Ultralyder og jordmortimer vs. pandemi: statustråd

Etter nyhetene om at unntakssituasjonen skal vare til i alle fall over påske, så sitter jeg bare og venter på Mail om at tul til tirsdag er avlyst :p Har vel egentlig vært ganske forberedt på det siden den første timen ble utsatt, men nå er jeg ikke bare forberedt, men innstilt på at den blir avlyst. For så vidt helt greit det. 4 uker til oul, så er ikke så lenge det egentlig :) Bare litt dumt det der med at jeg ikke har noe helsekort for gravide :wacky: Burde kanskje ringe jordmor i morgen og høre om det går an å få en time for å få det. Hvis de har åpent da :shy:

Da ble tul på tirsdag avlyst :p Kom ikke som noen overraskelse, nei. Fire uker til oul, og begynte å lure litt om jeg skulle bestilt en ul hos aleris i stedet da, siden tul fra uke 14 ble utsatt til uke 16 og så avlyst.. Hadde vært godt å få sett om alt er bra med lille, så kan vi evt begynne å fortelle familie. Merker jeg har begynt å litt få mer lyst til det nå. Får høre med samboer i kveld. Han kan vel evt få snakka litt fornuft i meg (altså å bare vente til oul) :rolleyes:

Etter nyhetene om at unntakssituasjonen skal vare til i alle fall over påske, så sitter jeg bare og venter på Mail om at tul til tirsdag er avlyst :p Har vel egentlig vært ganske forberedt på det siden den første timen ble utsatt, men nå er jeg ikke bare forberedt, men innstilt på at den blir avlyst. For så vidt helt greit det. 4 uker til oul, så er ikke så lenge det egentlig :) Bare litt dumt det der med at jeg ikke har noe helsekort for gravide :wacky: Burde kanskje ringe jordmor i morgen og høre om det går an å få en time for å få det. Hvis de har åpent da :shy:

Jeg skal få ordnet med helsekort over telefonen, så skal hun enten sende det eller jeg henter det før OUL. Jordmor mente jeg burde ha det til OUL, men tok det over telefon istedenfor time. Vet ikke om det allerede har ordnet seg for deg da :happy:

Jeg skal få ordnet med helsekort over telefonen, så skal hun enten sende det eller jeg henter det før OUL. Jordmor mente jeg burde ha det til OUL, men tok det over telefon istedenfor time. Vet ikke om det allerede har ordnet seg for deg da :happy:

Jeg har ikke gjort noe med det enda, nei. Glemt det helt :nailbiting: Så det var bra du minnet meg på! Får ringe på mandag. Hadde vært utrolig kjekt å fått fiksa det over telefon. Det skal jeg spørre om :) Har tatt blodprøver og alt sånt, så er bare kortet jeg mangler. Så burde gå over telefon ja. Tusen takk for tipset :happy::happy::Heartred

Back
Topp