Er nok innvendigHar bestilt en privat ultralyd i uke 7+6, vet noen om de tar innvendig eller utvendig ultralyd da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok innvendigHar bestilt en privat ultralyd i uke 7+6, vet noen om de tar innvendig eller utvendig ultralyd da?
Hun tok innvendig på meg i dag 8+5, så blir nok invendigHar bestilt en privat ultralyd i uke 7+6, vet noen om de tar innvendig eller utvendig ultralyd da?
Åå så gøyHer er bamsemumset vårt, med bankende hjerte![]()
For en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var over sa jordmor. Alt så helt supert ut
Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har
Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant
Vis vedlegget 470407Vis vedlegget 470408
ble kjempe frista til å bestille ul selv nå. Hadde vell egentlig tenkt å vente til tidlig ultralyd rundt 12 ukerSååå herligFikk ikke bilder men så også en liten bamsemums-bebis i dag! 8+4 som er helt perfekt i forhold til forrige ultralyd for to uker siden. Litt bak menstermkn men jeg er rimelig sikker på at jeg har EL litt senere. Ble så lettet! Nå håper jeg jeg kan glede meg litt over graviditeten fremover <3
Jeg fikk bilder fordi jeg hadde bestilt privat UL, hadde du gjennom sykehuset? Uansett det viktigste var å få se det lille nurket og hjertet altsååå
Gratulerer med vel overstått ultralyd 
Jeg fikk ikke ordinær tidlig ultralyd før 13+2, altså uke 14, så det er en måned til, så for min del var dette absolutt verdt det kjenner jegÅå så gøy![]()
ble kjempe frista til å bestille ul selv nå. Hadde vell egentlig tenkt å vente til tidlig ultralyd rundt 12 uker

For hadde vært lenge for meg å gå en måned til uten å vite om det var liv og røre der inne 
det skjønner jeg såå godt!Ååå takk, tårene spratt da jeg så en sprell levende liten venn![]()
![]()
Jeg skal når jeg er 7+0, klarer ikke å vente lengere. Er så nervøs 
Gjennom en gynekolog pga tidligere spontanaborter og blødning tidlig i graviditeten, har vært hos henne tidligere også og hun er så bra. Er så utrolig takknemlig for god oppfølging der, og skikkelig glad for at min helt nye fastlege tok meg på alvor og henviste meg på dagen når jeg kom inn og var kjempebekymret ifm med blødning.Sååå herlig![]()
Jeg fikk bilder fordi jeg hadde bestilt privat UL, hadde du gjennom sykehuset? Uansett det viktigste var å få se det lille nurket og hjertet altsååå
Gratulerer med vel overstått ultralyd
![]()
Ja så flott at du får god oppfølging etter å ha opplevd tidligere spontan-aborterGjennom en gynekolog pga tidligere spontanaborter og blødning tidlig i graviditeten, har vært hos henne tidligere også og hun er så bra. Er så utrolig takknemlig for god oppfølging der, og skikkelig glad for at min helt nye fastlege tok meg på alvor og henviste meg på dagen når jeg kom inn og var kjempebekymret ifm med blødning.
Skulle bare mangle egentlig, men vet ikke alle er så heldige. Men sååå godt for deg 

Herlighet så skjønt å hørefikk se en liten regnbue med gode hjerteslag i dag! Både jeg og mannen gråt 6+6 og ca 6cm![]()
Ja tårene spratt her også, 
Ifølge mine beregninger skulle jeg være 7+6 i dag, men ut fra ultralyden og målinger, ble det beregnet til 6+6/7+0. Men som hun sa, så hadde jeg bare hatt 2 sykluser etter p-pilleslutt, hvor den første var på 32 dager, og den andre var på 26. Sånn at det kunne ha noe med det å gjøre. Men er i hvertfall litt roligere nå etter å ha sett et hjerte som banket 
Åh, så godt å leseFikk ikke bilder men så også en liten bamsemums-bebis i dag! 8+4 som er helt perfekt i forhold til forrige ultralyd for to uker siden. Litt bak menstermkn men jeg er rimelig sikker på at jeg har EL litt senere. Ble så lettet! Nå håper jeg jeg kan glede meg litt over graviditeten fremover <3

Oi så lenge ja... Skulle du ta nipt test? Trodde gjerne man fikk før uke 12 i tilfelle man skulle oppdage om det skulle være noe galt.Jeg fikk ikke ordinær tidlig ultralyd før 13+2, altså uke 14, så det er en måned til, så for min del var dette absolutt verdt det kjenner jegFor hadde vært lenge for meg å gå en måned til uten å vite om det var liv og røre der inne
![]()
Ja skal ta NIPT test, tror det er mellom uke 11-14Oi så lenge ja... Skulle du ta nipt test? Trodde gjerne man fikk før uke 12 i tilfelle man skulle oppdage om det skulle være noe galt.

Åååå så deilig å se liv der inneTidlig ultralyd gjennomførtFikk se en liten klump med bankende hjerte
Ifølge mine beregninger skulle jeg være 7+6 i dag, men ut fra ultralyden og målinger, ble det beregnet til 6+6/7+0. Men som hun sa, så hadde jeg bare hatt 2 sykluser etter p-pilleslutt, hvor den første var på 32 dager, og den andre var på 26. Sånn at det kunne ha noe med det å gjøre. Men er i hvertfall litt roligere nå etter å ha sett et hjerte som banket
![]()

jeg er 7+4 i dag men gynekologen målte 7+1/7+2 men hun sa jeg ikke skulle henge meg opp i det da det kan være litt vanskelig å måle så tidlig.
Åå fantastisk!!Tidlig ultralyd gjennomførtjeg er 7+4 i dag men gynekologen målte 7+1/7+2 men hun sa jeg ikke skulle henge meg opp i det da det kan være litt vanskelig å måle så tidlig.
Jeg har en MA og en BO bak meg så har aldri sett et bankende hjerte på ultralyd før, men i dag så jeg det for første gang og det var en utrolig følelse![]()

Fikk otul uke 12+4. Så har bestilt privat jeg også nå. Da er jeg 7+5Jeg fikk ikke ordinær tidlig ultralyd før 13+2, altså uke 14, så det er en måned til, så for min del var dette absolutt verdt det kjenner jegFor hadde vært lenge for meg å gå en måned til uten å vite om det var liv og røre der inne
![]()

Gratulerer så mye med bankende hjerte og en utrolig følelseTidlig ultralyd gjennomførtjeg er 7+4 i dag men gynekologen målte 7+1/7+2 men hun sa jeg ikke skulle henge meg opp i det da det kan være litt vanskelig å måle så tidlig.
Jeg har en MA og en BO bak meg så har aldri sett et bankende hjerte på ultralyd før, men i dag så jeg det for første gang og det var en utrolig følelse![]()