Ultralyd-tråd

Etter 12 år som ufrivillig barnløse, 4 år med ivf, 4 uttak, 16 innsett, to tidlige spontanaborter, kom vi endelig så langt som til tul - og igår fikk vi se våres perfekte lille embryo med bankende hjerte :Heartred Måtte det bare fortsette sånn :smiley-angelic001
Det gir meg sånt håp❤️ gratulerer så mye ❤️
 
  • Omsorg
Reactions: Bkh
Har vært så nervøs for blødningene/det brune utflodet så i dag var jeg hos gynekolog. Hun kunne ikke se noe til hvor det kom fra hun heller, men fikk se det brune og mente det måtte være veldig lite, og sa jeg ikke skulle bekymre meg. Etter der hun så, så har den lille det helt fint inne i der! :)
Etter 12 år som ufrivillig barnløse, 4 år med ivf, 4 uttak, 16 innsett, to tidlige spontanaborter, kom vi endelig så langt som til tul - og igår fikk vi se våres perfekte lille embryo med bankende hjerte :Heartred Måtte det bare fortsette sånn :smiley-angelic001
Så fantastisk begge to! Krysser alt jeg har av fingrer og tær for videre fremdrift :Heartred :happy:
 
:Heartred Sjekk ut den bamsemumsen her:
16881166439038822404717699765394.jpg

Alt bra!

En annen ting: forrige ultralyd mandag forrige uke viste fosteret på venstre side og nå ser det ut som den er på høyre? Kan det bytte side??
16881168867564422511545266419814.jpg
Øverste 7+1 og nederste i dag. Trodde det var festa på ene siden liksom?:scratch kanskje bildet er tatt andre veien??
 
Har vært superbekymra og følt at symptomene er så diffuse. Men var hos legen for henvisning til endo pga sv.dia da Fastende er før høy :dead:
MEN!!
Jubelen er at legen har UL apparat på kontoret og fikk både se og høre bønna:love7
Hjerterytme på 170:hilarious: og en fin liten knopp❤️ morkake foran som gjør at jeg vil nok være litt på vei før jegkjenner bevegelse, men det er liv!!! ❤️
 
Ultralyd i dag for å kontrollere/bekrefte MA, skulle etter mens vært 10+2 i dag, utviklingen stoppet ved 6+0 og hjertet sluttet å slå en gang imellom fredag og i dag.. :crybaby2 MA bekreftet og har blitt satt igang med cytotec nå. Veldig trist, men godt å få det bekreftet og egentlig glad for at hjertet sluttet å slå av seg selv for å abortere imens det fortsatt slo føltes så feil. Helgen har vært veldig tøff, nå har vi hvertfall fått avklaring på hva som skjer og kan sørge over tapet av lille ❤️ håper det går veien for dere andre!!! så koselig å se de små spirene som nå etterhvert begynner å bli ganske store ❣️
 
Ultralyd i dag for å kontrollere/bekrefte MA, skulle etter mens vært 10+2 i dag, utviklingen stoppet ved 6+0 og hjertet sluttet å slå en gang imellom fredag og i dag.. :crybaby2 MA bekreftet og har blitt satt igang med cytotec nå. Veldig trist, men godt å få det bekreftet og egentlig glad for at hjertet sluttet å slå av seg selv for å abortere imens det fortsatt slo føltes så feil. Helgen har vært veldig tøff, nå har vi hvertfall fått avklaring på hva som skjer og kan sørge over tapet av lille ❤️ håper det går veien for dere andre!!! så koselig å se de små spirene som nå etterhvert begynner å bli ganske store ❣️
Jeg føler så enormt med deg, og sender deg masse gode tanker.. Godt du er godt ivaretatt og at hjertet har sluttet å slå. En mager trøst men, jeg skjønner hva du mener med at det hadde føltes feil ❤️❤️❤️
 
Jeg føler så enormt med deg, og sender deg masse gode tanker.. Godt du er godt ivaretatt og at hjertet har sluttet å slå. En mager trøst men, jeg skjønner hva du mener med at det hadde føltes feil ❤️❤️❤️
Tusen takk ❤️❤️❤️
 
