Ulltøy til voksne

Kari Traa er det eneste som ikke klør noe helt grusomt! Har psoriasis som blir en million ganger verre på vinteren og ull hjelper ikke sånn veldig [emoji6]
Så får det heller være at kvaliteten ikke står til prisen. Jeg har symaskin og evnen til å bruke den. Selv om det er irriterende å bruke mye penger på noe som blir ødelagt fort, er det mer irriterende å bruke penger på noe jeg ikke kan bruke fordi jeg blir sprø og får lyst til å kle meg naken og kaste meg i nærmest snøskavl heller...
De har ikke sånn ull med bomull innerst til voksne på Cubus da? :) Finnes til barn, men ikke sjekka opp for voksne :) Jeg kan heller ikke bruke all type ull (spesielt ikke mohair, om det så er en liten %), så her har det gått i Devold sin med bomull innerst :)

De har ikke sånn ull med bomull innerst til voksne på Cubus da? :) Finnes til barn, men ikke sjekka opp for voksne :) Jeg kan heller ikke bruke all type ull (spesielt ikke mohair, om det så er en liten %), så her har det gått i Devold sin med bomull innerst :)

Jeg fryser hvis det er bomull innerst [emoji6]
Vurderer å teste Nøstebarn sitt med ull/silke. Har det til mini, og det kjennes veldig godt ut [emoji173]️
Og kvaliteten på barneklærne deres er jo fantastisk, så håper litt at det er det for voksne også [emoji4]

Vurderer å teste Nøstebarn sitt med ull/silke. Har det til mini, og det kjennes veldig godt ut [emoji173]️
Og kvaliteten på barneklærne deres er jo fantastisk, så håper litt at det er det for voksne også [emoji4]
Skjønner :) Jeg er veldig varm av meg, så jeg merker ikke forskjell [emoji14]

Håper du finner noe som funker :) Kjedelig med noe som streng tatt bare funker halvveis [emoji14]

Pga sensitiv hud og psoriasis så kjøper jeg bare Tufte. Får det på Tufte sine sider, vitusapotek og felleskjøpet, stadig noe tilbud.

Å kjøpe nøstebarn til meg selv har vært helt fantastisk. Utrolig deilig å unne seg noe som funker så bra!

Bruker aclima og devold, kjøper på sportsbutikk.

Bruker stort sett bare Janus. Kjøper på Europris, Coop eller spar kjøp.

Back
Topp