Ultralyd-tråden

Jeg har heller ikke særlig kunnskap om dette, så jeg prøver å bare forberede meg på at det ikke går veien denne gangen. Hun kunne ikke se noe embryo, men ga ikke uttrykk for at det var noe galt i seg selv dersom jeg bare var 5 uker på vei.
Som tidligere nevnt har jeg beregnet at jeg i dag skulle vært 7+0, så det at det ikke kunne ses et embryo er jo gjerne et dårlig tegn.
Da skjønner godt at du forbereder deg på det :Heartred Men kanskje man får en positiv overraskelse! Lykke til neste uke og prioriter tid til deg selv :Heartred

Da er ultralyd utført og vi fikk se et bankende hjerte :love017
Fosteret målte til 18mm og gynekolog mente jeg var 8+3. Jeg trodde jeg var 7+5 i dag.
Nå gleder jeg meg til første time med jordmor på fredag :happy:
Interessant med samme fostermål hos meg, og gynekologen her anslo 8+1 :) Men hun sa det fort kan endres ved neste ul siden de vokser litt i rykk og napp nå i starten.

Åh ja det er jo sant. Så bra at alt går riktig vei for deg! Takk for betryggende ord, jeg er i tillegg sykemeldt så har mye tid til å gruble og bekymre meg
Godt du har ny ultralyd på mandag, så slipper du å gå i usikkerhet så lenge :Heartred Håper på god utvikling hos deg også :)
De to ukene mellom ultralydene her var veldig lange og full av bekymring.

Interessant med samme fostermål hos meg, og gynekologen her anslo 8+1 :) Men hun sa det fort kan endres ved neste ul siden de vokser litt i rykk og napp nå i starten.
Tror det er litt som du sier her at de vokser i rykk og napp. Utifra siste menstruasjon så er jeg 8 uker i dag så tror jeg går ut ifra det frem til OTUL hvert fall

fikk se en liten regnbue med gode hjerteslag i dag! Både jeg og mannen gråt 6+6 og ca 6cm ❤️
Så vanvittig godt❤️

Har ikke hatt ultralyd selv enda, men jeg er 7+2 og i nørs står det at "den" er ca 1.5cm.

Er det mer normalt at de er 6cm rundt nå, "fremfor" 1.5cm.. Det var jo stor forskjell hihi

:smiley-ashamed005Så vanvittig godt❤️

Har ikke hatt ultralyd selv enda, men jeg er 7+2 og i nørs står det at "den" er ca 1.5cm.

Er det mer normalt at de er 6cm rundt nå, "fremfor" 1.5cm.. Det var jo stor forskjell hihi
Hahahaha cm va little mye ja, ble skrevet i lykkerus dette her ;) ca 6 mm såklart

Her er bamsemumset vårt, med bankende hjerte :shy: :Heartpink For en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var forbi sa jordmor. Alt så helt supert ut :hello2 Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har :woot: Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant :smug:
IMG_6720.jpegIMG_6717.jpeg

Last edited:
Her er bamsemumset vårt, med bankende hjerte :shy: :Heartpink For en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var over sa jordmor. Alt så helt supert ut :hello2 Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har :woot: Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant :smug:
Vis vedlegget 470407Vis vedlegget 470408
Ååå nå ble jeg så gla på dine vegne! :love017

Her er bamsemumset vårt, med bankende hjerte :shy: :Heartpink For en følelse! For en glede! Lille venn har navlesnoren i morkaken nå så den mest kritiske fasen var over sa jordmor. Alt så helt supert ut :hello2 Hun målte lille til 2,13 cm og nøyaktig 8+5 i dag, som er nøyaktig samme dagen jeg har :woot: Nå feirer jeg og lille venn for oss selv med å putte i oss noe godt på restaurant :smug:
Vis vedlegget 470407Vis vedlegget 470408
Gratulerer så mye! For en lykke :Heartred

Back
Topp