Ultralyd-rapporter

Alt bra med vår lille:Heartblue Vi har gått i god tro om at det er en jente, men igår viste det seg å være en gutt:laughing002 Han er frisk og fin, men ble satt opp til vekstkontroll i uke 32- fordi navlestrengen startet litt for langt ut på kanten av livmoren:love017

Så bra :Heartred Fikk dere vite jente tidligere siden dere trodde det?
 
Ja, vi fikk vite for 2,5 uke siden at det var jente :smiley-ashamed008 menmen, han viser seg å være en skikkelig luring allerede:Heartblue
Dette er det jeg tror skjer her også :p
Vi har fått vite jente på oul men jeg tror ikke helt på det før vi går sjekket engang til på UL I slutten av mai :p
 
Alt bra på OUL på onsdag her også! Morkaka foran, men har allikevel kjent liv siden 18+0 ca. Ble satt tilbake 3 dager, og fikk vite at vi venter en gutt :Heartblue Ble sterkt antydet jente på privat UL da jeg var i uke 15+2, så her ble det også en ny overraskelse!
 
Da har jeg akkurat kommet hjem etter OUL. Alt er fortsatt bra med lille i magen :Heartred Ble flyttet frem én dag, så da ble jeg 19+5 istedenfor 19+4. Termin 24. sept :love017 Ultralyden sier fortsatt at det er ei jente :dummy1:

Morkaken er på bakre vegg, men delvis foran åpningen. Den MÅ flytte seg! Jeg vil ikke ha keisersnitt! Jeg har troa på at dette ordner seg. Den flytter seg nok med tiden!

Det blir ny UL hver 4. uke fremover. Har også blitt henvist til diapol(?) pga svangerskapsdiabetes. Da blir det å legge om kosten igjen.. Hvordan skal det gå med cravingsen min… vannmelon :arghh: Jeg vil ikke over på insulin, for da kan jeg ikke føde på ønsket sykehus :yuck: Så her må det bli mest mulig lavkarbo igjen. Har klart det før, og skal klare det igjen!

Jeg kjenner liv i magen hver dag. Det er så godt :love017Åå som jeg koser meg som gravid :Heartred
 
Alt bra!:love7 Som jeg trodde var Morkaken fremme men lagt oppe så blir ikke noe trøbbel ! Skal tilbake om noen uker for å sjekke hvordan blodårene i morkaken/navlesnoren er (tror jeg, husker selvfølgelig ikke hva der egentlig heter) krysser fingrene for at alt er fint da også:)
Så bra!☺️ Men hva er grunnen til at du må sjekke blodårene i morkaken/navlesnoren igjen om noen uker?
 
Så bra!☺️ Men hva er grunnen til at du må sjekke blodårene i morkaken/navlesnoren igjen om noen uker?
De skal se om jeg er i faresonen for å utvikle svangerskapsforgiftning igjen. Er vist noe med at hvis det er dårlig gjennomstrømning så er man mer utsatt, hvis jeg fortsto det rett :happy:
 
Vært på UL i dag, 31+6. Hun har snudd seg til hodeleie og følger kurven sin(+11%). Morkakeplasseringen er noe usikkert, da JM ikke var trygg på vaginal UL, så det skal sjekkes opp ved neste UL om 4 uker :shy:
 
Back
Topp