Bébbe
Elsker forumet
Ja mamma jobber der og de stikker mye selv. Nå vil jeg gi til noen som ikke har råd![]()
Så fint gjort av deg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mamma jobber der og de stikker mye selv. Nå vil jeg gi til noen som ikke har råd![]()
Oi, her var det mye skravling gitt! Ser jeg må følge med daglig for å holde tritt med dere
En liten oppdateringe herifra, mista desverre spiren vår i går, ca 6 uke. Veldig trist!! men prøver å være positiv og tenke at NESTE gang, DA går det bra![]()
Meg å småen har reist hjem til mine foreldre for resten av uken, godt med litt stuebytte og avslapping, og han er helt i hundre, så hjelper mye å se kor glad og fornøyd han er, og hvor mye glede han gir
I morra tenkte jeg å begynne på julehandel, har virkeig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til folk, så får tråle butikkene etter gode ideer
Nå er det natta her i gården, spent på hvordan det blir å sove på samme rom etter at J. har blitt vant med å sove aleine.
Ha en god kveld alle sammen![]()
God morgen
Idag er Leoh 1 mndsyns han ble født for 1 uke siden jeg
hehe..
Her er det regn ute! Kjedelig.. har ikke akkurat vært en kjølig vinter(ikke at det gjør noe da)
snuppene har funnet ut at det er moro å blande puzzlespill-brikkerjeg rydder og sorterer, og dem blander sammen! Moro! Haha..for det er jo mat, sa Emira. Og da MÅTTE dem blande flere bokser sammen
så det er stort sett brikker utover hele gulvet på rommet til Emira, for Liana er mest glad i å spre det utover etter at hun har studert brikkene
slappe av og nyte roen, er en av hovedplanene idagmen må vel ordne med litt klesvask og middag etterhvert
Ha en fin dag
☆★hilsen meg★☆
God morgen!
Så bra at Hermine sover frem til 06 uten avbrytelser. Det gjør så godt for både liten og stor.Ha en fin dag!!
Jeg starter litt seinere på skolen i dag, men skal reise i god tid for å få gjort unna litt papirarbeid. Pappaen er hjemme med manflu og Jenny skal til dm, men når jeg skulle opp og hente henne, viser det seg at hun sover som en stein fortsatt!!♡ Lar henne sove til hun våkner, så kommer dm og henter henne istedet.
Ønsker alle en fin dag!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sign.Kanskje hun kaster opp fordi det smaker så grusomt? Hørt at flytende penicillin smaker høgg
Bra hun spiser litt da, det er jo det viktigste, og at det blir i magen
*Surfer mobilt*
Sign.
Har forsøkt å gi det til Wael 2 ganger........
Uten hell. Måtte gi opp til slutt. Han spøy bare han fikk smaken på det.
Dette var apocillin
Kjipt det skal smake så grusomt for de små...
Sent from my iPad using BV Forum
ja, jeg begynte seriøst å lure på nårtid den ungen tenkte å sove natta gjennom uten smokk/vann/sutring etc!Det må være utrolig godt for dere at hun sover så godt om nattakan si du har venta lenge på det
hehe..
Ha en god skrive-dag
☆★hilsen meg★☆
Høres lurt ut med en liten tur ut! Det hadde jeg gjortGod morgen!
Vi sov godt og våkna klokka 07.00. Trenger ikke klokke når man har ei snuppe man kan stille den etter! Vi har spist frokost og nå sover hun. Hun spiste bare to blåbær og en yoghurt så hun fikk en ekstra melk. Hun er fortsatt ikke helt i form, men jeg tenkte at vi skal prøve å ta oss en tur ut og leke en halvtimes tid senere så hun får litt andre omgivelser og frisk luft
Lurer på om jeg må ringe legen i morgen, for jeg har hosta i 3,5 uker og er helt ødelagt i overkroppen. Er blitt forkjøla også. Er jo ikke sikkert at det er noe å gjøre med det, men blir så sliten av å hoste og hoste. Det er både tørrhoste og slimhoste, så det er ikke så enkelt å kjøpe hostesaft heller. Drikker masse te og håper det kommer seg. *Dagens klage fra meg* ;-)
Håper dere alle får en fin dag!
ja, jeg begynte seriøst å lure på nårtid den ungen tenkte å sove natta gjennom uten smokk/vann/sutring etc!![]()
Men endelig
![]()
![]()
Er jo så herlig!
Høres lurt ut med en liten tur ut! Det hadde jeg gjort
Når det kommer til hoste så kan man ta hostedempende på kvelden for å få sove, og slimløsende på dagen for å få opp slim...MEN man får ikke ta noen form for hostedempende når man er gravid daBåde Cosylan og Noskapin går over til fosteret og er visst ikke noe heldig...
Så er nok isåfall best med slimløsende
Men du burde nok snakke det over med en lege først
God bedring!
Mye å gjøre for deg om dagene ja! Men du er virkelig flink som står på!
Også så bra du har fått svar på prøvene og at det ikke var noe verre enn lite jern
☆★hilsen meg★☆
God morgen!
Vi sov godt og våkna klokka 07.00. Trenger ikke klokke når man har ei snuppe man kan stille den etter! Vi har spist frokost og nå sover hun. Hun spiste bare to blåbær og en yoghurt så hun fikk en ekstra melk. Hun er fortsatt ikke helt i form, men jeg tenkte at vi skal prøve å ta oss en tur ut og leke en halvtimes tid senere så hun får litt andre omgivelser og frisk luft![]()
Lurer på om jeg må ringe legen i morgen, for jeg har hosta i 3,5 uker og er helt ødelagt i overkroppen. Er blitt forkjøla også. Er jo ikke sikkert at det er noe å gjøre med det, men blir så sliten av å hoste og hoste. Det er både tørrhoste og slimhoste, så det er ikke så enkelt å kjøpe hostesaft heller. Drikker masse te og håper det kommer seg. *Dagens klage fra meg* ;-)
Håper dere alle får en fin dag!![]()
Gratulerer til Leoh som er 1 måned!Som tiden flyr da!
Hehe..søte jentene dine ;-) de er ihvertfall sysselsatt da! Og du også ;-)
Må vaske litt klær her også. Vaskemaskin vår slutta å virke når Simone var syk selvfølgelig, så det har holdt seg opp en del klær. Men det var en mann og fiksa den i gårvi hadde superflaks, for reklamasjonsretten gikk ut i dag!
Sign.
Har forsøkt å gi det til Wael 2 ganger........
Uten hell. Måtte gi opp til slutt. Han spøy bare han fikk smaken på det.
Dette var apocillin
Kjipt det skal smake så grusomt for de små...
Sent from my iPad using BV Forum
ja, jeg begynte seriøst å lure på nårtid den ungen tenkte å sove natta gjennom uten smokk/vann/sutring etc!![]()
Men endelig
![]()
![]()
Er jo så herlig!
God ettermiddag alle sammen
Jeg har endelig en dag uten hodepine, herlig. Isen har også nesten forsvunnet, så nå kan man ferdes trygt igjen
Skal prøve å finne et sammenleggbart stellebord på barnashus, men jeg tror ikke de har. Vi skal til svigermor i morgen, og nå må hun bare finne seg i å ha noe skikkelig til vi kommer.
ja, her e det full fart helt fram tell 2 desemberhuff!!!!