Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får du garantert sett hjertelyd neste gang i så fall! Spennende å se hva HCG-måling viserEr riktig at jeg er 5+5 eller 5+6, som forventet har ikke lille hjertelyd ennå og posen er bare 6 mmNy ul om 2 uker
tok hcg før kl.11 og ny hcg på torsdag for å se at alt er som det skal
Vis vedlegget 454069
HCG i dag var på 3068, ny prøve på torsdagDa får du garantert sett hjertelyd neste gang i så fall! Spennende å se hva HCG-måling viser
Veldig spent på nøyaktig hvor langt jeg er på vei selv, og gleder meg til ultralyd på fredag!
Seee den lille klumpen da6+0 og vi fikk høre verdens fineste hjerteslag![]()
Åå, lille venn6+0 og vi fikk høre verdens fineste hjerteslag![]()
Gratulerer. Så kjekt!!Da var det endelig vår tur
Kun én baby, målte til akkurat 6+1 slik jeg selv hadde regnet meg frem til. Vi fikk både se, og høre hjertet banke. Ca. 120 slag i minuttet! Helt perfektTakk Gud.
Vis vedlegget 454246
Så fantastisk!Da var det endelig vår tur
Kun én baby, målte til akkurat 6+1 slik jeg selv hadde regnet meg frem til. Vi fikk både se, og høre hjertet banke. Ca. 120 slag i minuttet! Helt perfektTakk Gud.
Vis vedlegget 454246
Ææh, så fantastiskDa var det endelig vår tur
Vis vedlegget 454246
Fantastisk å se!!Da var det endelig vår tur
Vis vedlegget 454246
Wow! Så fantastiskDa var det endelig vår tur
Vis vedlegget 454246
Så braDa var det endelig vår tur
Vis vedlegget 454246
Så herligEn liten knøtt med hjerte som bankerHun satte meg en dag tilbake til 6+2 og termin 5.10
![]()
Så herligSkal jeg endre termin på deg, eller vil du la det stå til OTUL?
![]()
Så koselig!! GratulererEn liten knøtt med hjerte som bankerHun satte meg en dag tilbake til 6+2 og termin 5.10
![]()
Så gøy!Så koselig!! Gratulerer
Da har vi nå samme termin og er like langt på vei![]()