Medusa_83
Forumet er livet
I dag har jeg vært på UL-kontroll for å sjekke om jeg har forliggende morkake (placenta previa) denne gangen, siden jeg hadde det sist, og de ikke kunne utelukke det ved ordinær UL. Heldigvis ligger ikke morkaken i veien for fødselsveien denne gangen, men jeg fikk bekreftet at babyen ligger i seteleie 
Det er jo fortsatt tid til at h*n kan snu seg, men jeg kjenner at jeg ikke har så mye tro på det. Jeg hadde så lyst til å få oppleve en normal fødsel igjen, og nå ser det ut til at det ryker
Vet jeg er litt pessimist nå, og det kommer seg sikkert etter hvert, men det føles ganske kjipt i dag...
Ellers står alt bra til med babyen, da
Jordmor anslo vekt til 1880g, og alle mål ligger midt i normalen. Nå skal jeg tilbake på ny kontroll om drøye tre uker for å se om babyen har snudd seg. Har h*n ikke det, blir det sannsynligvis forsøk på å snu (noe jeg aldri har hørt at har fungert for noen), og å prøve å finne ut hvordan vi skal få babyen ut om snuingen mislykkes...
Det er jo fortsatt tid til at h*n kan snu seg, men jeg kjenner at jeg ikke har så mye tro på det. Jeg hadde så lyst til å få oppleve en normal fødsel igjen, og nå ser det ut til at det ryker
Ellers står alt bra til med babyen, da