Ulltøy til voksne

Nøstebarn, janus (fra Bogerud), Pierre Robert fra matbutikken...

Her går det i Bergans, Peakpearformance , Kari Traa

å så kjøpte jeg noe fra Cubus nå

På en sportsoutlet i nærheten av der jeg bor. Veldig greit å spare litt på ull, som er så dyrt til å begynne med.

Janus, Devold eller Norheim her i hus. Kari Traa sitt er fint, men jeg er skuffa over kvaliteten ifht de andre merkene.

Om det er til å ha under "vanlige" klær jeg kan gå med på jobben, kjøper jeg det på cubus. Men til mer fritidsbruk kjøper vi alt på sport outlet. Over 50% rabatt? Jatakk! Men så driter vi også langt i om ting er i fjorårets farge, eller det ikke er et trendy og kult merke.

Kari traa brukes mest her, eneste jeg har funnet med litt kvalitet[emoji85]

Vet dere om ulltøy med v-hals? Misliker den runde, føler meg kvalt.

Janus, Devold eller Norheim her i hus. Kari Traa sitt er fint, men jeg er skuffa over kvaliteten ifht de andre merkene.
Samme. Opplevd at de revner rett over sømmen etter kort tids bruk.

Kjøper lite ull selv, funker greit å ønske seg i gave :)

Her går det i devold, Kari Traa og aclima[emoji4] hvor jeg kjøper det kommer ann på.

Kari Traa er det eneste som ikke klør noe helt grusomt! Har psoriasis som blir en million ganger verre på vinteren og ull hjelper ikke sånn veldig [emoji6]
Så får det heller være at kvaliteten ikke står til prisen. Jeg har symaskin og evnen til å bruke den. Selv om det er irriterende å bruke mye penger på noe som blir ødelagt fort, er det mer irriterende å bruke penger på noe jeg ikke kan bruke fordi jeg blir sprø og får lyst til å kle meg naken og kaste meg i nærmest snøskavl heller...

Kjøper mye fra Nøstebarn, ellers har jeg litt fra Milker(amme og gravidtøy, men ulltøyet er så fint at jeg bruker det uansett) og annet om jeg finner noe jeg liker på tilbud.

Pierre Robert (matbutikken) , Kari Traa og Europris blant annet :)

Back
Topp