Ligger her i min nye seng på barnerommet..mitt..med bebi. Sært å si, men er kun for en stund. Til vi har funnet noe annet. Holdt på å bli huseier i går, men ble kastet ut av budrunden. Av selger. Som avslo og avslo budene mine og som til slutt foreslo at jeg skulle by over prisantydning. Da hadde jeg fått den med en gang , sa megler. Det var ingen andre budgivere, også skulle jeg gi høyere pris enn hva den sto til. Det er som å kjøpe en kjole til 400,-kr. Så pruter du til 350,-. Men så sier selger at du kan få den for 500,-. Det er noe galt med selger da vet du . Og megler også. Lykke til, sa jeg. Jeg får heller se hvordan budrunden blir når andre byr på den. Ryggen i dag er ikke god. 3 netter på rad har jeg sovet dårlig. Jeg må snu madrassene til å sove på fast del for å se at det hjelper. I hope so. Jeg håper ikke jeg må bytte seng så kjapt. Helt ny og greier. Fant et hus på finn istad. Det er dyrere enn min prisklasse. Kanskje får jeg tatt et privat lån el forskudd på arv. Eller best av alt : jeg vinner i Lotto i kveld . :-D
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum