Uke 46 - skravletråd

Jeg har gitt opp prosjekt antiskli, og kapitulert til tøfler, selv om hun blir innmari varm med både ullsokker og tøfler på hjemme :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Med tynn strømpebukse eller tynne ullsokker blir ikke Lillebror varm med ulltøfler eller skinntøfler, og han er jo egentlig veldig varm av seg =) Tydeligvis ikke på føttene da :p

Deilig å ha dem i seng så tidlig når du er alene kan jeg tenke meg :)
Hermine sover forferdelig dårlig i bhg, igjen, så hun er helt ferdig kl 17.30. Stellinga har vært et mareritt de siste par dagene, så idag snudde vi litt om på ting. Gikk på badet og tok kveldsstellet kl 17.30, og så fikk hun se barne-tv og spise litt cheerios etterpå, fikk mme og var i seng til kl 18.30 helt uten vræling :D DET skal gjentas! :)

Det var lurt da :D

Den er helt ubrukelig!!! Gummien faller av med en gang, og ikke er det noe særlig antiskli i den heller. Da tror jeg sånne påstrykbare lapper er bedre! ;)

Æsj, så kjipt. Se om jeg finner sånne strykepå isteden:):)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Med tynn strømpebukse eller tynne ullsokker blir ikke Lillebror varm med ulltøfler eller skinntøfler, og han er jo egentlig veldig varm av seg =) Tydeligvis ikke på føttene da :p
Hjelper nok på at vi har varmekabler ;) men er hun veldig svett så tar vi enten av sokkene eller så bytter vi til bomullssokker med antiskli når vi er hjemme. I bhg har hun på seg skinntøfler inne, iallfall når jeg leverer henne men de er ikke spesielt flink å ta de på etter utetid!

Hjelper nok på at vi har varmekabler ;) men er hun veldig svett så tar vi enten av sokkene eller så bytter vi til bomullssokker med antiskli når vi er hjemme. I bhg har hun på seg skinntøfler inne, iallfall når jeg leverer henne men de er ikke spesielt flink å ta de på etter utetid!

Ah varmekabler ja :D

Ah varmekabler ja :D
Men hun blir egentlig ikke spesielt varm på beina, hun blir søkkvåt i håret :eek: tydelig at man blir varm i hele seg når man er varm på beina ;)

Hihi ;-) rosa er finfint for jentete meg ;) ja kjekt at hun er bedre! Var slitsomt å dra til leger her og der og se på at hun ble apatisk.
Appen heter styreleder for barn. Den er veldig enkel. Hvilke har du? Tenkte å finne noen flere for det var veldig grei underholdning innimellom.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe jeg var veldig glad i rosa før, til tider nå også:P kjøpte mye rosa til Emira ;) gjør vel forsovet det enda.. så Liana får andre farger:P

Fant ut at jeg ikke hadde noen apper akkurat nå, for mobilen har akkurat kommet fra reperasjon :P men Emira likte godt en som het kidmode, men den er engelsk og for litt større barn.. er masse forskjellige spill og sånt på den, og noen engelske barnesanger.. hadde noen norske å, så skal finne dem igjen :) husker ikke navnet :P

☆★hilsen meg★☆

Lille GUTTEN i magen har det veldig fint, og låg å kosa seg med beina i kryss på ultralyd i dag :-) la inn bilde på secret :-) er visst litt lenger på vei enn jeg trodde, så er 18+2 i dag :-) termin er 17 april :-)

Ååhh så koselig med en liten lillebror :D gratulerer! :)

☆★hilsen meg★☆

her er jentene også i seng og mini-mannen ligger å sløver på sofan ;)

Samtalen i barnehagen gikk kjempe bra idag :D var ikke noe negativt å si om Emira, alt var bare positivt;):D så var ikke noe spesielt å jobbe med heller, for språket og motorikk er kjempe bra!:D dem har jobbet litt med grov motorikk bare, fordi hun er litt usikker når det kommer til å for eks. stå oppå ting og hoppe ned, klatre osv.. men er ikke sånn at hun henger etter i noen ting;):)

Nå blir det tv og mocca på meg..
Ha en fin kveld;)

☆★hilsen meg★☆

her er jentene også i seng og mini-mannen ligger å sløver på sofan ;)

Samtalen i barnehagen gikk kjempe bra idag :D var ikke noe negativt å si om Emira, alt var bare positivt;):D så var ikke noe spesielt å jobbe med heller, for språket og motorikk er kjempe bra!:D dem har jobbet litt med grov motorikk bare, fordi hun er litt usikker når det kommer til å for eks. stå oppå ting og hoppe ned, klatre osv.. men er ikke sånn at hun henger etter i noen ting;):)

Nå blir det tv og mocca på meg..
Ha en fin kveld;)

☆★hilsen meg★☆
Ingenting er bedre enn positiv feedback på ungen sin :D

Ingenting er bedre enn positiv feedback på ungen sin :D

Nei det er jammen sant :D gleder meg til samtale om Liana å ;) men vet ikke når det blir.. hehe..

☆★hilsen meg★☆

Høres ut som e deilig middag! :) her også er brun saus en stor favoritt :) skjønner de godt for det er nydelig :) Simone også babler i vei, men vi forstår lite av det foreløpig ;-) men vi traff ei på samme alder med amerikansk mor, og nå sier Simone "no no". Haha ;-p

haha, så moro hu snappa opp no, no;):D
Lettvint middag var det iallfall, greit med noe fort og lage når formen ikke er på topp;)
Skjønner ikke så mye av hva Emmeth sier heller;) Babling er babling;) Skjønner dessverre ikke babyspråk;)

Haha ja da kan vi hverfall forstå hverandre..haha for det du beskriver om hun, er akkurat som om du beskriver Emira:p:rolleyes:

ja du og Emmeth er faktisk heldig som snart er ferdig med jeksler:) men skulle ønske at han slapp såå mye smerte:eek::oops:;)

Uff ja, tett nese og soving er forferdelig! Jeg kan slite med det til tider selvom jeg ikke er syk, så har nesespray for barn stående sånn i tilfelle;) Emira kan få litt på natten om hun er veldig plaga ved forkjølelse.. men de to andre er for små enda.. hehe..

☆★hilsen meg★☆

Ja, jeg synes det er Mathea du snakker om når du snakker om Emira, så må titt og ofte trekke litt på smilebåndene;)

Ja, jeg er jo glad for og bli ferdig med det, men er jo som sagt veldig vondt for han og får dårlig samvittighet, for kan ikke gi han paracet hver dag, siden han har hatt smerter nå i 10-11 uker:o Så gir det når jeg ser han ikke klarer mer rett og slett, slemt men:(

Ja, jeg brukte mm^^;) Det er jo super "neseåpner";) hehe.. Men sterilt saltvann er ofte veldig effektivt;) Lager det selv;) en strøken te-skje salt pr dl oppkoktvann også en ml på sprøyte, sprøytes forsiktig inn i nesen:) Funker fint:)

Hehe nei, da kan de bli kravstore etterhvert om dem skulle fått såå bra og dyre gaver hvert år:p kansje jeg kunne fått andre til å spleise på gaven til han :) han har ikke vokst opp med jul, så han er heller ikke så nøye på det å få gaver ;)

☆★hilsen meg★☆

Supert med èn STOR hard pakke under treet:D Jaaah, spleising hørtes jo kjempelurt ut:D Nei, de mannfolka må ikke bli fort bortskjemte;):P

De sitter iallfall fast på sokken ;) eller så får du bruke tøfler :p

Hehe, jeg er mindre gald i tøfler;) Så prøver og finne noen jeg kan stryke på;) Livsfarlig og gå med ullsokker på parkettgulv iallfall^^:o Ser ut som bambi på glattisen om dagen:D

Ja, jeg synes det er Mathea du snakker om når du snakker om Emira, så må titt og ofte trekke litt på smilebåndene;)

Ja, jeg er jo glad for og bli ferdig med det, men er jo som sagt veldig vondt for han og får dårlig samvittighet, for kan ikke gi han paracet hver dag, siden han har hatt smerter nå i 10-11 uker:o Så gir det når jeg ser han ikke klarer mer rett og slett, slemt men:(

Ja, jeg brukte mm^^;) Det er jo super "neseåpner";) hehe.. Men sterilt saltvann er ofte veldig effektivt;) Lager det selv;) en strøken te-skje salt pr dl oppkoktvann også en ml på sprøyte, sprøytes forsiktig inn i nesen:) Funker fint:)

Hehe tror disse to jentene hadde likt seg sammen å jeg ;) selvom det er litt forskjell på alderen.. hehe..

Nei skjønner at du holder tilbake med paracet.. kan jo gå utover leveren om det blir brukt mye over lang tid, så vi gir også når barna er virkelig plaga og helt utrøstelig;)

Mm funker veldig bra, meeen så har ikke jeg noe av det;):P så da har jeg brukt nesedråper og nesesuger.. men jeg skal ta med meg tipset ditt om de minste blir veldig tett i nesa ;):D så takk!

☆★hilsen meg★☆

Supert med èn STOR hard pakke under treet:D Jaaah, spleising hørtes jo kjempelurt ut:D Nei, de mannfolka må ikke bli fort bortskjemte;):P

Ja for er ikke bare meg som syns gave til min samboer er vanskelig ;) han gir jo ikke noe ønsker heller, bare sier han ikke trenger noe:confused::p skikkelig god hjelp når han vet jeg vil gi noe forde:p hehehe.. Nei, det er heller vi kvinnfolka som skal være bortskjemt:D;):p

☆★hilsen meg★☆

Oi, her var det mye skravling gitt! Ser jeg må følge med daglig for å holde tritt med dere;)

En liten oppdateringe herifra, mista desverre spiren vår i går, ca 6 uke. Veldig trist!! men prøver å være positiv og tenke at NESTE gang, DA går det bra;)

Meg å småen har reist hjem til mine foreldre for resten av uken, godt med litt stuebytte og avslapping, og han er helt i hundre, så hjelper mye å se kor glad og fornøyd han er, og hvor mye glede han gir:)

I morra tenkte jeg å begynne på julehandel, har virkeig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til folk, så får tråle butikkene etter gode ideer;)

Nå er det natta her i gården, spent på hvordan det blir å sove på samme rom etter at J. har blitt vant med å sove aleine.

Ha en god kveld alle sammen:)

1384377338027.jpg

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp