Ultralydbildene våre <3

ce8b138686fa6616537ca266cd4d0794.jpg


Her er altså reka. Etter min utregning 7+3, og etter jm utregning 7+1 isj.
Hjerte slo ikke fort nok så vi må inn på ny sjekk neste uke... andre erfaringer med det? :/

Lykke til med ny sjekk denne uka - dere skal inn torsdag?
 
Vi skal inn på torsdag ja.
Tusen hjertlig takk! Har snart ikke mer hår på hodet etter all tenkingen[emoji28]
+ bittebitte litt blødninger de to siste dagene.

Tenker på dere, håper alt gikk bra [emoji173]️
 
Håper det gikk bra for dere i dag....? :)

Desverre hadde ikke fosteret lengre hjertelyd. Så jeg må gjennom den tunge prosessen med sykehuset i morgen.

Men, for å se det positive i det negative så er jeg glad vi fikk se at hjertet slo seint slik at vi hadde en liten forklaring på hva som skjedde.
Vi krysser alt vi har for at det går bedre neste gang:)
 
Tenker på dere, håper alt gikk bra [emoji173]️

Takk for omtanke. Som jeg beskreiv over gikk det ikke så bra. Veldig tongt i går. Litt lettere i dag. Det gjelder å fokusere på at ting skjer for en grunn. Og at dette nok ikke var et friskt foster. Krysser det vi har for bedre kjangser neste gang<3
 
Desverre hadde ikke fosteret lengre hjertelyd. Så jeg må gjennom den tunge prosessen med sykehuset i morgen.

Men, for å se det positive i det negative så er jeg glad vi fikk se at hjertet slo seint slik at vi hadde en liten forklaring på hva som skjedde.
Vi krysser alt vi har for at det går bedre neste gang:)

Så trist at det gikk slik. :( Masse lykke til videre! Og håper en ny spire sitter snart.
 
Desverre hadde ikke fosteret lengre hjertelyd. Så jeg må gjennom den tunge prosessen med sykehuset i morgen.

Men, for å se det positive i det negative så er jeg glad vi fikk se at hjertet slo seint slik at vi hadde en liten forklaring på hva som skjedde.
Vi krysser alt vi har for at det går bedre neste gang:)
Klem til dere
 
Noen her fra Stavanger som kan anbefale en bra plass å ta tidlig ultralyd?
 
Så kos å se alle bildene! Om en drøy uke er det min tur, håper så inderlig at alt er Ok. [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp