Tar samme som Biggasol, og kjøper hver for seg pga at det er billigere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, da skal jeg se og få kjøpt inn i dagJeg kjøper de seperatBare pass på at det du tar ikke inneholder A-vitamin, ihvertfall veldig lite. Omega 3 høykonsentrert (Metode sin) er bra
![]()

Jeg bruker de som er for gravide. 1 pkn med 4 tbl/kapsler dglHvilke vitaminer tar dere? Føler jeg ser så mye forskjellig om hva man bør ta.
Til nå tar jeg bare folsyre, som jeg har tatt siden før jeg ble gravid![]()
Du kan be legen om kvalmestillende.Kvalmen har virkelig kommet, fytti grisenbrekker meg nesten av å spise, har brukt 2 timer på å få ned en vaffel på jobb nå! Drikker iskaldt vann, frus med eple og kiwi og tyggis/drops med mint for å holde det litt sjakk. Sleit litt med å pusse tennene i går også, og bilkjøring er døden, blir ekstremt kvalm av det!
Måtte fortelle om graviditeten til leder på jobb i går fordi jeg er så dårlig, og trenger tilrettelegging. Har heldigvis verdens fineste sjef som tilrettelegger så mye jeg bare ønsker![]()
Akkurat nå tar jeg bare folsyre og d-vitamin grunnet kvalmen, får ikke ned annet. Men tar egentlig også multivitaminer og omega3.Hvilke vitaminer tar dere? Føler jeg ser så mye forskjellig om hva man bør ta.
Til nå tar jeg bare folsyre, som jeg har tatt siden før jeg ble gravid![]()
Jeg skal til gyn Mortensen i Bergen når jeg er 6+3. Han sa vi kunne se hjerteaktivitet fra 5+6. Han er anerkjent og jeg stoler på det han sierJeg kan bestille privat ultralyd 18 mars, da er jeg 6+3 i følge siste mens og 6+1 i følge eggløsning. Tror dere det vil være for tidlig? Det er eneste mulighet vi har til å dra før vi får fra det offentlige..
Takk for svar!Jeg skal til gyn Mortensen i Bergen når jeg er 6+3. Han sa vi kunne se hjerteaktivitet fra 5+6. Han er anerkjent og jeg stoler på det han sierMen det kan nok forekomme individuelle variasjoner

Utålmodig her ogTakk for svar!
Tror vi vurderer det en ukes tid til, om vi drar eller ikke. Kjenner jeg er skikkelig utålmodig på ultralyd, men er jo ikke sååå lenge å vente til vi får på sykehuset![]()
Er noe helt eget med å høre den fantastiske hjertelyden