Ultralydbildene våre <3

71f7c7981b1eb012ffdd52ae13fe5847.jpg

Fikk sniktitte på vårt lille nurk i går [emoji173]️[emoji173]️ så fantastisk følelse!!

Awww, hvor mange uker her? Så søtt [emoji173]️
 
2017-08-24 18.00.59.jpg

Fikk se vår perfekte lille baby i dag :Heartred
Ble satt litt tilbake, ble målt til 9+3, men det føles helt greit. Var helt fantastisk å se den lille sprelle med beina og vinke til oss! Og hjertet var enkelt å se og slo så fint :)

Så nå har vi bilder og videoer som vi kan se på når som helst :Heartred
 
Idag var det min tur igjen [emoji5][emoji173]️
Og slik ser han/hun ut [emoji5][emoji173]️
9c11a38d7a8795d89a9b5631c093dec3.jpg

Søte lille nurket![emoji173]️[emoji5]

Ble satt frem en dag og to[emoji5] så er i uke 10+0 idag [emoji5][emoji173]️
 
10+3 i dag, alt så fint ut. Masse action og disco-dans der inne, hehe. :)
 

Vedlegg

  • received_10159248698585187.jpeg
    received_10159248698585187.jpeg
    259,6 KB · Visninger: 115
d6bb4a65bc13dda6561b38856d7a562d.jpg


Vår lille, spretne baby. 12 + 2. [emoji173]️[emoji173]️ gleder oss til ord.UL, håper å få vite kjønn da.
Fikk beskjed om at morkaken lå foran på meg, uten at jeg tenkte noe mer på det der og da. Men etter masse googling så var jo det en del å passe på om det ikke endrer seg [emoji30]
 
Fikk beskjed om at morkaken lå foran på meg, uten at jeg tenkte noe mer på det der og da. Men etter masse googling så var jo det en del å passe på om det ikke endrer seg
emoji30.png

Nå skriver du ikke hva eller hvor morkaka ligger foran, men husk at det er forskjell på å ha morkaka liggende foran på magen og foran livmoråpningen, som kalles forliggende morkake. Når den er foran på magen er det vel bare det at det kan ta lenger tid før man kjenner spark osv..? Mens det er når det ligger foran livmoråpningen den må følges med på videre i svangerskapet.. bare sånn om du har googlet på foran, for da kommer det opp resultater for både foranliggende og forliggende har jeg sett:confused:
 
Nå skriver du ikke hva eller hvor morkaka ligger foran, men husk at det er forskjell på å ha morkaka liggende foran på magen og foran livmoråpningen, som kalles forliggende morkake. Når den er foran på magen er det vel bare det at det kan ta lenger tid før man kjenner spark osv..? Mens det er når det ligger foran livmoråpningen den må følges med på videre i svangerskapet.. bare sånn om du har googlet på foran, for da kommer det opp resultater for både foranliggende og forliggende har jeg sett:confused:
Jeg skjønner, men vet egentlig ikke hva hun mente. Jeg spurte ikke nok, og hun forklarte egentlig ingenting. Får nok vite mer på neste UL tipper jeg :)
 
Jeg var på tidlig UL i dag, det var kjempegøy å se lille babyen sprette rundt. Den holdt hendene opp og vinket litt, også hoppa den rundt som en reke inni der. Mannen min ble veldig veldig glad for å se babyen. Ble satt tilbake fra 11+5 til 10+5, noe jeg egentlig hadde regnet med. :)

o2L1jzj.jpg
 
Så misunnelig på alle de fine bildene. Må nok smøre meg med tålmodighet til OUL.
 
Jeg skjønner, men vet egentlig ikke hva hun mente. Jeg spurte ikke nok, og hun forklarte egentlig ingenting. Får nok vite mer på neste UL tipper jeg :)

Vil tro hun hadde sagt noe mer om den var foreliggende! Da må man ta en del forholdsregler for å unngå blødninger osv[emoji6]
 
Vil tro hun hadde sagt noe mer om den var foreliggende! Da må man ta en del forholdsregler for å unngå blødninger osv[emoji6]

Ok, jeg får nok sikkert mer informasjon på neste UL. Bare så sykt lenge å vente til uke 18-20 :p Enda ikke mottatt noe dato for dette enda. Men er uansett ikke bekymret :)

Flere som vil dele UL bilder? Tipper det er en del som har vært nå de siste ukene?
 
4420fc265ac2e445c1984d3962fefc66.jpg


ffffdc7d386c6ee69f9386b6bfc268cc.jpg


38b50eabf8e3509aae4fb1bd84ca98c9.png


Syns vi har fått bare dårlige bilder denne gangen. Første gangen hadde de problemer med maskinen, andre ganger var jeg hos fastlegen min som ikke har peiling som han selv sier, og siste gangen var privat så rart vi ikke fikk bedre bilde der heller, men fin ryggrad da i alle fall [emoji1360]

Bildene er fra 7, 12 og 13 uker.
 
Back
Topp