Ultralyd-tråd

Veldig veldig ofte så bommer dei dei første vekene, mange blir satt tilbake då, og fram igjen på OTUL, så hadde tatt det med ei klype salt ☺️ gratulera med bankande hjerta hos lille gullet❤️
Hihi da tas det med ei klype salt! Tusen takk!! ♥️
 
Igår fikk jeg se en liten minibønne med blinkene hjerte! Ble målt til ca 6+0 som stemmer perfekt med når el var. 6+3 igår etter mens.
Åååå, så godt å se, gratulerer!! ❣️❤️ Kjekt at målingen stemmer med el :joyful: :happy093
 
Vis vedlegget 407915
Oppdaterer i denne tråden også :joyful: vi fikk se hjerteslag!!!❣️❣️❣️ det føltes sååååå godt!

Ble overrasket av at hun sa at jeg mest sannsynlig er enda litt kortere på vei enn eggløsningstermin... Ca 6+0, føles kjipt å bli satt tilbake, var jo endelig kommet til uke 7! :hilarious: så fortsatt veldig lite å se, men skal tilbake om 2 uker for å se mer og måle på nytt, da blir det antakeligvis litt lettere å måle hvor langt det er :happy:

Spottingen jeg har hatt de siste dagene har mest sannsynlig vært fordi en bitteliten bit av chorion hadde løsnet, så hun satte meg på progresteron-støtte. Glad jeg fikk sjekket det! Men hun var ikke bekymret for det, alt så veldig bra ut sa hun.

Litt dårlig bilde men man kan skimte en liten blurry bønne nederst i venstre hjørne der
Gratulerer☺️
Jeg ble også skrudd tilbake i tid, synes det var så kjipt! Fra 7+2 til 6+2
Fikk sånn følelse av å stå på stedet hvil i en uke, men på mandag er jeg 8+0, og det gleder jeg meg til, for da får jeg nytt bær i Preggers-appen
 
Gratulerer☺️
Jeg ble også skrudd tilbake i tid, synes det var så kjipt! Fra 7+2 til 6+2
Fikk sånn følelse av å stå på stedet hvil i en uke, men på mandag er jeg 8+0, og det gleder jeg meg til, for da får jeg nytt bær i Preggers-appen
Små gleder :happy: :Heartred
 
Gratulerer☺️
Jeg ble også skrudd tilbake i tid, synes det var så kjipt! Fra 7+2 til 6+2
Fikk sånn følelse av å stå på stedet hvil i en uke, men på mandag er jeg 8+0, og det gleder jeg meg til, for da får jeg nytt bær i Preggers-appen
Takk! ❤️ Ja ikke sant, man gleder seg lissom for hver dag som går så da å hoppe en uke tilbake føles litt rart :hilarious: har allerede hoppet en uke tilbake i forhold til menstermin så er 2 uker bak der jeg egentlig skulle vært. Ååå 8+0 i morgen! Da har du jo kommet riktig langt! Hihi det er faktisk veldig gøy å se disse bærene og størrelsessammenligningene :joyful::love017 hvilket får du i morgen?
 
Hei. Skal på ferie med svigerfamilen når jeg etter planen skal være i uke 7. Ville dere bestilt tidlig UL før man drar? Er jo greit å vite at alt er bra og tenker jeg blir å fortelle det til de mtp at det kan være vanskelig å sjule det. Samtidig om dem ikke finner hjertelyd eller lignende vil det kanskje være vanskelig å reise på ferie..
 
Hei. Skal på ferie med svigerfamilen når jeg etter planen skal være i uke 7. Ville dere bestilt tidlig UL før man drar? Er jo greit å vite at alt er bra og tenker jeg blir å fortelle det til de mtp at det kan være vanskelig å sjule det. Samtidig om dem ikke finner hjertelyd eller lignende vil det kanskje være vanskelig å reise på ferie..
Vi skal og egt på ultralyd i veke sju, men har valgt å prøve å få det veka etter, av nettopp dette med at det kan vere vanskelig å sjå noko, og det er bekymringar vi ikkje ønsker å ha med oss på tur :)
Lykke til med valget!
 
