Unger i handlekurv.

Her sitter minstemann i sånn babysete oppå vogna og eldste går som regel ved siden av. ho passer fortsatt oppi setet i vanlig handlevogn så ho har aldri sitti oppi selve handlevogna.
Det hender når vi bare skal ha noen få ting og vi bruker sånn kurv med hjul og drahåndtak at eldste får sitte oppi der når vi handler, men det er bare om vi merker at humøret hennes er på vei til å tippe. Bedre at ho får sitte der å "grave seg ned" i varer og ha det kjekt enn å måtte ta en hylende trassig/sliten unge under armen å forlate butikken uten varene.

Husker jeg fikk det innimellom da jeg var liten. Syntes det var kjempestas :) kommer sikkert tilå gjøre det med fremtidige barn og. Må jo ha det litt gøy på handletur :)
Sign. :)
Det var ikke barnehandlevogner da jeg var liten, så da var det å sitte oppi den store som gjaldt.

Det har jeg ikke tenkt på gitt! Men avhengig av humøret på barna kan jeg tenke meg at jeg vil gjøre det om jeg har mer enn en om gangen.

Ja, ser ikke problemet!!:)

Ja en gang da jeg måtte ha med alle fire.. Gikk uansett ikke så bra, ho som satt i reiv opp all maten med pose over så frukta måtte jeg bære selv :pEllers er det mye god læring i å gå med egen handlevogn å hjelpe, stort sett er alle veldig flinke da, kommer an på hvem som er med (guttene sammen=kaos) prøver å ta de med på korte turer slik de ikke blir for lei, stohandel gjør jeg og sambo alene :) Skjønner godt hvorfor andre gjør det, da! Vi lever i tidsklemma, noen er slitne, sure, tilbøyelige til å stikke av.. Aldri tenkt negativt over det!

Ja , har en energibunt som mellommann , så det å dra på butikken med tre barn krever at to er i vogna ;-) Men hvorfor skulle man ikke det? Så lenge man følger med og holder i vogna og ikke forlater de . Så ser jeg ikke problemet med det .

Kommer jo helt ann på ungen. Er ikke alle unger som klarer å oppføre seg i butikken. Min 3-åring er helt uaktuelt å ha med i butikk hvis jeg skal handle alene. Må ha med meg mannen så en av oss kan passe på henne. Prøver å unngå å ha henne i handlevogn men er søren ikke lett.

Back
Topp