Cammis
Betatt av forumet
Fikk sniktitte på vårt lille nurk i går [emoji173]️[emoji173]️ så fantastisk følelse!!
Awww, hvor mange uker her? Så søtt [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk sniktitte på vårt lille nurk i går [emoji173]️[emoji173]️ så fantastisk følelse!!
Fikk beskjed om at morkaken lå foran på meg, uten at jeg tenkte noe mer på det der og da. Men etter masse googling så var jo det en del å passe på om det ikke endrer seg
Jeg skjønner, men vet egentlig ikke hva hun mente. Jeg spurte ikke nok, og hun forklarte egentlig ingenting. Får nok vite mer på neste UL tipper jegNå skriver du ikke hva eller hvor morkaka ligger foran, men husk at det er forskjell på å ha morkaka liggende foran på magen og foran livmoråpningen, som kalles forliggende morkake. Når den er foran på magen er det vel bare det at det kan ta lenger tid før man kjenner spark osv..? Mens det er når det ligger foran livmoråpningen den må følges med på videre i svangerskapet.. bare sånn om du har googlet på foran, for da kommer det opp resultater for både foranliggende og forliggende har jeg sett
Jeg skjønner, men vet egentlig ikke hva hun mente. Jeg spurte ikke nok, og hun forklarte egentlig ingenting. Får nok vite mer på neste UL tipper jeg
Vil tro hun hadde sagt noe mer om den var foreliggende! Da må man ta en del forholdsregler for å unngå blødninger osv[emoji6]