Hei. Skal på ferie med svigerfamilen når jeg etter planen skal være i uke 7. Ville dere bestilt tidlig UL før man drar? Er jo greit å vite at alt er bra og tenker jeg blir å fortelle det til de mtp at det kan være vanskelig å sjule det. Samtidig om dem ikke finner hjertelyd eller lignende vil det kanskje være vanskelig å reise på ferie..
Jeg reiser på ferie i morgen og velger å ta UL 7+4 da jeg kommer hjem,for da kan man mest trolig se noe :)
 
Dere som har tatt tidlig ultralyd (innvendig): er det noe råd om at man skal spise eller unngå å spise/drikke noe før? Skal jeg ha tom blære? Eller har det ikke noe å si for bildene?

Skal på ultralyd i morgen 7+0

Prøvde å søke litt på Google men det ga litt forskjellige svar, så regner vel med det ikke har så veldig mye å si? :)
 
Dere som har tatt tidlig ultralyd (innvendig): er det noe råd om at man skal spise eller unngå å spise/drikke noe før? Skal jeg ha tom blære? Eller har det ikke noe å si for bildene?

Skal på ultralyd i morgen 7+0

Prøvde å søke litt på Google men det ga litt forskjellige svar, så regner vel med det ikke har så veldig mye å si? :)
Tror nok ikke det har noe å si med tanke på at det er snakk om innvendig ul :happy: Men sikkert greit for din egen del å tisse først. Har forøvrig aldri hørt noe om at man skal unngå å spise/drikke før ul.
 
Dere som har tatt tidlig ultralyd (innvendig): er det noe råd om at man skal spise eller unngå å spise/drikke noe før? Skal jeg ha tom blære? Eller har det ikke noe å si for bildene?

Skal på ultralyd i morgen 7+0

Prøvde å søke litt på Google men det ga litt forskjellige svar, så regner vel med det ikke har så veldig mye å si? :)
Eneste gangen jeg har fått beskjed om tom/full blære er i forbindelse med innsett/uttak av egg :p det er for å komme lettere til :p så til vanlig UL innvendig må du ikke gjøre noe spesielt :)
 
Dere som har tatt tidlig ultralyd (innvendig): er det noe råd om at man skal spise eller unngå å spise/drikke noe før? Skal jeg ha tom blære? Eller har det ikke noe å si for bildene?

Skal på ultralyd i morgen 7+0

Prøvde å søke litt på Google men det ga litt forskjellige svar, så regner vel med det ikke har så veldig mye å si? :)
Prøv å unngå kullsyreholdig drikke noen dager før. Dette kan skape endel gass som KAN gjøre bildene dårligere :happy:
 
Takk! ❤️ Ja ikke sant, man gleder seg lissom for hver dag som går så da å hoppe en uke tilbake føles litt rart :hilarious: har allerede hoppet en uke tilbake i forhold til menstermin så er 2 uker bak der jeg egentlig skulle vært. Ååå 8+0 i morgen! Da har du jo kommet riktig langt! Hihi det er faktisk veldig gøy å se disse bærene og størrelsessammenligningene :joyful::love017 hvilket får du i morgen?
Ja, man gjør jo det! Irriterende greier
Har termin 01.02, så jeg trekker i front i februar-gruppa, men ligger desidert sist i januar-gruppa
I dag fikk jeg kirsebær
 
Dere som har tatt tidlig ultralyd (innvendig): er det noe råd om at man skal spise eller unngå å spise/drikke noe før? Skal jeg ha tom blære? Eller har det ikke noe å si for bildene?

Skal på ultralyd i morgen 7+0

Prøvde å søke litt på Google men det ga litt forskjellige svar, så regner vel med det ikke har så veldig mye å si? :)

Tror ikke det er noe når det er innvendig, men ved utvendig tidlig (6+4) fikk jeg beskjed om å drikke en halv liter vann en time før og å ikke gå på do (skal gjøre det lettere å se)
 
Back
Topp