Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, det vil jeg troJeg mente et par ullbodyer og 4-5 bomull. Vi har til sammen 3 barn fra før så blir vaska tøy ofte nok![]()
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Jeg kjenner at for oss så er det liksom ikke noen "krise". Hun er god og varm året rundt selv uten ull innerst
Sent from my iPad using BV Forum
Det var mer et generelt svar enn et svar til deg. Eneste jeg siterte deg for var det med at ull regulerer varmen slik at barnet ikke blir for varmt i ull, men dette stemmer som sagt ikke for alle babyer.Har ikke sagt jeg bare skal ha ull;-) det som derimot er dumt med bomull er at dersom barnet blir varmt/klamt så blir bomull vått og kaldt for barnet. Det blir ikke ull. Men som sagt, jeg skal ikke bare kjøpe ull, men blir nok en del ullmars kan tross alt bli en veldig kald måned. Spesielt her hvor vi bor;-)
Lille prikk
mars 2015
![]()
Både jeg og faren var kraftig rammet av atopisk eksem som barn. Type blødende sår, smøring av hele kroppen flere ganger for dag osv. Sønnen vår derimot har ikke et snev av eksem, så det trenger heldigvis ikke bli sånn. Samme med søskenbarnet til smaboeren min. Hun hadde kraftig atopisk eksem, men ingen av de tre barna hennes har arvet det, til tross for at atopisk eksem er ganske arvelig.Dersom en av foreldrene har eksem så er det veldig stor sjans for at barna arver det også. Her i huset er jeg den skyldige
Sent from my iPhone using BV Forum
Både jeg og faren var kraftig rammet av atopisk eksem som barn. Type blødende sår, smøring av hele kroppen flere ganger for dag osv. Sønnen vår derimot har ikke et snev av eksem, så det trenger heldigvis ikke bli sånn. Samme med søskenbarnet til smaboeren min. Hun hadde kraftig atopisk eksem, men ingen av de tre barna hennes har arvet det, til tross for at atopisk eksem er ganske arvelig.
Så kanksje dere er heldige?![]()