Venter nr 6
Blir kjent med forumet
Var i dag 31+2 . Ca 1700 gram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi kikket på lillegutt som hadde det veldig bra. 2066g Akkurat uke 32. Kun 2 gram mer enn søsteren på samme tid, så blir nok ikke noe sværing dette heller
Livmorhals målt til 4.3cm så alt bra,og ingen tegn til noe for tidlig fødsel nå. Tilbake på sjekk uke 36.
Spennende å følge med. Lykke tilVi skal på vekstkontroll på fredag, er da 33+6. Gleder meg veldig til å se igjen frøkna [emoji7]
Jeg fikk 17 % under gjennomsnittet, så veldig spent på neste ul/kontroll! Håper hun har vokst i jula, det har iallefall jeg[emoji5]
Da har vi kikket på lillegutt som hadde det veldig bra. 2066g Akkurat uke 32. Kun 2 gram mer enn søsteren på samme tid, så blir nok ikke noe sværing dette heller
Livmorhals målt til 4.3cm så alt bra,og ingen tegn til noe for tidlig fødsel nå. Tilbake på sjekk uke 36.
Går det an å måle livmorhals for "alle" som får ekstra ultralyder? Jeg skal også til vekstkontroll igjen snart, det blir også i uke 36. Kan jo spørre om de også kan sjekke modning.
Går det an å måle livmorhals for "alle" som får ekstra ultralyder? Jeg skal også til vekstkontroll igjen snart, det blir også i uke 36. Kan jo spørre om de også kan sjekke modning.
Hadde du noe plager etter dette? Var for 1 1/2 time siden og det var selvsagt litt ubehagelig. Mer øm nå, og tørket akkurat litt brun utflod men bittelitt spor av blod. Det er vel sikkert veldig normalt.Jeg fikk sjekket modning i uke 36
Hun målte ikke livmorhalsen, men kjente etter åpning, mykhet osv.
Hadde du noe plager etter dette? Var for 1 1/2 time siden og det var selvsagt litt ubehagelig. Mer øm nå, og tørket akkurat litt brun utflod men bittelitt spor av blod. Det er vel sikkert veldig normalt.