Bkno2687852
venter nr 3
Ja jeg skal tilbake rett etter påske og se om det er noe endringer. Så får håpe på det beste.
Håper på det beste For dere! Hvor langt er du på vei egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg skal tilbake rett etter påske og se om det er noe endringer. Så får håpe på det beste.
Håper på det beste For dere! Hvor langt er du på vei egentlig?
Æ hadde ul i uke 30 og ho e 2100.. Så æ har stor baby Dem presiserte bare at alt e ok så lenge ho følger grafen sin..Har noen av dere vært på ul og fått vite vekt i uke 29/30/31?
Jeg var på ul i uke 30+1. Vekt =1550.
Var visst så stor at jeg må på vekt kontroll om 4 uker. Men da jeg leser i boka for gravide osv, så ser jo ikke 1600 (nesten) ut som såååå mye i starten av uke 30???
Rart at jordmødre sier så forskjellig. Man kan jo bli nervøs av mindre. Er det første barnet for deg eller har du fått store barn tidligere også? Og hva tenker de hun kommer til å veie ved fødsel?Æ hadde ul i uke 30 og ho e 2100.. Så æ har stor baby Dem presiserte bare at alt e ok så lenge ho følger grafen sin..
Første barn.. Vi har store barn i familie. Søstra mi fikk nesten 6kg barn og bestemora mi var 5kg når ho ble født.. Æ har blødningsrisiko ved fødsel så håper dem ikke lar mæ gå så mye over tid da.. Ellers e æ ikke bekymra. Synes d e en liten sikkerhet i tilfelle ho blir født før tida.. Dem har ikke prata noe om fødsel men d e sikkert fordi æ ska føde en annen sykehus enn æ går til kontroll hos..Rart at jordmødre sier så forskjellig. Man kan jo bli nervøs av mindre. Er det første barnet for deg eller har du fått store barn tidligere også? Og hva tenker de hun kommer til å veie ved fødsel?
Jeg har aldri vært på vekstestimering, jordmor bare kjente på magen min og sa "han veier ca sånn og sånn".
Bra at du blir fulgt opp 6 kg er jo litt mer enn snittet og blødningsrisiko er hvertfall ikke gøy. Håper du slipper noe særlig overtid. Håper egentlig ingen trenger å gå over tiden. Må være slitsomt på slutten.Første barn.. Vi har store barn i familie. Søstra mi fikk nesten 6kg barn og bestemora mi var 5kg når ho ble født.. Æ har blødningsrisiko ved fødsel så håper dem ikke lar mæ gå så mye over tid da.. Ellers e æ ikke bekymra. Synes d e en liten sikkerhet i tilfelle ho blir født før tida.. Dem har ikke prata noe om fødsel men d e sikkert fordi æ ska føde en annen sykehus enn æ går til kontroll hos..
Søstra mi gikk 2 uker over termin, eller dem starta fødsel da. Hos ho estimerte dem at d e 4kg unge.. Så d ble overraskelse der for alle at ho var nesten 6kg.. Æ e i risikogruppe så har had ul en gang i mnd fra starten av Synes d e slitsomt allerede nu så tru kossn d e på slutten da..Bra at du blir fulgt opp 6 kg er jo litt mer enn snittet og blødningsrisiko er hvertfall ikke gøy. Håper du slipper noe særlig overtid. Håper egentlig ingen trenger å gå over tiden. Må være slitsomt på slutten.
Haha uff ja. Merker at jeg har begynt å vugge mer når jeg går bare siste ukaSøstra mi gikk 2 uker over termin, eller dem starta fødsel da. Hos ho estimerte dem at d e 4kg unge.. Så d ble overraskelse der for alle at ho var nesten 6kg.. Æ e i risikogruppe så har had ul en gang i mnd fra starten av Synes d e slitsomt allerede nu så tru kossn d e på slutten da..
Har noen av dere vært på ul og fått vite vekt i uke 29/30/31?
Jeg var på ul i uke 30+1. Vekt =1550.
Var visst så stor at jeg må på vekt kontroll om 4 uker. Men da jeg leser i boka for gravide osv, så ser jo ikke 1600 (nesten) ut som såååå mye i starten av uke 30???
Forvirra selv!! Alle sier forskjelligJøss, jeg fikk beskjed om at normalvekta var 1800g rundt den tiden, for hun sa til meg at h*n var pittelitt under gjennomsnittet med sine 1700g, jeg var da 31+0.
Nå ble jeg forvirra... Misforstår jeg hva du skriver kanskje? Skjønner ingenting jeg, for apperne sier jo at i dag er vekta ca/ gjennomsnittlig 1750... Rare greier. (31+3)
Forvirra selv!! Alle sier forskjellig