alltid da vi var sammen også. Vi savnet den tida vi hadde. Vi var begge enige om det. Og følelsene mine var og er mange, og skikkelig på kollisjonskurs mange av dem også . Det er ikke så rart. Jeg er jo fryktelig sliten. Skal bli godt å få skaffa seg hus og flytte alt på plass nå. Det må jo skje snart.

Så godt at han kom :)

Har vært spent på å høre om han dukket opp og hvordan det gikk. Så bra at han kom :)
Krysser fingrene for at du finner, og får kjøpt, drømmehuset snart :D

..og DER kjøpte jeg vårt nye hjem. Litt lite, men fantastisk beliggenhet. Sunt og godt. Og der treffer jeg nok drømmemannen også en vakker dag. Jeg føler det på meg :-)

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

..og DER kjøpte jeg vårt nye hjem. Litt lite, men fantastisk beliggenhet. Sunt og godt. Og der treffer jeg nok drømmemannen også en vakker dag. Jeg føler det på meg :)

Ååååå. Gratulerer. Misunner deg masse :D

Tusen hjertelig takk , jenter! :-)

Stresspuls. Fra i morgen er det null koffein. Og jeg kan ha godt av 2 dager fri fra tall. Ikke før har jeg kommet til en sånn nogenlunde balanse i økonomien før det sniker seg inn et oppvaskmaskinbehov, tannlegebesøk eller flere, og hm..jeg burde tatt saksa på den hårdotten.. På huet assa.. For frisørtime til 2 blanke hver tredje mnd blir tross alt 8 tusen i året. Men på en annen side så har jeg verken fjes el kropp flott nok i seg selv, så jeg får vifte med musefletta på en mann der ute. Eneste lokkemiddelet jeg har. Nei, i morgen blir det sortering av hva jeg kan selge, kaste, gi bort, ta vare på. Burde hatt litt barnepass i morgen gitt. Men neida,

..og DER kjøpte jeg vårt nye hjem. Litt lite, men fantastisk beliggenhet. Sunt og godt. Og der treffer jeg nok drømmemannen også en vakker dag. Jeg føler det på meg :-)

Gratulerer så mye med huskjøpet!! :D

Gratulerer så mye med huskjøpet!! :D
Takk :-) det gikk 100 over prisantydning . Jeg kunne kanskje fått det for det forrige uke. Og ihvertfall 50 tusen billigere. Så i natt har jeg ikke sovet mye. Øya var kulerunde frem til kl 4 i natt, og da våkna poden. Og hvor lenge det var til vi sovnet vet jeg ikke, men det tok nok en time. Og nå våkner jeg av den samme panikktanken straks jeg slår opp øya. Jeg savner en kjæreste som jeg kan rådføre meg med. Huskjøp er stort. Men lille poden er av større verdi. Og vi kunne trengt en pappa. Nå kjøpte jeg en kåk for alenemortilværelsen. Mini. Og jeg får bare satse på at det er en stødig kar der ute til oss. Med hus der det er plass for oss alle sammen. Enn så lenge er jeg superfornøyd at jeg fikk salget i havn ihvertfall. Det kunne jo fint ha glippet. Beliggenhet er alt og bare hør hva som befinner seg i umiddelbar nærhet: gressplen rundt huset, 10 meter til gang og sykkelsti for poden å lære seg å sykle, 20 meter til fotballbane, ca 150-200 meter til bhg/barneskole/ungdomsskole/svømmebasseng/skøytebane/flere lekeplasser m stativ , 5 min å gå til dagligvarebutikk/skikkelig ferskvaredisk med varme retter og et legekontor, 10-15 min å gå til stranda. Ja, også er det golfbane. Men det er nok 5 min å kjøre. Og ikke spiller jeg det heller. Flere strender er det rundt, og jeg har båt ca 15 min å kjøre. Så 100 tusen tapte kroner og ei stue på ca 10 kvm får jeg bare svelge hardt. Uff he he

Back
Topp