*** UKE 3 ***

Jeg vet ikke, muligens ikm uke 3, muligens uke fire. Henger her med dere om det er greit, sånn inntil jeg ser om det ikke blir uke 3 i alle fall.

Solvipect er jo godt, mulig vi har. Jeg kunne trenge det, hoster som en gal til tider... Ja, syklusdag 9 her, men har syklus på fem eller seks uker, så jeg forventer ikke el enda. Men siden dette bare er min andre syklus etter fødsel (selv om ungen er 22 mnd) så vet jeg ikke. Får se om vi får til noe feriesex. ( juleferie hos svigermor er ikke ideelt..) sånn i tilfelle kortere syklus...

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Ikm 16 her :)

Må virkelig kjempe får å få både solvipecten og juicen ned nå..
Det begynte med at solvipecten var god, men når man må ta en shot 3 gang om dagen så får man det litt i vranghalsen, den blir bare verre å verre. slet virkelig med å få dette ned imorges, hoffe.. bare noen dager igjen nå! ;)

Juicen som var grusom er blitt litt bedre med tiden faktisk, jeg styrter den rett fra kartongen.. eneste utvei :p

Hehe, men det skal jo komme noe godt ut av dette, sant damer? :smiley-angelic001

Det er nok verdt det når den positive testen kommer! ;) Jeg har drøyd det litt med hostesaften.. Vet fra før at jeg kommer til å hate smaken, så for å holde ut må jeg begynne nærmere el tenker jeg. Dessuten har det jo ganske rask virkning på "vanlig" slim, så vil tro det har det ellers også. Håper i hvertfall. Godt det ikke skal tas hele syklusen! :)

Det er nok verdt det når den positive testen kommer! ;) Jeg har drøyd det litt med hostesaften.. Vet fra før at jeg kommer til å hate smaken, så for å holde ut må jeg begynne nærmere el tenker jeg. Dessuten har det jo ganske rask virkning på "vanlig" slim, så vil tro det har det ellers også. Håper i hvertfall. Godt det ikke skal tas hele syklusen! :)

Ja, jeg håper virkelig vi får den positive testen alle sammen! :D
Har bursdag den 10. januar, så skal ta en bursdagstest på morgnen, hehe ;)

Jeg har fått positiv ELtest allerede, på dag 11 ?!?!?! :eek:

Kanskje dette har noe med at jeg hadde en kortere syklus enn vanlig sist? Ikke vet jeg..
Vi får vel håppe til køys :smiley-angelic006

Nu er jo spm. om jeg skal slutte på solvipecten? Skal jo egentlig gå til dag 13, EL.
Men den er jo tydeligvis her nå, så må vel slutte da? :dontknow

Jeg er litt forvirret..:confused004

Kanskje dette har noe med at jeg hadde en kortere syklus enn vanlig sist? Ikke vet jeg..

Nu er jo spm. om jeg skal slutte på solvipecten? Skal jo egentlig gå til dag 13, EL.

Oioi, spennende :-) har el-testen blitt negativ igjen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Oioi, spennende :) har el-testen blitt negativ igjen?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nei fikk positiv EL på monitoren idag, så får se om den sier det samme imorgen :)

Blæææ. Smakte på grapefrukt juicen i stad. Fy for en smak! Der smake Solvipect en bedre :p

Skal jeg ta ett glass om dagen? Fra når eventuelt.

♡ sent from BVforum ♡

Blæææ. Smakte på grapefrukt juicen i stad. Fy for en smak! Der smake Solvipect en bedre :p

Skal jeg ta ett glass om dagen? Fra når eventuelt.

♡ sent from BVforum ♡

Hehe, helt enig med deg :p

ja, du kan godt ta ett glass om dagen, trur ikke det er nødvendig med mer ;)

Oj! Så morro! Supert å få el tidligere da, så kan du g-teste tidligere også ;)
Kan vel ta solvipect i dag iallefall, så kan du jo ta i morgen tidlig og deretter slutte evt. Har egentlig ikke peiling, bare noe jeg tenker :) Men det er vel slik at du får positiv el-test en eller to dager før egget løsner??
Juicen kan du sikkert fortsette med, den skal jo bare øke slimmengden.

