Ultralyd imorgen

Ny ultralyd imorgen og har en vond følelse i magen etter spottingen jeg har hatt de siste dagene. Vært slimete og litt koagulert. Krysser fingrene
 
Ny ultralyd imorgen og har en vond følelse i magen etter spottingen jeg har hatt de siste dagene. Vært slimete og litt koagulert. Krysser fingrene

Krysser fingrene for deg:) håper det er helt uskyldig. Har du hatt smerter i tillegg? De sier jo at smerter + blødning med koagler ikke er bra.. men det kan være helt uskyldig, håper virkelig det[emoji173]️
 
Krysser fingrene for deg:) håper det er helt uskyldig. Har du hatt smerter i tillegg? De sier jo at smerter + blødning med koagler ikke er bra.. men det kan være helt uskyldig, håper virkelig det[emoji173]️
Har hatt sterke mensmurringer og vondt i korsryggen, men altså.. jeg er så usikker. Har hatt en sa før, og det var på tampen til magekramper. Ikke vært noe slikt denne gang. Håper håper :)
Lykke til. Husk å oppdater oss:)

Lykke til :) Spent på oppdatering og håper alt er fint [emoji813]red

Lykke til! [emoji813]️
Skal oppdatere imorgen etter ultralyden :) tusen takk jenter [emoji173]
 
Wææ, hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden før nå?! SÅ KULT OM DET ER TVILLINGER!!!! :D :D Jeg er sikker på alt er fint på ultrlyden i morgen, og ser fram til å få det bekreftet i oppdateringen din ;) <3 Lykke til!
 
Wææ, hvorfor har jeg ikke fått med meg denne tråden før nå?! SÅ KULT OM DET ER TVILLINGER!!!! :D :D Jeg er sikker på alt er fint på ultrlyden i morgen, og ser fram til å få det bekreftet i oppdateringen din ;) <3 Lykke til!
Ja, ultralyden og hcg blodprøven indikerte tvillinger [emoji4] nervepirrende! Veldig veldig spent.. tror ikke jeg får sovet i natt :( [emoji14]
 
Ja, ultralyden og hcg blodprøven indikerte tvillinger [emoji4] nervepirrende! Veldig veldig spent.. tror ikke jeg får sovet i natt :( [emoji14]
Morro, morro :D De andre gangene vi har ventet barn har jeg IKKE håpet på tvillinger, men denen gangen hadde jeg blitt mer glad enn redd tror jeg :p Jeg skjønner godt at søvnen kan holde seg på avstand i natt - men det får du nok tatt igjen i morgen natt ;) <3
 
Morro, morro :D De andre gangene vi har ventet barn har jeg IKKE håpet på tvillinger, men denen gangen hadde jeg blitt mer glad enn redd tror jeg [emoji14] Jeg skjønner godt at søvnen kan holde seg på avstand i natt - men det får du nok tatt igjen i morgen natt ;) <3
Jeg fikk hakaslepp når hun sa det :eek: o du milde.. jaggu finnes det makter som vil teste meg litt ekstra tenkte jeg [emoji14] men nå er jeg mer sånn, håper at de fortsatt er der begge to :)
Mihi masse lykke til i morgen!!! [emoji173]

Lykke til [emoji4]

Masse lykke til [emoji173][emoji173]

Lykke til [emoji813]red
Tusen takk [emoji173] dere er gode alle sammen
 
Back
Topp