Uke 4

Jeg er altså SÅ trøtt :oops:
Natt til i går sov jeg kjempegodt og var uthvilt når jeg våknet. Sov likevel en time på sofaen etter jobb, noe jeg aldri gjør. Sovnet også på sofaen igjen i 10-11 tiden på kvelden. I natt sov vi fra 01-10:30, og sov en halvtime på sofaen klokken 1, nå holder jeg på å sovne igjen:confused2

Til dere som har flere barn - når forteller dere om baby til de? Samboer har ei på 8 fra før, som vi gleder oss SÅ til å fortelle til :Heartpink Er bare usikker på når man skal fortelle det!

Til dere som har flere barn - når forteller dere om baby til de? Samboer har ei på 8 fra før, som vi gleder oss SÅ til å fortelle til :Heartpink Er bare usikker på når man skal fortelle det!
Tenkt og fortelle etter ultralyden. Her kommer barna til å få vite det først. :happy: De er små da, så de holder nok ikke på den hemmeligheten.:laughing002 Med største har fortalt i barnehagen for en del måneder siden at han skulle få lillesøster (inspirert av Peppa, noe flere på hans avdeling har sagt det samme).:laughing002

Noen andre som er helt sinnssykt varme? :rolleyes: Altså jeg renner snart bort, haha. Vært sånn siden torsdag. Måte tempen på torsdag, fredag og i dag, og har ligget på 37,5 ca. Jeg har vanligvis lav kroppstemperatur så det er "høy" normaltemp for meg å være.

Kvalmen har virkelig kommet, fytti grisen:depressed: brekker meg nesten av å spise, har brukt 2 timer på å få ned en vaffel på jobb nå! Drikker iskaldt vann, frus med eple og kiwi og tyggis/drops med mint for å holde det litt sjakk. Sleit litt med å pusse tennene i går også, og bilkjøring er døden, blir ekstremt kvalm av det!

Måtte fortelle om graviditeten til leder på jobb i går fordi jeg er så dårlig, og trenger tilrettelegging. Har heldigvis verdens fineste sjef som tilrettelegger så mye jeg bare ønsker:love017

Kvalmen har virkelig kommet, fytti grisen:depressed: brekker meg nesten av å spise, har brukt 2 timer på å få ned en vaffel på jobb nå! Drikker iskaldt vann, frus med eple og kiwi og tyggis/drops med mint for å holde det litt sjakk. Sleit litt med å pusse tennene i går også, og bilkjøring er døden, blir ekstremt kvalm av det!

Måtte fortelle om graviditeten til leder på jobb i går fordi jeg er så dårlig, og trenger tilrettelegging. Har heldigvis verdens fineste sjef som tilrettelegger så mye jeg bare ønsker:love017
Du har virkelig fått masse symptomer hele veien! Her er det nesten ingen. Rart hvor forskjellig det kan være!

Godt å høre at du får tilrettelegging på jobb! Og så håper jeg at kvalmen roer seg for deg, så du får i deg mat :Heartred

Kvalmen starta i helgen her. Var derfor jeg endte opp med å ta test :laughing002 Har igjen postafen fra forrige graviditet, så sendte en melding til fastlegen og fikk klarsignal for å begynne på de med en gang.

Har du hatt det gjennom hele graviditeten de tidligere gangene?
Ja, med begge to. Verst første trimister, med mye oppkast. Kvalm og litt oppkast her og der i de to andre trimestene. Sist var det en del oppkast slutten av tredje trimister, men det var også fordi babyen var lang og lå å presset og sparket opp mot magesekken.

Back
Topp