Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt bra på OUL
Ble satt tilbake 1 uke og 1 dag da. Litt surt, men sålenge alt er bra med babyen skal vi være glad
De bekreftet hva NIPT sa, at det blir ei jente
Ja.. den stemmer forsåvidt med menstermin, men ikke med eggløsning.Hæ fikk du ny termin? Så kjedelig da!
Ja.. den stemmer forsåvidt med menstermin, men ikke med eggløsning.
Hei, sniker fra november. 12+6 i dag. Noen som kan tippe/ se kjønn? Vis vedlegget 403622
Dette er en guttHei, sniker fra november. 12+6 i dag. Noen som kan tippe/ se kjønn? Vis vedlegget 403622
Alt fint på OUL i dag, vi får en lillesøster Akkuratt hva storebror har sagt det blir
Ja, skikkelig sprøtt! Jeg har ikke hatt noen magefølelse på kjønn, så ble litt satt ut når jordmor sa det faktisk var jente i dagDet har storebror her også sagt fra starten, selv da vi sa vi ikke visste kjønn. Sprøtt!
Ei i familien hadde dette. Fødte en fin frisk gutt på max overtid hadde ingen problemer undervis i svangerskapet.UL denne veka viste at babyen er helt perfekt gjennomsnittlig, men navlesnoren viste seg å vere marginalt festa. Forstod det ikkje var krise men at dei skulle følge ekstra godt med mot slutten av svangerskapet. Mini er superaktiv foreløpig så eg føler nesten den passa på å berolige meg