UL i dag :/

Betaler du for ul selv? Eller blir du henvist av legen din? :-)
Nei, det var på sykehuset. Jeg var jo der egentlig bare for å sjekke om morkaka lå greit til, og det gjør den. Men så får jeg en ekstra sjekk i uke 35, og sikkert en i uke 37 mtp seteleie.

Tanten min er jordmor, og hun er heller ikke veldig bekymret, heldigvis. Håper så intenst at den babyen bare kan snu seg, og regner med at dere andre i samme situasjon gjør det samme!

Sniker fra Februar. Min frøken lå også i sete i uke 32. Hadde ligget sånn i mange uker å jeg mistet motet. Men jordmor ba meg prøve akupunktur så jeg oppsøkte en jeg går til innimellom Pga andre ting. Fikk noe som heter moxa behandling med meg hjem (Google det) virket helt på trynet så jeg hadde null tro!! Men to dager etter så hadde hun snudd seg :-) å hun har blitt værende i hodeleie etter det. Garantert moxa behandlingen! Det er både jm og jeg sikker på.
Så deilig å høre en sånn historie. Jeg har en venninne som er akupunktør, og hun nevnte det der for meg i går. Jeg er jobi utgangspunktet skeptisk, men akkurat i denne situasjonen føler jeg at jeg ikke har så mye å tape på å prøve. Mannen har hatt kontakt med en klinikk i dag, så blit nok kanskje et forsøk

Så deilig å høre en sånn historie. Jeg har en venninne som er akupunktør, og hun nevnte det der for meg i går. Jeg er jobi utgangspunktet skeptisk, men akkurat i denne situasjonen føler jeg at jeg ikke har så mye å tape på å prøve. Mannen har hatt kontakt med en klinikk i dag, så blit nok kanskje et forsøk

Jeg ville absolutt gått for det :-) du har ingenting å tape i alle fall. Jeg er helt sikker på at moxa behandlingen er årsaken til at hun snudde seg å jeg var ekstremt skeptisk på forhånd. Synes det bare hørtes idiotisk ut. Men hun hadde som sagt sittet godt plantet i mange uker i samme stilling, snudde seg to dager etter begynt behandling :-)

Jeg ville absolutt gått for det :-) du har ingenting å tape i alle fall. Jeg er helt sikker på at moxa behandlingen er årsaken til at hun snudde seg å jeg var ekstremt skeptisk på forhånd. Synes det bare hørtes idiotisk ut. Men hun hadde som sagt sittet godt plantet i mange uker i samme stilling, snudde seg to dager etter begynt behandling :-)
Kjenner at den timen er så godt som bestilt! Min har også vært i samme posisjon lenge. ..

Back
Topp