Ultralyd-tråd

Hadde en brun blødning i helgen, og fikk derfor komme på ultralyd i dag!
Fikk se et bankende hjerte ❤️ meen han målte meg til ca 7+0, menst jeg har regnet meg til 7+4, men det er vel kanskje bare så smått at det er vanskelig å måle helt nøyaktig og de vokser vel litt i rykk og napp?
 
Ja, man gjør jo det! Irriterende greier
Har termin 01.02, så jeg trekker i front i februar-gruppa, men ligger desidert sist i januar-gruppa
I dag fikk jeg kirsebær
Haha man blir liggende sånn på vippen ja :hilarious: her er jeg på 31.01 eller 04.02... ååå kirsebær, begynner å bli litt størrelse da! ❤️:love017 (savner hjerteøyesmileyen)
 
De fant et lite frø med bankende hjerte :Heartred Hjertefrekvens og str tilsier at jeg er på slutten av uke 5:happy: Jeg og samboer så ikke så mye da det var veldig uklart bilde, men den flinke ul-jordmora fant fram og var fornøyd med det hun så.
Så koselig!! Gratulerer! ♥️
 
Hadde en brun blødning i helgen, og fikk derfor komme på ultralyd i dag!
Fikk se et bankende hjerte ❤️ meen han målte meg til ca 7+0, menst jeg har regnet meg til 7+4, men det er vel kanskje bare så smått at det er vanskelig å måle helt nøyaktig og de vokser vel litt i rykk og napp?
Så godt at du fikk sjekket det! Og med bankende hjerte!! Hurra!!! ❤️♥️Ja det tror jeg er vanlig, jeg ble satt tilbake 1 uke på min ultralyd og fikk mye støtte fra andre som har opplevd det samme. Brått blir man satt fram igjen ved neste. Litt vanskelig å måle de nå i starten ja ;)
 
4 dager igjen til ultralyd! Er det flere enn meg som ikke har kontakta fastlege/ helsestasjon ennå? Tenkte å gjøre det etter privat ultralyd... Da er jeg ca 7+6.
 
4 dager igjen til ultralyd! Er det flere enn meg som ikke har kontakta fastlege/ helsestasjon ennå? Tenkte å gjøre det etter privat ultralyd... Da er jeg ca 7+6.
Venta også på ultralyd, for å sjekke liv. Ringer nok helsestasjonen i morga :)
 
Fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag :love017 Utrolig letta ❤️ Var veldig spent og nesten så jeg gispa når jeg fikk se det. Litt uklare bilder, men gynokologen var veldig fornøyd med det hun så. Var litt vanskelig og måle sa hun, men 7+0 kunne nok stemme bra det :smiley-bounce016
 
Er det flere enn meg som ikke har kontakta fastlege/ helsestasjon ennå?
Jeg har bestilt time hos jordmor til etter sommeren, ved rundt 14 uker. De liker å planlegge frem i tid og jeg ville sikre meg plass hos «min» jordmor. Greit å tenke på at noen helsestasjoner hat mer ventetid enn andre før man drøyer for lenge og kan bli fullt. Når jeg bestilte fortalte hun at det nylig var ringt en dame for første gang når hun var i uke 34, de måtte avvise henne på grunn av kapasitet. Men det er vel sent da. :laughing002

Men på grunn av medisiner og sykemelding har jeg kontakt med fastlege allerede da.
 
Dro på tidlig ul idag. Menstermin tilsvarer at jeg er 7+1 i dag, men jeg følte på meg at el var rundt en uke senere. UL viste bankende hjerte og målinger tilsa at jeg var rundt 6 uker på vei godt å få bekreftet hjerteslag, da jeg har hatt flere tidlige aborter mellom barn 1 og 2 og ønsker ikke en ny slik runde ☺️ da er der bare å vente til starten av august for TUL ☀️
 
Jeg skal ha tidlig ultralyd i morgen og jeg ble litt plutselig grepet av angst. Det er under 4 måneder siden jeg mistet med SA og jeg kjenner jeg kvier meg enormt til å klatre opp på stolen igjen. Jeg håper virkelig at alt er i orden, samtidig som jeg forbereder meg på det verste.
Har noen noe råd eller gode ord før TUL? :dontknow
 
Jeg skal ha tidlig ultralyd i morgen og jeg ble litt plutselig grepet av angst. Det er under 4 måneder siden jeg mistet med SA og jeg kjenner jeg kvier meg enormt til å klatre opp på stolen igjen. Jeg håper virkelig at alt er i orden, samtidig som jeg forbereder meg på det verste.
Har noen noe råd eller gode ord før TUL? :dontknow
Bare pust med magen og tenk gode tanker! Skal krysse fingrene for deg :Heartred
 
Back
Topp