Ultralydbilder ✨

Er riktig at jeg er 5+5 eller 5+6, som forventet har ikke lille hjertelyd ennå og posen er bare 6 mm :happy: Ny ul om 2 uker :love017 tok hcg før kl.11 og ny hcg på torsdag for å se at alt er som det skal :love017
IMG_1705.jpeg

Er riktig at jeg er 5+5 eller 5+6, som forventet har ikke lille hjertelyd ennå og posen er bare 6 mm :happy: Ny ul om 2 uker :love017 tok hcg før kl.11 og ny hcg på torsdag for å se at alt er som det skal :love017
Vis vedlegget 454069
Da får du garantert sett hjertelyd neste gang i så fall! Spennende å se hva HCG-måling viser :Heartred

Veldig spent på nøyaktig hvor langt jeg er på vei selv, og gleder meg til ultralyd på fredag!

Da får du garantert sett hjertelyd neste gang i så fall! Spennende å se hva HCG-måling viser :Heartred

Veldig spent på nøyaktig hvor langt jeg er på vei selv, og gleder meg til ultralyd på fredag!
HCG i dag var på 3068, ny prøve på torsdag :love017 Stemmer at det er mellom 22/23 dager etter at det festet seg :love017

Gleder meg til å høre/se med deg! Er så spennende dette :Heartred

Da var det endelig vår tur :Heartred

Kun én baby, målte til akkurat 6+1 slik jeg selv hadde regnet meg frem til. Vi fikk både se, og høre hjertet banke. Ca. 120 slag i minuttet! Helt perfekt ✨ Takk Gud.

Vis vedlegget 454246
Ææh, så fantastisk :love017 Nå gleder jeg meg enda mer til min neste ul :D

Back
Topp