Tuusen takk jenter! Dere er så herlige!
Mange av dere har spm, jeg prøver å svare på disse her, så slipper jeg å gjenta meg selv
Symptomer: Jeg har ikke hatt noen symptomer som har skreket graviditet, derfor var dette ikke forventet.
Jeg har vært trøtt og svimmel, litt uvel nå å da og litt stikking nederst i magen fra en tid til en annen.
Hjelpemidler: Jeg har brukt solvipect og g.juice denne pp, første gang.
*Tok 10ml solvipect 3ganger om dagen (morgen, dag og kveld) fra mensslutt til påvist EL.
*Drakk et halvt melkeglass g-juice fra mensslutt til rundt el, derfra drakk jeg ett helt glass til etter EL. (hadde ingen oppskrift på dette, drakk det jeg klarte, jeg syns den var ufattelig stygg, før på slutten da den begynnte å blir god )
* Jeg har også brukt CBFM for første gang, Denne klartla hele syklusen min og fortalte meg nøyaklig hvilken dag jeg hadde EL, som faktisk var 4 dager før tidlig denne gang.
Jeg har foressten klart å slappe helt av å ikke tenkt så mye på dette. tror dette også har en liten finger med i spilet
Om dere har fler spm, så spørr gjerne
Krysser fingrene får alle sammen, vet det er mange av dere som kommer etter i nesteuke!
Nå håper jeg spiren klorer seg fast, er fortsatt skremt etter SA'en forjegang.. men dette må jo gå bra!