Ultralyd imorgen

Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..

Tenkte faktisk tanken siden hcg steg så fort! :p kult hvis det er tvillinger hehehe :D
 
Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..

Herlighet så spennende[emoji171]
 
Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..
Se der! Det jeg krysset fingrene for [emoji3]
 
Og kjenner jeg er kvalm. Får ikke testene mine til å stemme, så nå må jeg få en sjekk.. 3+4, (3+5 imorgen) da er det nok ikke noe mer å se enn at jeg er "befruktet" vel? Får ikke sett plommesekk eller en liten bønne nå? Noen som har vært så tidlig på ultralyd før?
Hva slags tester? Om du er 3+4 er du jo nettopp befruktet og så vidt gravid jo så ikke rart om du har svake tester. :)
 
Hva slags tester? Om du er 3+4 er du jo nettopp befruktet og så vidt gravid jo så ikke rart om du har svake tester. :)
Om du leser videre i tråden, så ser du :) jeg fikk svake RFSU strimler (dritt tester), men 3+ på Clearblue ukesindikator. Vært på ultralyd i dag og det var to svarte flekker som tyder på tvillinger i følge gynekologen. Har tatt blodprøver nå.
 
Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..

Ooo:D spennende <3
 
Back
Topp