IsabelleMarlen
Betatt av forumet
Masse lykke til alle dere som har vært uheldig å fått tanta på besøk
Håper det klaffer får dere neste PP, ikke gi opp!
Håper det klaffer får dere neste PP, ikke gi opp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har prøvd i ett år, men valgte å droppe det offentlige og heller betale alt selv og gå til privat for å få fortgang i saker.vor lenge prøvde du for å få IVF behandling...jeg har prøvd i 28 pp
Hvor mye koster et forsøk da?jeg har prøvd i ett år, men valgte å droppe det offentlige og heller betale alt selv og gå til privat for å få fortgang i saker.
Her er TR heller ikke kommet, ventet henne på fredag. Men negativ test. Så er vel bare forsinka. Spottet på torsdag, bruker å gjøre det en dag og noen ganger to dager før. Nå har det gått tre dager da. Håper hun kommer i dag, lei av å vente, og vil komme i gang med ny PP!
Da kom tanta en dag dør forventa her! Hm.. 27 dager denne Ppen. 32 forrige! Ikke helt stabil ennå da! Jaja! Vi får bare begynne å forberede oss til neste el..
Spørs nok litt på hvilken klinikk du velger, og om du har kort eller lang protokoll. Vi betaler ca 40 000kr inkl medisiner og nedfrysing av befruktede egg, om det blir noen gode til overs.Hvor mye koster et forsøk da?
Wow det var mye penger. Det har jeg nok ikke råd til desverreSpørs nok litt på hvilken klinikk du velger, og om du har kort eller lang protokoll. Vi betaler ca 40 000kr inkl medisiner og nedfrysing av befruktede egg, om det blir noen gode til overs.
Kort eller lang protokoll? Det betyr i denne sammenhengen? Kort eller lang syklus?Spørs nok litt på hvilken klinikk du velger, og om du har kort eller lang protokoll. Vi betaler ca 40 000kr inkl medisiner og nedfrysing av befruktede egg, om det blir noen gode til overs.
ta å google det du lurer på,så får du det nok svart på hvitt av fagpersonell det du skulle lure på.Kort eller lang protokoll? Det betyr i denne sammenhengen? Kort eller lang syklus?
TakkDet er ulike behandlingsmåter, ikke avhengig av syklusen din.
Forsøk er dyrt, men i det offentlige er det billigere, mye billigere. Bare lang ventetid...
Skriver fra mobilen. Bvapp.