Spennende!!

Glemte en ting: Tar du flere el-tester per dag eller bare en? Tar du den morgen eller kveld/ettermiddag? :)

Oj! Så morro! Supert å få el tidligere da, så kan du g-teste tidligere også ;)
Kan vel ta solvipect i dag iallefall, så kan du jo ta i morgen tidlig og deretter slutte evt. Har egentlig ikke peiling, bare noe jeg tenker :) Men det er vel slik at du får positiv el-test en eller to dager før egget løsner??
Juicen kan du sikkert fortsette med, den skal jo bare øke slimmengden.

Spennende!!

Jeg har sluttet på solvipecten, leste meg fram på at den skulle tas fram til EL, Derfor det er fra dag 5-13 og ikke 15. :)
Så heldigvis slepp jeg den lengre, å om det ikke funker denne pp så prøver jeg det ikke igjen.. får da funker det ikke :p

Juicen drikker jeg enda litt innimellom, kun får å drikke opp kartongen ;) (liker ikke kaste)

Jeg bruker CBfertilitetsmonitor, så tester ikke med stimmel som de fleste andre :)
Maskinen ber meg om tester, så når jeg får opp testsymbol på skjermen må jeg teste, fører deretter testpinnen inn i maskinen og så får jeg opp hvor fruktbar jeg er.
Lav, Høy og Max, (max får du kun når du har EL).
Jeg leste også at det er svært unormalt å få Max første gang man bruker maskinen på grunn av at den lagrer all data og får overblikk over hele syklusen, siden den nå er ukjent med mine verdier så hadde jeg ikke forventet max, men jaggu kom den, helt ut av det blå :) Så da har jeg vel sterke verdier på at det er El. (flink kropp som sir klart ifra)

Vi har aldri bruk noe som helst av El tester før, så dette var nytt å spennende ;)

Fikk forresten Max idag også, og slik jeg har fårstått det så er det to dager man får påvist El, så dette stemmer nok. Er spent på imorgen, får da skal verdiene ha gått ned til høy, om jeg får max imorgen også så klarer ikke maskinen å skille verdiene, da har jeg kanskje høyere verdien enn de fleste, er jo førte gang så man vet jo aldri :p
Jeg er iværtfall fruktbar, å det likte jeg å få bekreftet ;)

Hihi ;) det skal taes til EL? Eller lengre?

♡ sent from BVforum ♡

Det sies at juicen skal tas rundt EL, så du kan velge selv hva du vil gjøre :)

Jeg har EL nå, men jeg drikker enda juicen, kun får å få drukket dette opp. Hadde jeg vært fri hadde jeg ikke kjøpt mer for å si det sånn ;) Hihi :p

Jaja da var det bare å sette i gang med pp3!
IKM mandag 14 januar her ca :-)
EL testene lyser positivt mot meg så her er det prøving for harde livet!

Jaja da var det bare å sette i gang med pp3!
IKM mandag 14 januar her ca :)
EL testene lyser positivt mot meg så her er det prøving for harde livet!

:welcome
Har satt deg opp, masse lykke til :smiley-angelic001

kroppen min er jammen ute og kjører... eg skal ikkje ha EL før sent neste uke, men har jo fått El slim allerede denne helgen. Kan den komme lenge før?

kroppen min er jammen ute og kjører... eg skal ikkje ha EL før sent neste uke, men har jo fått El slim allerede denne helgen. Kan den komme lenge før?

Ja, man vet jo aldri med den kroppen :confused005

Jeg fikk EL 5dager før den egentlig sku komme denne pp.. såå jeg er glad jeg bestemte med får å teste etter den, ellers hadde vi gått glipp av den ;)

Back
Topp