Devold
Kjøper også strømpebukser fra Pierre Robert 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har ikke sånn ull med bomull innerst til voksne på Cubus da?Kari Traa er det eneste som ikke klør noe helt grusomt! Har psoriasis som blir en million ganger verre på vinteren og ull hjelper ikke sånn veldig [emoji6]
Så får det heller være at kvaliteten ikke står til prisen. Jeg har symaskin og evnen til å bruke den. Selv om det er irriterende å bruke mye penger på noe som blir ødelagt fort, er det mer irriterende å bruke penger på noe jeg ikke kan bruke fordi jeg blir sprø og får lyst til å kle meg naken og kaste meg i nærmest snøskavl heller...
De har ikke sånn ull med bomull innerst til voksne på Cubus da?Finnes til barn, men ikke sjekka opp for voksne
Jeg kan heller ikke bruke all type ull (spesielt ikke mohair, om det så er en liten %), så her har det gått i Devold sin med bomull innerst
![]()
SkjønnerJeg fryser hvis det er bomull innerst [emoji6]
Vurderer å teste Nøstebarn sitt med ull/silke. Har det til mini, og det kjennes veldig godt ut [emoji173]️
Og kvaliteten på barneklærne deres er jo fantastisk, så håper litt at det er det for voksne også [emoji4]
Jeg fryser hvis det er bomull innerst [emoji6]
Vurderer å teste Nøstebarn sitt med ull/silke. Har det til mini, og det kjennes veldig godt ut [emoji173]️
Og kvaliteten på barneklærne deres er jo fantastisk, så håper litt at det er det for voksne også [emoji4]