Takk for svar Ganske mye murring og aktivitet her ja. Hun mente han ble en stund enda, men lov å håpeLykke til med innspurtenJa, fikk litt murringer den dagen og slim med brunt blod/ brun utflod. Ikke skjedd så mye spennende siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Ganske mye murring og aktivitet her ja. Hun mente han ble en stund enda, men lov å håpeLykke til med innspurtenJa, fikk litt murringer den dagen og slim med brunt blod/ brun utflod. Ikke skjedd så mye spennende siden.
Takk for svar Ganske mye murring og aktivitet her ja. Hun mente han ble en stund enda, men lov å håpeLykke til med innspurten
Var på ny ultralyd i dag, fikk vite at hun allerede er 3,2 kgog at fostervannet grenser til for mye..... skummel lesing om fostervann på nettet, men hun ville ikke gi meg noe info så da føler man seg jo nesten tvunget til å sjekke på egenhånd... skal tilbake om en uke for ny sjekk...
Står om misdannelser og dødfødsel... er jo sikkert bare i de sjeldende tilfellene men merker at jeg ikke er like god til å filtrere dette om dagen som før. Blir jo redd for at noe er galtSkummelt å lese på nettet ja! Gjorde det samme etter sf-målet mitt steg i været i uke 28 og jeg ble henvist til vekstkontroll. Klarte å Google meg til de skumleste ting, blant annet misdannelser hos fosteret. Heldigvis var alt normalt og bra med den lille [emoji173]️ Krysser fingrene for at det er det hos deg også, sannsynligheten er jo størst for det [emoji173]️ hva står det på nettet?