Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville funnet ut hvilken helsestasjon du tilhører og ringt både dit, for å få time hos jordmor, og til fastlegen på mandag.Har alle her vært på ul eller hos lege ? Jeg er i uke 15 og har ikke vært hos verken lege , jordmor eller ul
Selvfølgelig! Så for meg at du var førstegangs og kanskje ikke visste at om legekontrollene. Når det er tredjemann tipper jeg du har full kontrollJeg har fått tid hos lege , om en uke. Er i uke 16 da.
Tenker at hvis en ikke har noe plager eller noe annet frem til uke 14-16 så er det ikke nødvendig med kontroll før det.
Hvorfor så tidlig ? Synes alle jeg snakker med går til lege eller ul så tidlig.
Hvorfor egentlig ?
Dette er mitt tredje svangerskap , sikker kansje derfor jeg er så avslappet. Og om noe skulle være gale så er der jo ikke noe å gjøre uansett så tidlig.
Tror svangerskapskontrollene er frivillige. Tror ikke du må gå om du ikke vil.Legen som sa at det er greit å komme i uke 16
Men kansje det har noe med at jeg fikk nr 2 for 9 mnd siden.
Blodprøvene mine har nok mest sannsynlig ikke endret seg.
Og personlig synes jeg det er litt hysterisk mye kontroller med svangerskap som går normalt. Har en noe som bør sjekkes osv så helt greit.
Hvorfor så tidlig ? Synes alle jeg snakker med går til lege eller ul så tidlig.
Hvorfor egentlig ?
Dette er mitt tredje svangerskap , sikker kansje derfor jeg er så avslappet. Og om noe skulle være gale så er der jo ikke noe å gjøre uansett så tidlig.