Uke 4

Blir spennende! Må jo være veldig fint på mange måter med et eldre søsken, hun kan jo virkelig hjelpe til med den lille da tenker jeg, og blir kanskje i mindre grad sjalusi og krangling som med tette søsken? Jeg sliter også med å holde det hemmelig! Er redd for å blurpe det ut ved et uhell :laughing002 Sier det nok til nærmeste venninner snart, og så kanskje avvente med familie til etter tidlig ultralyd (uke 7/8 )
Ja, jeg tenker også at det er fordeler med et eldre søsken, men de får nok ikke det samme båndet som de med tette søsken gjør. De finner nok hverandre mer i voksen alder. Selv er jeg enebarn og har alltid ønsket søsken, helt fram til jeg var 15 tror jeg, da synes jeg det hadde vært flaut hvis mamma og pappa skulle ha barn, hehehe :hilarious: Har du bestilt privat ultralyd da i uke 7/8? Jeg var gravid i 2020 også, da var jeg på en privat ultralyd i uke 6+0 og da kunne man se at det var noe der allerede:)

Ja, jeg tenker også at det er fordeler med et eldre søsken, men de får nok ikke det samme båndet som de med tette søsken gjør. De finner nok hverandre mer i voksen alder. Selv er jeg enebarn og har alltid ønsket søsken, helt fram til jeg var 15 tror jeg, da synes jeg det hadde vært flaut hvis mamma og pappa skulle ha barn, hehehe :hilarious: Har du bestilt privat ultralyd da i uke 7/8? Jeg var gravid i 2020 også, da var jeg på en privat ultralyd i uke 6+0 og da kunne man se at det var noe der allerede:)
Hahaha, ja, da er man sikkert for gammel igjen :laughing002Ja, jeg bestilte i uke 8, gjorde det sist jeg også, synes der var så fint å se at det var der og høre hjerteslag! Pluss litt lenge å vente til uke 12-13. Skal du ta en tidlig før de man får?:)

Gratulerer så mye:love017 Jeg sitter her selv og kan ikke tro det, tar test på test, men de er positive og strimlene blir sterkere. Tiden kan jo heller ikke gå fort nok til jordmortime, ul osv for å få det skikkelig bekreftet. Føler meg ikke gravid enda, grunnet lite symptomer. Hvordan føler du deg?:D
Det er veldig spennende tider fremover :happy: Jeg har mye murring, svartner når jeg reiser meg og sover dårlig, så kjenner på noe. Hehe Hva med deg?

Hahaha, ja, da er man sikkert for gammel igjen :laughing002Ja, jeg bestilte i uke 8, gjorde det sist jeg også, synes der var så fint å se at det var der og høre hjerteslag! Pluss litt lenge å vente til uke 12-13. Skal du ta en tidlig før de man får?:)
Jeg har også lyst til det ja. Vi reiser til Puerto Rico 7-17 mars, så har bestilt time hos jordmor den 18, og tenker å ringe til mandag og høre om jeg kan få en ultralyd rundt den tiden også :happy: Skulle gjerne gjort det før vi reiser, men det er nok for tidlig:smiley-ashamed005

Det er veldig spennende tider fremover :happy: Jeg har mye murring, svartner når jeg reiser meg og sover dårlig, så kjenner på noe. Hehe Hva med deg
Åh, det er ikke noe særlig når ting går utover søvnen... :( Disse murringene jeg leser om mange steder- er det menssmerter, eller dirring/leamus som menes? :smiley-ashamed005 Jeg får bare vondere og vondere pupper, i stad ble jeg helt dårlig i dusjen og kvalm av tanken på å ha vannet på de, så ble helt svimmel. Ellers hadde jeg mye menssmerter helt i starten, lå med varmeposen min og trodde den kom hvert øyeblikk:happy: De har avtatt noe, og nå er det mer sånne strekk og sting i sidene og dirring og noe følelse av press i midten, så når jeg tenker over det er det litt symptomer ja:laughing025

Åh, det er ikke noe særlig når ting går utover søvnen... :( Disse murringene jeg leser om mange steder- er det menssmerter, eller dirring/leamus som menes? :smiley-ashamed005 Jeg får bare vondere og vondere pupper, i stad ble jeg helt dårlig i dusjen og kvalm av tanken på å ha vannet på de, så ble helt svimmel. Ellers hadde jeg mye menssmerter helt i starten, lå med varmeposen min og trodde den kom hvert øyeblikk:happy: De har avtatt noe, og nå er det mer sånne strekk og sting i sidene og dirring og noe følelse av press i midten, så når jeg tenker over det er det litt symptomer ja:laughing025
Ligner menssmerter, likt det du selv har opplevd :happy: Absolutt symptomer da ja, hehe. Tenker at det er positivt:Heartpink

Fra en som selv har bursdag på Halloween så har jeg alltid syntes det har vært veldig kjedelig å dele bursdagen min med denne dagen en dag mindre i året med ubegrenset godteri og alltid halloweenfester på bursdagen
Det kan jeg levende forestille meg❤️ Tenkte ikke på det i farten og iveren:bag:
Nei får nok virkelig heller håpe det blir en annen dag :joyful:

Fra en som selv har bursdag på Halloween så har jeg alltid syntes det har vært veldig kjedelig å dele bursdagen min med denne dagen en dag mindre i året med ubegrenset godteri og alltid halloweenfester på bursdagen
Det har jeg ikke tenkt over. :smiley-ashamed004

hahaha ja det skjønner jeg, det er jo ikke bare vi mødre som venter iherdig på babyen mot slutten:laughing025 Oi, såfin alder, da får du to fine tette :love017 Har du mye symptomer?:happy:
Hehe, nei der er ihvertfall sant :laughing002
Herlig alder❤️ Stabber rundt som hovmesteren i Grevinnen og hovmesteren og sier Ææh og Dæh til det meste:hilarious: Har ønsket meg to tette helt siden før første ble født så kjenner meg veldig heldig:love017
Symptomene kommer snikende sakte men sikkert. Er oppblåst, ting lukter rart, puppene har begynt å bli ømme, blaff av kvalme innimellom og murring av og på. Jo og trøtt! :sleep002:laughing002

Back
Topp