Ultralyd-tråden

Privat UL på 15+6 i dag ^^ lå med ryggen til hele veien :smiley-ashamed004 Men jordmor var dyktig og fant alt hun lette etter! Vi mistet for nesten nøyaktig et år siden, så var mye nerver i dag, men alt var tipp topp ❤️ fikk også se en veldig tydelig nubb og jordmor var helt sikker på at det kommer en lillebror

Privat UL på 15+6 i dag ^^ lå med ryggen til hele veien :smiley-ashamed004 Men jordmor var dyktig og fant alt hun lette etter! Vi mistet for nesten nøyaktig et år siden, så var mye nerver i dag, men alt var tipp topp ❤️ fikk også se en veldig tydelig nubb og jordmor var helt sikker på at det kommer en lillebror :happy::Heartblue så mamma-intuisjonen var helt feil :laughing002

Vi var på toul forrige mandag, ble målt til 13+2 da :-) Lille var lite samarbeidsvillig og snudde seg med ryggen til og opp hele tiden så dette var beste bilde de fikk til :p Hun kunne ikke tyde noe kjønn så får håpe de ser bedre neste gang, men alt så fint ut med baby :love017

Vedlegg

• IMG_5997.jpeg
    IMG_5997.jpeg
    1 MB · Visninger: 26
Jeg hadde TOUL på mandag. Da var jeg 13+3. Termin 25.mai.
Baby er frisk og rask. Fikk ikke sett nesebein eller målt full lengde, men målte hodet og lårbein. Jordmor sa at det var nok.
Tok også NIPT test for sikkerhetsskyld siden jeg får det gratis. Fikk time til OUL 6.januar. Da er jeg 20+4. Er 18 uker rett før jul, så hadde håpet å få time før jul, men må nok smøre meg tålmodighet. Kjønn ser vi ikke etter, ettersom vi ikke vil vite det før fødsel. :Heartred
Jeg ville ha ringt og hørt om de har time tidligere. Ei jeg kjenner ringte nylig, hun fikk time rett før jul. Hun fikk beskjed om at mange avbestilte timene sine pga juleferie, så da hadde de ledig likevel

Jeg ville ha ringt og hørt om de har time tidligere. Ei jeg kjenner ringte nylig, hun fikk time rett før jul. Hun fikk beskjed om at mange avbestilte timene sine pga juleferie, så da hadde de ledig likevel

Skader jo ikke å prøve. Men jeg stresser ikke egentlig så mye med det. Jeg føler at alt står bra til inni der. Kanskje spesielt fordi vi nettopp fikk svar på NIPT og jeg innimellom kjenner liv innenifra. Da er jeg ganske betrygget. Også har vi jo noe å glede oss til når vi omsider får hilse på baby igjen. <3

18+1 OUL
Ingen avvik og en liten gutt gjemte seg i magen :Heartblue
Ååå gratulerer med beste beskjedene å få på OUL! Nå syns jeg det begynner å bli en del gutter her i Babymais2026! Kanskje vi må ordne en avstemning på hvem som får hvilket kjønn? Skal jeg sette blått hjerte på deg i terminlisten?

Ååå gratulerer med beste beskjedene å få på OUL! Nå syns jeg det begynner å bli en del gutter her i Babymais2026! Kanskje vi må ordne en avstemning på hvem som får hvilket kjønn? Skal jeg sette blått hjerte på deg i terminlisten?
Sett blått hjerte :Heartblue samboer spurte gyn om han var 100% sikker, så ja det var han :hilarious:

Vi var på OUL på fredag. Med historikk var hun som utførte ultralyden utrolig nøye, og fikk til og med en kollega til å komme inn for å dobbeltsjekke noe i hodet. Utrolig nok holdt jeg meg helt rolig hele tiden. Veldig deilig å se så mye liv der inne, jeg hadde ikke merket noe liv den siste uka ca.

Etter å ha båret 3 gutter var det overraskende å se en liten jente som sprellet rundt! Vi gleder oss og har allerede gitt henne et navn. Og fireåringen har kunngjort det i samlingsstund i barnehagen :Heartpink

Vi var på OUL på fredag. Med historikk var hun som utførte ultralyden utrolig nøye, og fikk til og med en kollega til å komme inn for å dobbeltsjekke noe i hodet. Utrolig nok holdt jeg meg helt rolig hele tiden. Veldig deilig å se så mye liv der inne, jeg hadde ikke merket noe liv den siste uka ca.

Etter å ha båret 3 gutter var det overraskende å se en liten jente som sprellet rundt! Vi gleder oss og har allerede gitt henne et navn. Og fireåringen har kunngjort det i samlingsstund i barnehagen :Heartpink
Ååå gratulerer så mye, så hyggelig å høre :smiley-bounce012

Næmmen åå så gøy med lillesøster, så heldig som får storebrødre som passer på seg a :shy:

Jeg kjenner en del bevegelse innimellom, men plutselig kan det være litt opphold, så det er litt ekkelt denne perioden. Men så herlig for deg å se så mye liv :Heartpink

Jeg har bare pleid å kjøre en statistikk neders på terminlisten :hilarious:

Back
Topp