Unge november gravide?

Chanti93

Glad i forumet
Julilykke 2023
Noen andre som er unge og gravide her? :) Jeg er 20, 21 når babyen evt kommer mest sannsynlig. Har ei datter fra før og kommer fra Drammen :)
 
Jeg er også 21, blir 22 i sommer :) Førstegangsgravid. Vil ikke oppgi plassen hvor jeg opprinnelig kommer fra uten skjult forum, da det er en liten plass og alle kjenner alle (vet av folk derifra som er medlem inne her), men bor nå i Trondheim :D
 
Jeg er også 21, blir 22 i sommer og har en sønn på to år. Bor i Bodø :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Av ren nysgjerrighet: Hva regner dere egentlig som en ung mor? :)
 
Jeg mener det er de som får første barn før fylt 25 år x) Men mulig jeg er rar.

Shiiit! :p Blir skikkelig "gammel" mor, jeg da. Fyller 26 i august.
 
Ung mor her og da, blir 23 i sommer :)
 
Blir ikke gammel mor da x) Bare ikke betrakta som ung mor, noe jeg kanskje vil si er en fordel? for møter en del fordommer.

Hehe, vet det, da. :p Bare føler meg skikkelig oldis for tiden. Vurderer å holde meg til 25 frem til jeg fyller 30. Så kan jeg bli 26 da, hihi! :D Og fordommer møter jeg nok uansett. Folk tror fortsatt at jeg er under 18, så når den lille kommer vil jeg nok få noen blikk likevel. :rolleyes:
 
Hehe, vet det, da. :p Bare føler meg skikkelig oldis for tiden. Vurderer å holde meg til 25 frem til jeg fyller 30. Så kan jeg bli 26 da, hihi! :D Og fordommer møter jeg nok uansett. Folk tror fortsatt at jeg er under 18, så når den lille kommer vil jeg nok få noen blikk likevel. :rolleyes:

Hvorfor ikke til 22? :p Det passer sikkert mye bedre kan jeg tenke :D Bra noen ser yngre ut, jeg ser skikkelig gammel ut :p Alle tror jeg er sånn ca 26 liksom :p vi kan jo bytte da? :) du bli 20 og jeg bli 25? :D det hadde vell fungert det :)
 
Hvorfor ikke til 22? :p Det passer sikkert mye bedre kan jeg tenke :D Bra noen ser yngre ut, jeg ser skikkelig gammel ut :p Alle tror jeg er sånn ca 26 liksom :p vi kan jo bytte da? :) du bli 20 og jeg bli 25? :D det hadde vell fungert det :)

Fordi folk ser automatisk på deg som mer voksen om du sier at du er 25, hehe. ;) Men 22 passer nok bedre, vil jeg tro. Er vel fordi jeg er så liten. Søsteren min er også lav og fyller 30 i år, og hun blir fortsatt spurt om legitimasjon. :p Mens lillesøsteren min har alltid vært høy, og hun ble spurt om hun ville ha vin på restauranter da hun var 14. Merkelig hvordan folk tror høyde har noe som helst med alder å gjøre. :rolleyes:
 
Fordi folk ser automatisk på deg som mer voksen om du sier at du er 25, hehe. ;) Men 22 passer nok bedre, vil jeg tro. Er vel fordi jeg er så liten. Søsteren min er også lav og fyller 30 i år, og hun blir fortsatt spurt om legitimasjon. :p Mens lillesøsteren min har alltid vært høy, og hun ble spurt om hun ville ha vin på restauranter da hun var 14. Merkelig hvordan folk tror høyde har noe som helst med alder å gjøre. :rolleyes:
Jeg er ikke høy, men ikke lav heller da. Er 168 ca. Men grunnen til at folk tror jeg er gammel er vell fordi jeg ikke sminker meg så utrolig mye. Tar jeg på meg like mye sminke som venninnene mine må jeg spørre om legitimasjon på burn x) Jeg var 9 år når jeg kom inn alene på 15 årsgrense :p haha, så har alltid sett eldre ut :)
 
Jeg er ikke høy, men ikke lav heller da. Er 168 ca. Men grunnen til at folk tror jeg er gammel er vell fordi jeg ikke sminker meg så utrolig mye. Tar jeg på meg like mye sminke som venninnene mine må jeg spørre om legitimasjon på burn x) Jeg var 9 år når jeg kom inn alene på 15 årsgrense :p haha, så har alltid sett eldre ut :)

Da er du mye høyere enn meg, for jeg er 156. Sminker meg så å si aldri, og tror faktisk at det gjør saken verre, hehe. :p Men har sine fordeller å se litt eldre ut, også da. I hvert fall når man er ungdom. ;) Og det betyr jo ikke at du kommer til å se dritgammel ut når du blir eldre. :)
 
Da er du mye høyere enn meg, for jeg er 156. Sminker meg så å si aldri, og tror faktisk at det gjør saken verre, hehe. :p Men har sine fordeller å se litt eldre ut, også da. I hvert fall når man er ungdom. ;) Og det betyr jo ikke at du kommer til å se dritgammel ut når du blir eldre. :)

Håper for gudsskyld ikke det. Men får se. Føler meg allerede gammel så får se på den saken :p føler man seg gammel pleier man å se gammel ut :D
 
Jeg selv ser ut som en 16 åring hvis jeg IKKE sminker meg! Så jeg må sminke meg for å se eldre ut :p Spesielt nå når jeg kommer til å få mage etterhvert, og til slutt triller på en vogn! Blir nok noen blikk da, hehe!

Ja, jeg var jo 17 når jeg fikk datteren min og folk stirra skikkelig. De eldre menneskene som gjerne prater til en på bussholdeplassen mente jeg ikke var ung mor for de fikk barn som 16/17 selv. Men de voksne og ungdommene stirra skikkelig og du kunne se på blikkene at de snakket om deg liksom. Usj, glad jeg slipper det nå for nå er jeg jo 20 og voksen i hvert fall :)
 
Ja, jeg var jo 17 når jeg fikk datteren min og folk stirra skikkelig. De eldre menneskene som gjerne prater til en på bussholdeplassen mente jeg ikke var ung mor for de fikk barn som 16/17 selv. Men de voksne og ungdommene stirra skikkelig og du kunne se på blikkene at de snakket om deg liksom. Usj, glad jeg slipper det nå for nå er jeg jo 20 og voksen i hvert fall :)
Ja, ikke sant. Finnes mange dømmende folk med stygge blikk! Uff, får håpe det ikke blir blikk nå da, som du sa selv ser du jo eldre ut :D
Jeg føler fortsatt at 21/22 er ganske tidlig å få barn, såpass at folk kan reagere og gi blikk, selvom jeg selv synes det er helt riktig for meg. Man kan være 20 år og kjempe klar for å ta i mot et barn, samtidig som man kan være 35 år og ikke klar eller moden for det i det hele tatt.
 
Så, alder har faktisk ingenting å si. Det er livssituasjonen, økonomi, modenhet og hvor klar man er for det som er viktig. Så lenge man har de fleste punktene der på plass, eller er villig til å gjøre det meste for å klare de punktene, så hvorfor ikke :)
 
Back
Topp