Unge november gravide?

Jeg var 19 da jeg fikk sønnen min, og følte også at folk glante veldig. Spesielt når han gråt inne på kjøpesenter eller lignende. Jeg har lært meg å overse dem, å heller ha det hyggelig med sønnen min, og konsentrere meg om han når han gråter ;)
 
Jeg var 19 da jeg fikk sønnen min, og følte også at folk glante veldig. Spesielt når han gråt inne på kjøpesenter eller lignende. Jeg har lært meg å overse dem, å heller ha det hyggelig med sønnen min, og konsentrere meg om han når han gråter ;)
Ikke sant, ellers blir det ikke noe fin tid, man tør vel nesten ikke å gå tur alene med ungen!
Jeg har i hvertfall bestemt meg for å IKKE bry meg i det hele tatt. Jeg vet at jeg selv er klar for dette, og at jeg er(blir) en flink mamma :) Det er bare å heve hodet! De vet ingen ting.
 
Ikke sant, ellers blir det ikke noe fin tid, man tør vel nesten ikke å gå tur alene med ungen!
Jeg har i hvertfall bestemt meg for å IKKE bry meg i det hele tatt. Jeg vet at jeg selv er klar for dette, og at jeg er(blir) en flink mamma :) Det er bare å heve hodet! De vet ingen ting.

Bra innstilling ! Vi skal KOSE oss med barnet, og ikke bry oss om alt annet rundt oss :)
 
Så, alder har faktisk ingenting å si. Det er livssituasjonen, økonomi, modenhet og hvor klar man er for det som er viktig. Så lenge man har de fleste punktene der på plass, eller er villig til å gjøre det meste for å klare de punktene, så hvorfor ikke :)

Ja er sant det :) Går nok forhåpentligvis bedre denne gangen. For har mye mer på plass her i livet enn sist selv om jeg ikke har utdannelse eller jobb enda da :p Men har lappen innen babyen kommer og bil innen babyen kommer så :)
 
Ja er sant det :) Går nok forhåpentligvis bedre denne gangen. For har mye mer på plass her i livet enn sist selv om jeg ikke har utdannelse eller jobb enda da :p Men har lappen innen babyen kommer og bil innen babyen kommer så :)
Ikke sant! Da klarer man seg :) Jeg selv har ikke lappen, men håper å få ordnet det til babyen kommer! Bil har vi :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk tvillingene rett etter jeg fylte 21, og nå venter vi vårt 4 barn og jeg føler meg ikke en måned eldre en den gangen på noen områder, men¨på andre områder merker jeg at jeg har blitt eldre:) :p har nå fylt 27, og ble faktisk for bare ett par måneder siden spurt om leg da jeg bestilte meg en rusbrus :D haha!
 
Ja veldig gøy. Min eldste som var 5 da hun ble storsøster,syntes at det var så gøy at vi fikk en baby i hus.. Det blir 17 mnd mellom de to siste,så det blir nok litt tøft:) er dette din første baby?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ja veldig gøy. Min eldste som var 5 da hun ble storsøster,syntes at det var så gøy at vi fikk en baby i hus.. Det blir 17 mnd mellom de to siste,så det blir nok litt tøft:) er dette din første baby?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hehe, skjønner henne godt! Å ja, det er vel en fin aldersforskjell det, selvom det blir litt tett på og tøft :) Dette er min første baby ja! Vi hadde snakket om at vi ville ha to tette først, men så ble vi gravide nå, så får vi se om det kommer en til når lille spiren har blitt litt eldre :)
 
Skal teste til uka. I morgen er det 60 dager siden siste mensdag.. Men har ingen symptomer enda så er spent på hva testen viser. Håper på å komme inn i november.

Er 21 (blir 22 i april) og kommer fra Vestfold.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er jeg akkurat innenfor da ^^ er 24 år og venter nr 2 :) var akkurat fylt 18 da jeg fikk datteren min Arabella ♡♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er 24 blir 25 i mai. Må si jeg føler meg ung mor når man bor sentralt. Er egentlig fra landet. Der får de fleste sin første som 19 åring. Her i byen er d vel 30 ish når de får sin første.
 
Jeg er 19 og blir 20 til sommeren :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp