Uke 4

Sniker fra oktober-gruppen :love2 Gratulerer!
Jeg testet også positivt på tirsdag, og er 4+3 i dag, så foreløpig termin 29.10. Blir dette ditt første barn?
Gratulerer!! Så gøy, ser at de ulike terminkalkulatorene gir litt ulike termindatoer, men de sier jo ca det samme, så får en se på UL etterhvert :D Nei, dette blir mitt andre barn, har en datter som blir 13 år til onsdag, så her blir det et stort aldershopp:rolleyes::hilarious: Hva med deg?

3+5 i dag, foreløpig termin 04.november :Heartpink

- men tør nesten ikke tro på at det kan gå. Vi får se:bag:
Gratulerer så mye:love017 Jeg sitter her selv og kan ikke tro det, tar test på test, men de er positive og strimlene blir sterkere. Tiden kan jo heller ikke gå fort nok til jordmortime, ul osv for å få det skikkelig bekreftet. Føler meg ikke gravid enda, grunnet lite symptomer. Hvordan føler du deg?:D

Tusen takk, og til deg også! :D Ja, jeg har et barn fra før, født i desember 23, så det blir da nesten 3 år mellom dem. Som jeg tror blir veldig fint! Har du fra før?
Så koselig, da får de glede av hverandre opp i gjennom :love017 :happy: Jeg har ei jente som blir 13 år til onsdag, så her blir det et stort sprang. Var veldig ung da jeg fikk henne. Er veldig spent på reaksjonen når vi kan fortelle. Hvordan er det med symptomer hos deg? Jeg har så lite, så føler meg så lite gravid til tider, og tror ikke helt på det:smiley-ashamed005

Gratulerer så mye!:love017 Ser du gruer seg til svangerskap og fødsel, og håper du får en fin tid fremover og god støtte rundt deg:love017
Tusen takk for det og samme til deg :Heartpink

Så koselig, da får de glede av hverandre opp i gjennom :love017 :happy: Jeg har ei jente som blir 13 år til onsdag, så her blir det et stort sprang. Var veldig ung da jeg fikk henne. Er veldig spent på reaksjonen når vi kan fortelle. Hvordan er det med symptomer hos deg? Jeg har så lite, så føler meg så lite gravid til tider, og tror ikke helt på det:smiley-ashamed005
Oi! Så artig! Hva tror du reaksjonen hennes blir? :) Har dere bestemt dere for når dere vil fortelle det til de nærmeste?

Lite symptomer her, bare ømme pupper og litt andpustenhet. Sist tror jeg de slo inn for fullt i uke 7 (kvalme, sliten), så jeg håper at jeg kan få enda en uke eller to med tilnærmet vanlig tilstand:D selv om man så klart ønsker symptomene også. Jeg tror det er vanlig å kjenne lite i uke 4/5 :)

Hørtes fortsatt lite gøy ut :laughing002
Nei det er ikke alltid en dans på roser det å hå gravid, men gu' så herlig premien er❤️
Var ikke særlig gøy. :laughing002
Ja, helt fantastisk :love7 beste man kan få.
Gratulerer!:love017 Blir spennende å se UL-terminene våre og når vi får midt i dette månedskiftet:hilarious:
Ja, ekstra spennende med termin nært månedsskifte. :love7

Oi! Så artig! Hva tror du reaksjonen hennes blir? :) Har dere bestemt dere for når dere vil fortelle det til de nærmeste?

Lite symptomer her, bare ømme pupper og litt andpustenhet. Sist tror jeg de slo inn for fullt i uke 7 (kvalme, sliten), så jeg håper at jeg kan få enda en uke eller to med tilnærmet vanlig tilstand:D selv om man så klart ønsker symptomene også. Jeg tror det er vanlig å kjenne lite i uke 4/5 :)
Jeg er veldig usikker, ho har i perioder ønsket seg søsken, men det er lenge siden ho har nevnt noe om det nå :hilarious: Men kjenner jeg henne rett kommer ho til å like å følge prosessen, og bli en veldig omsorgsfull storesøster. Har venninner med små barn som elsker henne, og omvendt. Har bestilt t skjorte med ¨Storesøster 2026¨ på som ho skal åpne. Tenker ho skal få den en uke eller to før vi sier det til familie og venner etter uke 12. Sliter skikkelig med å holde det hemmelig allerede:laughing025 Når vil dere fortelle?

Back
Topp