Unger i handlekurv.

Ja, det er faktisk mye eklere når man tenker på alle hendene som har skjøvet vogna før deg. :/ Fysj...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det tenker eg på hver gang eg tar i de :/ ikkje alle e like renslige :/

Nei. Har aldri hatt behovet for det... De får ofte sin liten kurv om vi skal storhandle som vi gjør på lørdag, ellers får de bare gå ved siden av meg :)

Ja det har vi alltid gjort og kan ennda gjøre det med minsten hvis jeg vil ha kontroll på henne..går jo aldri vekk fra handlevogna uannsett, det er jo bare uannsvarligt etter mitt hode.

Nei, men det er mer på grunn av sikkerheten enn noe annet. Han går med egen liten handlevogn og roer seg heldigvis med det :-) Helt enig i at det garantert finnes flere basselusker på håndtaket enn det barnesko legger igjen i vognene.

Ja det hender :-)

Ja det hendte. Synes tanken på hva som er på håndtaket på handlevognen er værre....

Ja, men det er fordi storebror her er syk og ofte sliten, en tur i butikken kan bli mye for han, da får han sitte oppi vogna.

Ja, av og til - selv om han ikke er for stor for setet enda(ikke babysetet altså). 2,5 år :)

Femåringen gjør det av og til. Hun sitter å stabler og sorterer varer. Har aldri tenkt over at det er noe problem for å være helt ærlig.

Ja, det har hendt.

Ja, har 1åringen i sete, 3åringen i vogna og 5åringen går selv.. handle med de tre alene er ikke spesielt effektivt ;)

Ja, altså. Jeg har ungen i handlevogna når ho vil det. Jeg bare syns det er litt morsomt at så mange reagerer på noen som tråkker innpå kanten på hylla, også er det så mange som lar ungen sitte i vogna :) (Jeg vet ikke om dem samme har svart i trådene altså! :) )

Ja, det tenker eg på hver gang eg tar i de :/ ikkje alle e like renslige :/

Eller dørhåndtak, smågodt, bankterminaler osv . ;) Hehe :p Begynner man å tenke på sånt så blir man vel gal. Vi tåler litt bakterier, heldigvis :)

Det har hendt at storesøster har sittet oppi vogna, ja.

Husker jeg fikk det innimellom da jeg var liten. Syntes det var kjempestas :) kommer sikkert tilå gjøre det med fremtidige barn og. Må jo ha det litt gøy på handletur :)
Innimellom er det behov for gode avledingsmanøvre, ja :)

Tja innimellom har de nok sittet oppi vogna ja.
Men på nærbutikken her nå så står det stort skilt om at barn ikke går lov å sitte i selve vogna, men i setet.

Eller dørhåndtak, smågodt, bankterminaler osv . ;) Hehe :p Begynner man å tenke på sånt så blir man vel gal. Vi tåler litt bakterier, heldigvis :)

Ja, takk og lov. :) ja, bakteriene e over alt :) og all maten som e i handlekorga e jo innpakka. Derfor tenke eg at det e i grunn det minste problemet oppi alle bakteriene :)

Back
Topp