Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter EL til helgen/tldig neste uke. Oppdaget brunt utflod (er det dette som kalles spotting?) i trusa i dag.. hadde siste mensdag 1. juledag. Kan det bare være dødt blod fra TR som henger igjen?? Eller? Litt forvirra da jeg ikke har opplevd de før...
Så herlig med tidlig el! Det kutter i hvert fall ventetidenFlyttet over på uke 2 du nå kanskje? Hvordan går det med monitorbruken? Fornøyd så langt?
Satser på det, og om den ikke skulle sitte, får vi i hvert fall en skikkelig koselig helg med filmmaraton og masse kosVar sånn spira satt de andre gangene og
![]()
Jeg er ingen ekspert på det området, men vil snakke ut fra egen erfaring. Jeg er 26 år, og noen eggløsningsperioder er det masse EL-slim, mens f.eks denne gangen har jeg ikke merket noe som helst til slim. Så det varierer veldig, og jeg tror IKKE det har med å gjøre om hvor fruktbar en er ;-)
Dytter oss opp på første side!
Da var jeg 1 dpo, syns el-tiden gikk litt vel fort. Håper det ble noen sterke soldater igjen der inne, var så mye som rannt ut igjen rett etterpå(igjen,sorry for detaljene).
Lykke til med valsen dere som venter på el!!![]()
Dytter oss opp på første side!
Da var jeg 1 dpo, syns el-tiden gikk litt vel fort. Håper det ble noen sterke soldater igjen der inne, var så mye som rannt ut igjen rett etterpå(igjen,sorry for detaljene).
Lykke til med valsen dere som venter på el!!![]()
Jeg legger en pute eller noe under rumpa, så renner det ikke utSniker inne i denne uken også jeg
Her er det også mye som renner ut, hver gang faktisk! Er det normalt?? Redd for at de bare renner rett i madrassen istedenfor å svømme til egget....![]()
Leste et sted at det er faktisk mindre som renner ut igjen, enn som er igjenDerfor har jeg sluttet å stresse med det, for de soldatene som blir igjen der inne, de svømmer og jobber uanset
fasinerende syns jeg
![]()
Sniker inne i denne uken også jeg
Her er det også mye som renner ut, hver gang faktisk! Er det normalt?? Redd for at de bare renner rett i madrassen istedenfor å svømme til egget....![]()
ikm 19 januar mest sannsynlignå har jo syklusene mine gått på en liten snurr i det siste, har virkelig klart å bomme fatalt på el pga alt klusset med lengdene så dette blir den først syklusen jeg har litt mer styr på når el er (forhåpentligvis). Så nå er jeg spent på om ikm er den 19 eller om det blir no tull igjen....

Fortsatt tror jeg ikke at jeg har hatt EL, så det er ikke så mye som tyder på at jeg får IKM uke 3 likevel. Sikkert uke 4. Men det er jo enda noen dager igjen av uke 1 (EL denne uken vil gi meg ikm uke 3) så det er jo lov å håpe..

ikm 19 januar mest sannsynlignå har jo syklusene mine gått på en liten snurr i det siste, har virkelig klart å bomme fatalt på el pga alt klusset med lengdene så dette blir den først syklusen jeg har litt mer styr på når el er (forhåpentligvis). Så nå er jeg spent på om ikm er den 19 eller om det blir no tull igjen....
Til dere damer som er redde for at sæden renner ut:
Å si at naturen er gavmild med sperm i en enkelt sæduttømming er ingen overdrivelse. Når en kvinne er fruktbar, sørger det rikelige livmorhalsslimet for at nok spermier kan svømme opp gjennom livmorhalsen, uansett hvilken stilling dere velger ved samleie. Den beste stillingen er sannsynligvis den du og din partner har mest glede av, i og med at du da er mer avslappet. Bekymre deg ikke hvis sæden renner ut av skjeden etter samleiet. Dette skjer helt naturlig i og med at spermen blir flytende etter at den først har klumpet seg og mengder av spermier skal trygt ha lagt ut på sin reise allerede.
![]()
Til dere damer som er redde for at sæden renner ut:
Å si at naturen er gavmild med sperm i en enkelt sæduttømming er ingen overdrivelse. Når en kvinne er fruktbar, sørger det rikelige livmorhalsslimet for at nok spermier kan svømme opp gjennom livmorhalsen, uansett hvilken stilling dere velger ved samleie. Den beste stillingen er sannsynligvis den du og din partner har mest glede av, i og med at du da er mer avslappet. Bekymre deg ikke hvis sæden renner ut av skjeden etter samleiet. Dette skjer helt naturlig i og med at spermen blir flytende etter at den først har klumpet seg og mengder av spermier skal trygt ha lagt ut på sin reise allerede.
![]()
Da skal jeg slutte å bekymre meg for det iallefallVi får vente og se, rett og slett.
Jeg har jo FF som mener at jeg kanskje hadde EL en dag mellom dag 5 og dag 11. Litt lite trolig. Med innlevelse kan man tolke tempingen som mulig EL sånn rundt dag 12-13 kanskje, om det ikke var for at det var den nok ikke. Jeg renger ikke med at jeg har hatt EL enda, men EL-testene er nesten blendahvite (de kom i posten i går, så jeg har prøvd de siste to dagene) så det er nok ikke noe el sånn helt med det første i alle fall.
Time will tell.