Unge november gravide?

Drister meg til å bli med her :p 24 år og er gravid for første gang :) Jeg blir 25 når barnet kommer :) For meg er dette passe tidspunkt. Har vært student siste fem årene så. Forventer å være ferdig utdannet til sommeren :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drister meg til å bli med her :p 24 år og er gravid for første gang :) Jeg blir 25 når barnet kommer :) For meg er dette passe tidspunkt. Har vært student siste fem årene så. Forventer å være ferdig utdannet til sommeren :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor er du fra da? :) nysgjerrig, ettersom jeg muligens skal flytte fra Østlandet til Bardufoss til høsten, og kjenner INGEN der :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor er du fra da? :) nysgjerrig, ettersom jeg muligens skal flytte fra Østlandet til Bardufoss til høsten, og kjenner INGEN der :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Å det var langt :) Jeg er nok fra Ålesund. Men mener her er endel fra nord på november??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å det var langt :) Jeg er nok fra Ålesund. Men mener her er endel fra nord på november??


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, langt ja! Mannen skal jobbe i militæret :) Ja, har sett mange er fra Bodø, vet ikke hvor langt unna det er fra Bardufoss/Tromsø jeg. Sånn med tanke på å bli kjent og møtes innimellom med den lille! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Avstandene i nord er store,så det er ganske langt fra Bardufoss til både Tromsø og hvertfall Bodø :S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ah ja jeg har ikke peiling :) Er nok flott der da :) Jeg har ikke vært så langt nord selv, men faren min jobbet i militæret i Bardufoss forresten :) Lenge siden nå da


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ah ja jeg har ikke peiling :) Er nok flott der da :) Jeg har ikke vært så langt nord selv, men faren min jobbet i militæret i Bardufoss forresten :) Lenge siden nå da


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, flott og flott! :p Mannens slekt har en hytte ved Bardu, som alle er på samtidig hver sommer, så har vært der 1 gang :) Å ja, er nok et koselig sted! Blir deilig å bare komme seg unna alt og alle for bare et par år :D "starte på nytt"!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er 20 år, har en sønn født i 2012 :D
 
Back
Topp