Ultralydbildene våre <3

Vi må jo ha en plass hvor vi kan legge ut bilder fra ultralyd[emoji3] jeg har vært på tidlig ultralyd i dag og fikk se og høre et bankende hjerte og en liten klump på 4 mm[emoji173] ble satt tilbake fra 6+4 til 6+2, så det var jo litt demotiverende, men jeg visste egentlig at jeg hadde senere eggløsning så det var ikke noe stort sjokk.

Vis gjerne deres bilder etterhvert som dere får dem, gøy å kunne se hva man kan forvente seg [emoji1] [emoji173]
9d412c17d03a03397f8f656bcfd042c8.jpg
Hurra! Vet du forresten hva det 5.4cm står for? Jeg ble satt tilbake noen dager og på min står det 5.0cm. Men det kan jo ikke være str på fosteret..
 
Kan det være gestasjonssekken eller slimhinnen?
 
Hurra! Vet du forresten hva det 5.4cm står for? Jeg ble satt tilbake noen dager og på min står det 5.0cm. Men det kan jo ikke være str på fosteret..
Hmm, nei det vet jeg ikke.. lengden på fosteret står hvertfall en annen plass ja [emoji14]
 
IMG_9305.jpg

:Heartbigred Her er knøttet vårt, 7+5. Målte str til å være 15mm, som tilsvarer 7+6. :happy: Plommesekken ligger opp hodet, så babyen er der som dere ser det er tegnet opp en målestrek. Hodet til høyre, og man kan se en begynnende arm øverst.
Jeg var sååå nervøs, og sååå lettet da jeg med det samme kunne se på skjermen at det så helt annerledes ut enn på samme tidspunkt sist, da det gikk galt. Alt så helt fint ut, og vi fikk ny time om en mnd :happy:
 
Det gikk kjempe bra! Men ble satt tilbake 4 dager.. litt kjipt når man venter sånn på uke 12... :wacky: Men alt var fint! Fikk høre hjertelyd :love017
Åå så bra [emoji1] kjipt å bli satt tilbake, men hjalp litt å bare telle dagene til en var "ájour" igjen
 
Vis vedlegget 229591

[emoji813]bigred Her er knøttet vårt, 7+5. Målte str til å være 15mm, som tilsvarer 7+6. :happy: Plommesekken ligger opp hodet, så babyen er der som dere ser det er tegnet opp en målestrek. Hodet til høyre, og man kan se en begynnende arm øverst.
Jeg var sååå nervøs, og sååå lettet da jeg med det samme kunne se på skjermen at det så helt annerledes ut enn på samme tidspunkt sist, da det gikk galt. Alt så helt fint ut, og vi fikk ny time om en mnd :happy:
Så fint [emoji173] [emoji173]
 
Herlige bilder [emoji4] håper jeg kan vise frem slikt om tre uker også [emoji4]
 
Helt herlig å se bildene av de fine knøttene deres! :) Er hele 4 uker til det er min tur, gleder meg så! Håper alt står bra til med min lille også :Heartred
 
ultralyd_cropped-png.229841
Jeg har også vært på ultralyd i dag :) ble målt til 8+6 og menstermin er 9+0 så veldig innafor!

Jeg vil bare si til dem som er urolig for at de har få symptomer: Jeg er småuggen, men har ikke spydd en eneste gang. Litt trøtt, men ikke sovne-i-trappa-trøtt. Påsan vokser helt etter skjema, så få symptomer er ikke nødvendigvis et faretegn!
 

Vedlegg

  • ultralyd_cropped.png
    ultralyd_cropped.png
    924,6 KB · Visninger: 261
ultralyd_cropped-png.229841
Jeg har også vært på ultralyd i dag :) ble målt til 8+6 og menstermin er 9+0 så veldig innafor!

Jeg vil bare si til dem som er urolig for at de har få symptomer: Jeg er småuggen, men har ikke spydd en eneste gang. Litt trøtt, men ikke sovne-i-trappa-trøtt. Påsan vokser helt etter skjema, så få symptomer er ikke nødvendigvis et faretegn!

Herlig!
Ja få eller ingen symptomer er like vanlig som å ha masse symptomer[emoji4]
 
Back
Topp