*** UKE 3 ***

Tuusen takk jenter! Dere er så herlige! :thumleft

Mange av dere har spm, jeg prøver å svare på disse her, så slipper jeg å gjenta meg selv :)

Symptomer: Jeg har ikke hatt noen symptomer som har skreket graviditet, derfor var dette ikke forventet.
Jeg har vært trøtt og svimmel, litt uvel nå å da og litt stikking nederst i magen fra en tid til en annen.

Hjelpemidler: Jeg har brukt solvipect og g.juice denne pp, første gang.
*Tok 10ml solvipect 3ganger om dagen (morgen, dag og kveld) fra mensslutt til påvist EL.

*Drakk et halvt melkeglass g-juice fra mensslutt til rundt el, derfra drakk jeg ett helt glass til etter EL. (hadde ingen oppskrift på dette, drakk det jeg klarte, jeg syns den var ufattelig stygg, før på slutten da den begynnte å blir god )

* Jeg har også brukt CBFM for første gang, Denne klartla hele syklusen min og fortalte meg nøyaklig hvilken dag jeg hadde EL, som faktisk var 4 dager før tidlig denne gang.

Jeg har foressten klart å slappe helt av å ikke tenkt så mye på dette. tror dette også har en liten finger med i spillet ;)

Om dere har fler spm, så spørr gjerne :)

Krysser fingrene får alle sammen, vet det er mange av dere som kommer etter i nesteuke! :D

Nå håper jeg spiren klorer seg fast, er fortsatt skremt etter SA'en forjegang.. men dette må jo gå bra! :gen045

Tuusen takk jenter! Dere er så herlige! :thumleft

Mange av dere har spm, jeg prøver å svare på disse her, så slipper jeg å gjenta meg selv :)

Symptomer: Jeg har ikke hatt noen symptomer som har skreket graviditet, derfor var dette ikke forventet.
Jeg har vært trøtt og svimmel, litt uvel nå å da og litt stikking nederst i magen fra en tid til en annen.

Hjelpemidler: Jeg har brukt solvipect og g.juice denne pp, første gang.
*Tok 10ml solvipect 3ganger om dagen (morgen, dag og kveld) fra mensslutt til påvist EL.

*Drakk et halvt melkeglass g-juice fra mensslutt til rundt el, derfra drakk jeg ett helt glass til etter EL. (hadde ingen oppskrift på dette, drakk det jeg klarte, jeg syns den var ufattelig stygg, før på slutten da den begynnte å blir god )

* Jeg har også brukt CBFM for første gang, Denne klartla hele syklusen min og fortalte meg nøyaklig hvilken dag jeg hadde EL, som faktisk var 4 dager før tidlig denne gang.

Jeg har foressten klart å slappe helt av å ikke tenkt så mye på dette. tror dette også har en liten finger med i spilet ;)

Om dere har fler spm, så spørr gjerne :)

Krysser fingrene får alle sammen, vet det er mange av dere som kommer etter i nesteuke! :D

Nå håper jeg spiren klorer seg fast, er fortsatt skremt etter SA'en forjegang.. men dette må jo gå bra! :gen045

Tusen takk for at du svarer oss gæ'ærne jenter her inne :D
Kos deg med spiren og selvfølgelig blir den inne i 9 mnd!

Nesten alle mister første pp'en sin ;) (første graviditet)

Hurra! :D

Tusen takk for svar IsabelleMarlen! Håper spiren blir inne i magehuset i 8 mnd til
angel11.gif

Jeg er 8 dpo i dag og fortsatt ingen symptomer på det ene eller andre, men jeg har enda mye luft i magen, plagsomto_O. Håper fraværet av tegn er positivt!! Var det med nr.2, var sååå sikker på at jeg ikke var gravid, ble overaska gitt! Dagene snegler seg fram uansett om jeg fyller dem med gjøremål, rare greier det der ;)

Er så sliten og lei og orker ikke mer lenger :(
jeg er ikke gravid og har aldri vært det. Og aldri gått på prvensjon. Bare gråter. Er så utrolig lei over at dette ikke går. Det er virkelig noe stort gærent med oss føler jeg :(

Sender en klem
angel7.gif

9 dpo i dag, intet nytt å melde :)

Jeg er såå spennt at jeg har liksom en indre uro i meg i disse siste dagene før ikm, og det er jo ikke særlig bra for befruktning, skal jo liksom slappe av da ;) Kommer nok til å bli skikkelig skuffa om mensen kommer. Men prøver å se positivt på det, neste pp blir det testing på valentinsdagen:love017 Da MÅ det jo bare klaffe!

Hvordan går det med dere jenter? Noen tegn?

Jeg er sikker på at det har klaffet får dere også! Har den gode følelsen :D

Jeg har heller ingen spesielle tegn enda, brystvortene er begynnt å bli vond idag, så det kommer sakte men sikkert ;)

Har ikke vært inn i disse ikm trådene! Men nå slenger jeg meg med! Hvordan gjør dere dette med listen osv? Ser noen har strekninger nicket sitt, hva Betyr det? Jeg har ikm 20.01!

Nå er jeg et levende spørsmåltegn. Tok tempen min nå: 36,9(dagene før i uka har den ligget på 36,6/7.) Så tok jeg en el-test nå istad, skulle liksom vente til i morgen med å teste med noe som helst. Den var så og si positiv. Så da greide jeg ikke å vente. G-testen(strimmler) var først helt hvit, men så etter 3 minutter kom det fram en utrolig svaaaaaak strek. Jeg måtte vise den til mannen, han så den med en gang. Men den er så svak og jeg er kun 10 dpo i dag, så jeg vet ikke hva jeg skal føle. Er så redd for å bli mega skuffa nå. Kommer til å teste hver dag om ikke tanta kommer.

Nå er jeg et levende spørsmåltegn. Tok tempen min nå: 36,9(dagene før i uka har den ligget på 36,6/7.) Så tok jeg en el-test nå istad, skulle liksom vente til i morgen med å teste med noe som helst. Den var så og si positiv. Så da greide jeg ikke å vente. G-testen(strimmler) var først helt hvit, men så etter 3 minutter kom det fram en utrolig svaaaaaak strek. Jeg måtte vise den til mannen, han så den med en gang. Men den er så svak og jeg er kun 10 dpo i dag, så jeg vet ikke hva jeg skal føle. Er så redd for å bli mega skuffa nå. Kommer til å teste hver dag om ikke tanta kommer.

Synes det høres veldig lovende ut jeg. "En strek er en strek" sies det jo ;) og ikke rart den er svak, det er jo tidlig. krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Synes det høres veldig lovende ut jeg. "En strek er en strek" sies det jo ;) og ikke rart den er svak, det er jo tidlig. krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere!

Takk! :) Er så godt å kunne skrive her inne, dele gleder og sorger i prøveperioden:flower

Hvordan går det med deg?

Takk! :) Er så godt å kunne skrive her inne, dele gleder og sorger i prøveperioden:flower

Hvordan går det med deg?

Har på følelsen at du har en glede i vente denne gangen :) 6 dpo i dag og merker svæært lite. Så håper jo at det er en god ting :p har i mange dager hatt en god følelse (samme med samboer), men tør ikke helt tro på den.. :) aaaalt for lenge til testing! :/

Såå spennende! Og lovende ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp