Ultralyd imorgen

Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..

Tenkte faktisk tanken siden hcg steg så fort! :p kult hvis det er tvillinger hehehe :D

Da var jeg ferdig. Så to små svarte flekker bare. Hun tenkte tvillinger, men er veldig tidlig, så skal ta blodprøver nå og om noen dager for å se stigning. Holdt på å puste lettet ut da jeg ikke er lenger på vei enn jeg trodde, meeeen.. tvillinger?! Heeeeh.. heh..

Herlighet så spennende[emoji171]

Se der! Det jeg krysset fingrene for [emoji3]

Og kjenner jeg er kvalm. Får ikke testene mine til å stemme, så nå må jeg få en sjekk.. 3+4, (3+5 imorgen) da er det nok ikke noe mer å se enn at jeg er "befruktet" vel? Får ikke sett plommesekk eller en liten bønne nå? Noen som har vært så tidlig på ultralyd før?
Hva slags tester? Om du er 3+4 er du jo nettopp befruktet og så vidt gravid jo så ikke rart om du har svake tester. :)

Hva slags tester? Om du er 3+4 er du jo nettopp befruktet og så vidt gravid jo så ikke rart om du har svake tester. :)
Om du leser videre i tråden, så ser du :) jeg fikk svake RFSU strimler (dritt tester), men 3+ på Clearblue ukesindikator. Vært på ultralyd i dag og det var to svarte flekker som tyder på tvillinger i følge gynekologen. Har tatt blodprøver nå.

Back
Topp