Ulv+rev=kull?

Arcalae

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Tenker at jeg like gjerne lager en sånn her dagbok, selv om vi ikke skal starte prøvingen aktivt før i juli.
Hvis du lurer på tittelen, så er det fordi kjærstens og mitt "spirit guide animal" er ulv(han) og rev(meg). Også har vi en snikende følelse av at vi kommer til å få flerlinger. Litt fordi alder, og litt for to-eggede i begges familie. Vet ikke om det har noe å si med mannens, eller om bare damas familie teller der..
Var til legen i går og tok ut p-staven, siden den går ut på dato nå uansett. Så skal jeg la syklusen prøve å stabilisere seg etter seks år med stav.
Vi flytter til stort hus i juni, så hvis jeg hadde blitt gravid nå med en gang (man vet jo aldri!) så hadde det blitt kjipt å være kvalm og dårlig midt i flyttinga, pluss at det er veldig mange bursdager i familien rett etter jul, så har ikke så lyst til å skvise enda en bursdag inn der.
Så da blir det å venne seg til gummi igjen da, fram til juli. Jeg merker allerede at ting begynner å skje etter pinnen kom ut. Har vanligvis ganske bra sexlyst, men nå er det jo helt ute og sykler! Superhorny, haha! :D Så jeg har drivi mannen halvveis til vanvidd med sms'er i dag, stakkar, også han som har influensa..
 
Så gøy med dagbok! Jeg skal også lage meg ei når prøvingen starter tror jeg, kan være kjekt å ha en plass å skrive ned litt + kjekt å se tilbake på. Blir spennende å følge deg når dere skal begynne å prøve :)
 
Hihi, takk! Er så greit å ha et sted å sette tanker. Et sted å holde styr på hva som skjer når, og bare holde litt orden, eller få noen følelser ned på det virtuelle papiret. Og selvsagt et sted man kan lure på ting, få støtte og råd. Kommer sikkert noen poster her etter hvert som vi nærmer oss juli, for jeg må til legen min igjen og få nye blodtrykksmedisiner i mai, så jeg kan venne meg til dem før prøving skjer. Er visst bare en type man kan bruke under graviditet. Hadde vært kjedelig hvis jeg fikk mye bivirkninger. Heldigvis ikke fått noen av de jeg bruker nå, men mamma måtte gjennom ti slag før hun fant noen hun kunne bruke.
 
Lurer på når første tr dukker opp.. Skulle vært greit å finne en ca sykluslengde. Luksusproblem: det klør i armen der staven satt. Og det klør i lommeboka etter babygreier. Men jeg vil flytte først så jeg ikke handler masse greier som bare må pakkes og bæres anyway. Jeg får strikke opp noe av garnet mitt istedet for å sikle på ting på nettet :p
 
Da har vi finni ut at gummi funker for oss, ihvertfall ;-) det funka nemlig ikke i det hele tatt med eksen.
 
Lykke til :)
 
Takk! Nå kan det ikke bli juni fort nok så vi kan flytte inn i nye huset.. For når vi er ferdig med flytting og oppussing.. så begynner prøvingen ^_^
 
Har skissa litt imellom kundebølgene på kiosken da.. Blei litt snodig perspektiv, men om well

7e97a73a7ee1a6e54d385b02b9cfd82b
 
Så rart, bildene blir jo sidelengs uansett hvilken vei jeg tar dem.. Gubben elska skissa mi da, vi er ganske like i smak når det gjelder både klær og interiør :D
 
Kjempefin seng. Skal du få noen til å bygge den for deg? Står sikkert noe om det lenger bak, men har ikke fulgt deg...
 
Takk ^_^ har ikke skrivi noe om det. Men vi har alle slags håndverkere i familiene våre, så blir ikke noe problem å få laga en.
 
Den der kunne du nok tatt bestillinger på. Lykke til med prosjektet.
 
Jess, da var første tante rød her og jeg kan begynne å telle sykluslengde. Kjærsten ler seg flat av meg som er glad for å blø.. :p Noen som har en app til android å anbefale for å holde styr på syklus? Det virker til å være en hel bråta.
 
Jess, da var første tante rød her og jeg kan begynne å telle sykluslengde. Kjærsten ler seg flat av meg som er glad for å blø.. :p Noen som har en app til android å anbefale for å holde styr på syklus? Det virker til å være en hel bråta.
Haha, ja det er ikke alltid man er like glad for tr, men kjenner til følelsen ;)

Brukte FertilityFriend først, mest for tempingen sin del - hadde Ovia også, likte interface'n der :p

Lykke til i alle fall :)
 
Jess, da var første tante rød her og jeg kan begynne å telle sykluslengde. Kjærsten ler seg flat av meg som er glad for å blø.. :p Noen som har en app til android å anbefale for å holde styr på syklus? Det virker til å være en hel bråta.
Jeg bruker womanlog
 
Back
Topp