Ultralyd i dag for å kontrollere/bekrefte MA, skulle etter mens vært 10+2 i dag, utviklingen stoppet ved 6+0 og hjertet sluttet å slå en gang imellom fredag og i dag.. :crybaby2 MA bekreftet og har blitt satt igang med cytotec nå. Veldig trist, men godt å få det bekreftet og egentlig glad for at hjertet sluttet å slå av seg selv for å abortere imens det fortsatt slo føltes så feil. Helgen har vært veldig tøff, nå har vi hvertfall fått avklaring på hva som skjer og kan sørge over tapet av lille ❤️ håper det går veien for dere andre!!! så koselig å se de små spirene som nå etterhvert begynner å bli ganske store ❣️
Så leit å høre at det ble slik :( sender deg mange omsorgsfulle klemmer:Heartred
 
Har i dag bestilt tidlig UL ved privat klinikk, neste uke, da vil jeg være 9+5. hva kan de se på tul i denne uka? Er det noe annerledes ved og være på UL privat enn på sykehuset?
 
Ultralyd i dag for å kontrollere/bekrefte MA, skulle etter mens vært 10+2 i dag, utviklingen stoppet ved 6+0 og hjertet sluttet å slå en gang imellom fredag og i dag.. :crybaby2 MA bekreftet og har blitt satt igang med cytotec nå. Veldig trist, men godt å få det bekreftet og egentlig glad for at hjertet sluttet å slå av seg selv for å abortere imens det fortsatt slo føltes så feil. Helgen har vært veldig tøff, nå har vi hvertfall fått avklaring på hva som skjer og kan sørge over tapet av lille ❤️ håper det går veien for dere andre!!! så koselig å se de små spirene som nå etterhvert begynner å bli ganske store ❣️
Ufff, nesten bra hjertet hadde sluttet å slå av seg selv. Men det må være forferdelig vondt allikevel.. :sad010 Ta vare på hverandre og masse lykke til med prøvingen :Heartred
 
Har i dag bestilt tidlig UL ved privat klinikk, neste uke, da vil jeg være 9+5. hva kan de se på tul i denne uka? Er det noe annerledes ved og være på UL privat enn på sykehuset?

Dette var 9+5 med datteren min ❤️
download.jpeg.jpgdownload.jpeg-1.jpg

Kommer helt an på hvor en tar privat UL, men ofte kan privat ha bedre utstyr er min erfaring!
 
Gratulerer så mye til alle med bankende hjerter! :love7 Og mange styrkeklemmer til dere som ikke fikk se det, føler med dere! :HeartredHar selv TUL neste uke (er da 7+1), er spent på hva jeg får se da jeg har fått inntrykk av at det er et litt gamlere utstyr som skal brukes:rolleyes:
 
Har i dag bestilt tidlig UL ved privat klinikk, neste uke, da vil jeg være 9+5. hva kan de se på tul i denne uka? Er det noe annerledes ved og være på UL privat enn på sykehuset?

Jeg syns privat ofte har bedre tid og «service». Det er jo mer en tjeneste for å se hvordan det står til med lille og glede seg over graviditeten (er i alle fall min opplevelse). Har erfaring med at det er mer på egne premisser, samt at de tar seg god tid og viser flere ganger. Får også mer bilder og video også :) samtidig som de viser det medisinske, men så tidlig er det jo ikke såå mange ting å sjekke på det området
 
Dette var 9+5 med datteren min ❤️
Vis vedlegget 409281Vis vedlegget 409282

Kommer helt an på hvor en tar privat UL, men ofte kan privat ha bedre utstyr er min erfaring!
Jeg syns privat ofte har bedre tid og «service». Det er jo mer en tjeneste for å se hvordan det står til med lille og glede seg over graviditeten (er i alle fall min opplevelse). Har erfaring med at det er mer på egne premisser, samt at de tar seg god tid og viser flere ganger. Får også mer bilder og video også :) samtidig som de viser det medisinske, men så tidlig er det jo ikke såå mange ting å sjekke på det området
Takk for svar! Og så fine ul bilder :D Jeg gleder meg så mye at jeg får vondt i magen, samt at jeg er livredd for at vi ikke skal finne hjerteslag. Håper dette stresset letter litt etter UL og vi klarer nyte svangerskapet bedre:Heartred
 
IMG_3072.jpegIMG_3075.jpeg

I dag var det vår tur til å ta tidlig ultralyd! Var fra før 6+6 i følge appen/vanlig menstruasjonssyklus, testet ikke for eggløsning. Ble satt tilbake til 6+3, men det ga mer mening mtp befruktning, og jammen fikk vi ikke se et bankende hjerte :happy093
Alt så bra ut i følge jordmor, så det var en stoooor lettelse!
 
Back
Topp