Ja det er vel bare til å bruke de siste dagene i året på litt ekstra kos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha sex annen hverdag, så går man som regel ikke glipp av denJa, man vet jo aldri med den kroppen![]()
Jeg fikk EL 5dager før den egentlig sku komme denne pp.. såå jeg er glad jeg bestemte med får å teste etter den, ellers hadde vi gått glipp av den![]()
Jeg har sluttet på solvipecten, leste meg fram på at den skulle tas fram til EL, Derfor det er fra dag 5-13 og ikke 15.
Så heldigvis slepp jeg den lengre, å om det ikke funker denne pp så prøver jeg det ikke igjen.. får da funker det ikke
Juicen drikker jeg enda litt innimellom, kun får å drikke opp kartongen(liker ikke kaste)
Jeg bruker CBfertilitetsmonitor, så tester ikke med stimmel som de fleste andre
Maskinen ber meg om tester, så når jeg får opp testsymbol på skjermen må jeg teste, fører deretter testpinnen inn i maskinen og så får jeg opp hvor fruktbar jeg er.
Lav, Høy og Max, (max får du kun når du har EL).
Jeg leste også at det er svært unormalt å få Max første gang man bruker maskinen på grunn av at den lagrer all data og får overblikk over hele syklusen, siden den nå er ukjent med mine verdier så hadde jeg ikke forventet max, men jaggu kom den, helt ut av det blåSå da har jeg vel sterke verdier på at det er El. (flink kropp som sir klart ifra)
Vi har aldri bruk noe som helst av El tester før, så dette var nytt å spennende
Fikk forresten Max idag også, og slik jeg har fårstått det så er det to dager man får påvist El, så dette stemmer nok. Er spent på imorgen, får da skal verdiene ha gått ned til høy, om jeg får max imorgen også så klarer ikke maskinen å skille verdiene, da har jeg kanskje høyere verdien enn de fleste, er jo førte gang så man vet jo aldri
Jeg er iværtfall fruktbar, å det likte jeg å få bekreftet![]()
Tullekropp!
Dag 13 i dag, og slim som ser fruktbart ut. Det var slik jeg har markert på grafen, "watery" i går og "eggwhite" i dag. Men jeg stoler ikke på det.
Jeg hadde en runde mer fruktbart sekret rundt dag 14 sist syklus også, og endte med el på dag 24. Også er ikke tempingen min til å stole på, jeg har hatt høyere temp enn jeg pleier ha ETTER el hele syklusen så langt, skal den stige stort mer blir det snart feber... Sånn er det når vi er på ferie hos svigermor, men det er jo veldig forvirrende når jeg prøver å finne ut av syklusen da!
Siden dette bare er andre syklus etter fødsel vet jeg ikke hva jeg skal forvente, men el nå er i alle fall tidligere enn noe jeg forventer, jeg har aldri så korte sykluser...
Skriver fra mobilen. Bvapp.

Hei!
Jeg har ikm 17.01.
Morsomt at så mange av dere prøver hostesaft og grapefruktjuice, min første pp med dette! Spennende!Håper det klaffer, hadde vært en knall bursdagsgave!

YES! Da har det kommet haugevis med el-slim hit også! Bare svak strek på el-testene til nå, men håper de blir positive snarest
Mannen er litt sliten desverre, men håper på sex i kveld. Hadde sex torsdag og fredag, men så har han vært helt utslitt pga alt for lite søvn og mye jobb.Håper inderlig det blir nok det vi får til de kommende dagene.
Hvordan går det med dere andre jentene?
IKM 17 Januar.
Så henger meg på her![]()

Har begynt på solvipect for noen dager siden nå, og fyy som det smaker! Redningen min er å hive i meg en doc med en gang og ikke slippe taket jeg har på nesa før en stund ettersynes jeg merker mer til elslim nå enn vanlig, men er ikke helt sikker da dette bare er pp2.. tok andre eltest i går og fikk en lyserosa strel opp.. siden det er første gang med eltest strimler lurer jeg på når burde man ha sex når den først blir positiv? Samme dag? :s
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Så spennende, jeg syntes det var godt når jeg startet, men etter noen dager begynte det å bli vankelig å svelge, jeg fikk presset det gjennom, hele 3 gang om dagen![]()
Doc høres lurt ut, at jeg ikke tenkte på det![]()
Om dette ikke funker så blir jeg ikke prøve igjen altså![]()
Jeg har aldri brukt ELtester så tørr ikke svare sikkert, men det er nok noen andre damer her som vet å kan om dette![]()
Jeg tror det er sånn at EL streken skal være sterkere enn kontrollstreken, du har to dager med påvist EL, så det er bare å peise på, jeg hadde hevvet meg i sengevalsen uansett, bedre å være på den sikre siden![]()
Lykke til![]()
Så spennende! Du får forføre han, det pleier jeg når min er sliten, funker alltid
Lykke til, krysser fingrene for deg!
Her går det supert, er ferdig med EL, så jeg er i 2DPO allerede
Kroppen min er skråsikker på at jeg er gravid, så vi får vente å se, jeg merker alllerede at jeg blir råskuffa om spiren ikke sitter denne pp. Så vi venter i spenning![]()