Unger i handlekurv.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Får ungen din sitte i handlekurven? Altså, de ungene som er så store at dem ikke kan bruke setet.

Nå er ikke mini så stor at det er noen problemstilling ennå...men etter å ha sett en liten gutt bli kjørt bort fra en matbutikk i ambulanse med blødende hode etter og ha tippa når han sto i handlevogna, så tviler jeg på at gutta mine noen gang får være oppi ei handlevogn :p Synes uansett det er greit å ha dem gående ved siden av eller handle aleine :)

Min gutt på 3 får sitte i handlevogna :) Heller det enn at han spurter rundt i butikken og gjemmer seg for meg :P

Nei aldri!
Eller eldste satt oppi kurven av og til som baby, men han gikk med skinne pga hd.
Ellers har aldri mine stått oppi der. De fikk egen handlevogn eller måtte gå ved siden av meg :)

Sikkert greit å ha dem på en plass? Ikke vet jeg. Men på vognene står det at vognen skal ikke forlates. Og barn skal være rolige. Er livredd for vogner med barn i og uforsiktige foreldre som bare går bort og i tillegg er flere reoler unna eller ikke ser vognen for å gjøre det ekstra ille. Så mange nesten ulykker og så masse ulykker jeg har hørt om. Huff sier jeg bare.. måtte bare få det ut.

Ja. Hendte innimellom det når hu var lita nok til det. Hu går med sånn lita handlevogn og gjort det ett par år så.

Ser at det er ganske vanlig rundt her da.

Ja, det har vi gjort mye. Mi var ganske lita fremdeles da hun vokste ut av det barnesetet, og det var en grei måte å få gjort ting litt effektivt på. Ikke lov å stå i vogna da, og jeg gikk ikke fra henne slik heller. Men nå er hun så stor at vi gjør ikke det lengre.

Ja, hun har sittet i handlevognen, men måtte alltid sitte når vi trillet og jeg hadde hun alltid ved siden av meg.

Nå tar hun egen handlevogn. :)

Min er 3 1/2 og får som oftest trille egen handlevogn når vi handler, men er vi på storhandel fks på en lørdag med mye folk, setter jeg han gjerne oppi selve vogna ja! Synes ikke det er ekkelt i det hele tatt! Maten er jo pakket i emballasje så det tenker jeg ikke på som noe galt!

Ja når han var mindre hendte det han gjorde det :-)

Tka, nurket er såvidt begynt å sitte i sete på dem ;) Så kanskje, det får vi se på :D Men synes uansett ikke det er eklere enn folk som kjenner på alle eplene, eller trakker på en hylle for å nå opp :p

Ja mine får lov å sitte oppi, bedre det enn at dei springer rundt og ikke finner dei igjen.

Husker jeg fikk det innimellom da jeg var liten. Syntes det var kjempestas :) kommer sikkert tilå gjøre det med fremtidige barn og. Må jo ha det litt gøy på handletur :)

4åringen sitter oppi der, ellers kunne han ikke blitt med på butikken.. Han bare løper rundt, stjeler smågodt og nekter å høre når vi er på butikken.

Jenta mi får fortsatt plass i setet, da, men jeg liker ikke tanken på å ha henne oppi sammen med varene. Vet heller ikke hvordan de ansatte i butikken syns om det.
Likevel bryr jeg meg ikke så mye om andre foreldre lar barna sine sitte der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøver å unngå det. Men alene med en på 3 og en på 17 mnd. Så e ikkje handleturene alltid like enkle. Men alt som en skal spise er jo pakka inn i embalasje. Og tanken på å holde hende e på handlevågn styret e meir ekkelt enn å tenke på at en unge har sittet i vogna. Tenk kor mangen skitne hender som har tatt i den vogna da. Og dette plukker vi i maten med. Tar i frukta (som blir lagt i plast poser oppi vogna).

Prøver å unngå det. Men alene med en på 3 og en på 17 mnd. Så e ikkje handleturene alltid like enkle. Men alt som en skal spise er jo pakka inn i embalasje. Og tanken på å holde hende e på handlevågn styret e meir ekkelt enn å tenke på at en unge har sittet i vogna. Tenk kor mangen skitne hender som har tatt i den vogna da. Og dette plukker vi i maten med. Tar i frukta (som blir lagt i plast poser oppi vogna).

Ja, det er faktisk mye eklere når man tenker på alle hendene som har skjøvet vogna før deg. :/ Fysj...

Back
Topp